Wycieraczki PŁASKIE AERO Daewoo Nubira Lada Largus (6482361930)

10 dni do końca
cena kup teraz
39,99 zł
z 2 kompletów
Koszty dostawy
  • Paczka48
  • Przesyłka kurierska 5,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 5,00 zł
  • lokalizacja: LUBIN
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent części: good Rain
  • strona zabudowy: przód
  • typ: bezprzegubowe (płaskie)
  • pióro kierowcy: 500 mm
  • pióro pasażera: 500 mm
  • pióro tylne: brak
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: daewoo, inne marki

TYLKO 39,99 ZŁ

Wysyłka do 24h!

Wycieraczki płaskie zamieszczone na aukcji wyróżnia:

· Solidna konstrukcja

· Niskie tarcie oraz wysoka trwałość

· Doskonałe dopasowanie

· Nowoczesny wygląd

· Bezproblemowy montaż

· Cicha praca

· Atrakcyjna cena

Informacje o produkcie:
Stan: Towar nowy zapakowany w pudełka producenta

Przedmiot zakupu:

Wycieraczki płaskie AERO firmy GOOD RAIN

Zakup dotyczy: 1 kpl. (2 sztuki)
Długość wycieraczek:

Kierowca: 500 mm

Pasażer: 500 mm

Zastosowanie 500/500
BMW Serie 3 Compact [E36] od 03.1994 do 09.2000
BMW Z3 [E36/7] od 03.1995 do 09.2002
BMW Z3 Coupe [E36/8] od 09.1997 do 06.2002
Dacia Duster od 10.2009 do ->
Dacia Logan [LS] od 07.2004 do ->
Dacia Logan MCV [KS/FS] od 01.2007 do ->
Dacia Pick-Up [US] od 01.2007 do ->
Dacia Sandero [BS] od 06.2008 do ->
Daewoo Nubira [KLAJ,J100] od 09.1997 do 09.1999
Honda NSX Coupe [NA] od 06.1990 do 09.2005
Hyundai Sonata [Y3] od 07.1993 do 06.1998
Isuzu Serie N od 08.1998 do ->
Kia Sportage [JA] od 05.1993 do 08.2004
Lada Largus [R90] od 04.2012 do ->
Lexus LX [J1] od 01.1998 do 08.2007
Maserati Biturbo od 03.1989 do 12.2001
Maserati Karif od 04.1988 do 12.2001
Maserati 420 od 01.1987 do 12.2001
Maserati 430 od 02.1988 do 12.2001
Mazda MX-6 [GE] od 07.1991 do 06.1997
MG MGTF od 03.2002 do ->
Mitsubishi Canter [FE] od 10.1996 do 10.2000
Mitsubischi Pajero [V] od 02.2000 do ->

Wycieraczki w samochodzie stanowią element decydujący o widoczności dla prowadzącego pojazd.

Dbałość o stan wycieraczek ma więc istotny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.

!!! Cena dotyczy jednego kompletu wycieraczek (2 szt.) !!!

Proponowane przez nas wycieraczki to sprawdzony wybór, firma Good Rain posiada długoletnie doświadczenie na rynku,

naszą główną specjalizacją są wycieraczki.

!!! Już dziś dołącz do szerokiego grona zadowolonych klientów !!!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka48
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 767240869
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00, sobota 9:00 - 13:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
JACEK SYGIENIEWICZ GOOD RAIN EU
UL. KOLEJOWA 11
59-300 LUBIN
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty