Wycieraczki PŁASKIE AERO Honda CR-V Jeep Cherokee (6910843994)

zakończona
39,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka48 gratis
  • Przesyłka kurierska 5,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 5,00 zł
  • lokalizacja: LUBIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Good Rain
  • strona zabudowy: przód
  • typ: bezprzegubowe (płaskie)
  • pióro kierowcy: 475 mm
  • pióro pasażera: 475 mm
  • pióro tylne: brak
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

TYLKO 39,99 ZŁ

Wysyłka do 24h!

Wycieraczki płaskie zamieszczone na aukcji wyróżnia:

· Solidna konstrukcja

· Niskie tarcie oraz wysoka trwałość

· Doskonałe dopasowanie

· Nowoczesny wygląd

· Bezproblemowy montaż

· Cicha praca

· Atrakcyjna cena

Informacje o produkcie:
Stan: Towar nowy zapakowany w pudełka producenta

Przedmiot zakupu:

Wycieraczki płaskie AERO firmy GOOD RAIN

Zakup dotyczy: 1 kpl. (2 sztuki)
Długość wycieraczek:

Kierowca: 475 mm

Pasażer: 475 mm

Zastosowanie 475/475
Chevrolet Lanos od 01.2004 do ->
Daewoo Lanos [KLAT] od 11.1996 do 09.2003
Daewoo Sens [TF698] od 01.2002 do ->
Dodge Nitro [KA] od 09.2006 do ->
Fiat Barchetta [183..] od 01.1995 do 02.2005
Fiat Cinquecento [170..] od 07.1991 do 07.1998
Fiat Seicento [187..] od 03.1998 do 12.2010
Ford Fiesta IV [96] od 10.1995 do 12.2002
Ford Maverick [1EZ, 1NZ] od 10.2000 do 01.2007
Ford Puma od 06.1997 do 12.2001
Ford Streetka od 12.2002 do 12.2005
Honda CR-V [RD] od 10.1995 do 07.2002
Jeep Cherokee [KJ] od 03.2001 do 12.2007
Jeep Liberty [KK] od 09.2007 do ->
Mazda Tribute [EP] od 02.2001 do ->
Mazda 121 [JA/JB] od 01.1996 do 10.1999
Mini Mini [R50,R53] od 06.2001 do 11.2006
Mini Mini [R56] od 11.2006 do 04.2012
Mini Mini Cabrio [R52,R57] od 07.2004 do 04.2012
Mini Clubman [R55] od 11.2007 do 04.2012
Mitsubishi L200 [K6/K7] od 01.1996 do 12.2007
Mitsubishi Pajero od 12.1990 do 06.2000
Nissan Navara [D22] od 06.2000 do ->

Wycieraczki w samochodzie stanowią element decydujący o widoczności dla prowadzącego pojazd.

Dbałość o stan wycieraczek ma więc istotny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.

!!! Cena dotyczy jednego kompletu wycieraczek (2 szt.) !!!

Proponowane przez nas wycieraczki to sprawdzony wybór, firma Good Rain posiada długoletnie doświadczenie na rynku,

naszą główną specjalizacją są wycieraczki.

!!! Już dziś dołącz do szerokiego grona zadowolonych klientów !!!

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
5,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
5,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
5,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Good Rain Lubin
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
email: martagr@onet.eu
tel.: 767240869

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
  • Sobota 09:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Good Rain Jacek Sygieniewicz
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
Dodatkowe informacje

  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  
  • Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  


Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty:   Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.  


§ 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.   


6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora.   


7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Good Rain Jacek Sygieniewicz
Ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  


  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   


  • Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost?  Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:   http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost