Wycieraczki MOTGUM VW POLO IV od 2001r do 2005r (6912184002)

9 dni do końca
cena kup teraz
65,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Lubin, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: motgum
  • strona zabudowy: przód
  • typ: bezprzegubowe (płaskie)
  • pióro kierowcy: 530 mm
  • pióro pasażera: 480 mm
  • pióro tylne: brak
  • typ samochodu: samochody osobowe

KONTAKT

PHU JACEK

ul.KOLEJOWA 11

59-300 Lubin

kom. 601 170 280
stac. 76 724 08 69

email : sygieniewicz@op.pl

CENNIK DOSTAWY

DHL
przelew-17zł
pobranie-przy odbiorze 22zł
Poczta Polska
przelew-13zł
pobranie pocztowe-przy odbiorze 17zł
-Paczki płatne przy odbiorze-wysyłam tego samego dnia
-Płatne przelewem -po zaksięgowaniu

REGULAMIN

Przed zakupem dokładnie zapoznaj się
z aukcją.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości napisz lub zadzwoń do nas.

Numer konta podany jest po zakupie w wiadomości od sprzedającego


Przedmiotem aukcji są

NOWE wycieraczki 2 SZT ( 1 KPL. ) płaskie

firmy

Długości wycieraczek :

530mm kierowca / 480mm pasażer

kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć
Wycieraczka od strony pasażera ma przesunięty uchwyt jak w oryginale.
VW POLO IV
od 11.2001r. do 06.2005r.

Podana cena to KOSZT 1 KPL. ( 2 SZT. )

Pasują do ramion z końcówką

Wycieraczki standardowe charakteryzuje uniwersalność zastosowań. Dzięki kompletnemu systemowi adaptorów, pióra pasują do wszystkich samochodów osobowych produkowanych i montowanych w Polsce oraz do ogromnej większości samochodów zagranicznych

Patrz katalog :

--->> http://www.motgum.co­m/index.php?pid=4 <<---

Pióra płaskie zawdzięczają niepowtarzalne właściwości użytkowe najwyższej jakości materiałom i komponentom użytym do ich produkcji.

Odporność antykorozyjna: powyżej 480 godzin (test w komorze solnej)

Guma wycieraka - wykonana z mieszanki opartej na 100-procentowym kauczuku naturalnym oraz 12-tu komponentach chemicznych z dodatkiem grafitu, polepszającego współczynnik tarcia i niwelujacego głośną pracę wycieraczki. Użycie grafitu na etapie przygotowania mieszanki powoduje iż nie osadza się on na szybie, co bywa częstym zjawiskiem w wycierakach konkurencyjnych firm, które są grafitowane jedynie powierzchniowo. Gumy wycieraków MOTGUM spełniają wymagania norm FIAT i GM w zakresie własności mechanicznych, skuteczności wycierania i odporności ozonowej, zaś proces produkcyjny jest okresowo oceniany i kwalifikowany przez głównych odbiorców.

Pióra płaskie nie mają opraw metalowych.

Wkładka gumowa obsadzona jest bezpośrednio w sprężystych
listwach pióra i dzięki odpowiedniemu kształtowi pióro stawia mały opór powietrza.

Taki kształt gumy
oraz brak metalowego szkieletu sprawia, że całe pióro lepiej przylega do szyby.

W wycieraczki płaskie
wyposażana jest aktualnie większość nowych samochodów.

Boczne listwy sprężyste - wykonane ze stali kwasoodpornej, gat. 1.4301 (1H18N9) o wytrzymałości powyżej 1500N/mm2.

Elementy z tworzywa - PBT (politereftalan butylu) - tworzywo techniczne o doskonałych właściwościach mechanicznych i wysokiej odporności na warunki atmosferyczne.

Jeśli potrzebujesz wycieraczki o innej długości - wystawiam na innych aukcjach.

Przy zakupie przedmiotów z kilku aukcji -DOLICZ KOSZT WYSYŁKI TYLKO Z JEDNEJ !!!

WYSTAWIAM FAKTURY VAT

Odbiór osobisty w LUBINIE

(woj. dolnośląskie)
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty-zapraszam do :
PHU Jacek
ul.Kolejowa 11
(biurowiec GS) w Lubinie
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GOOD RAIN EU SYGIENIEWICZ JACEK
KOLEJOWA 11
59-300 LUBIN
NIP: 537-167-78-57
REGON: 030207396

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 767240869
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00, sobota 9:00 - 13:00

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Jacek Sygieniewicz Good Rain
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost? Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku: 


http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Jacek Sygieniewicz Good Rain
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
PL
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 



Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.