Wycieraczki HYBRYDOWE RENAULT KANGOO I PRZÓD+TYŁ (6541484040)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Paczka48 13,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 15,00 zł
  • lokalizacja: LUBIN
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • producent części: good Rain
  • strona zabudowy: przód
  • typ: hybrydowe
  • pióro kierowcy: 500 mm
  • pióro pasażera: 500 mm
  • pióro tylne: 400 mm
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: renault
wycieraczki hybrydowe
69,00zł
GOOD RAIN EU
ul. KOLEJOWA 11
59-300 Lubin

tel. komórkowy 601 170 280
tel. stacjonarny 76 724 08 69

e-mail: sygieniewicz@op.pl
Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku.
Paczki pobraniowe wysyłamy tego samego dnia- paczki płatne przelewem dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach koszt wysyłki nie ulega zmianie (nie dotyczy listów poleconych)
Po przygotowaniu paczki wysyłamy na maila wiadomość, że paczka jest gotowa do wysyłki.
W razie gdyby przesyłka się opóźniała prosimy o kontakt.
26 1050 1748 1000 0090 6074 8366
Przed zakupem dokładnie zapoznaj się z aukcją.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości napisz do nas.
Konto bankowe :

Przedmiotem aukcji są

NOWE wycieraczki hybrydowe 2 szt.

+ tylna plastikowa

GR700

Długości wycieraczek:

500mm 20" kierowca/ 500mm 20"

pasażer

400mm 16'' tylna

Pasują do:

RENAULT KANGOO I

[FC./KW.]

od 10.1997r do 12.2007r

Zdjęcia przedmiotu
kliknij, aby powiększyć

+ TYLNA

Zdjęcia przedmiotu
kliknij, aby powiększyć

Wycieraczki hybrydowe GOOD RAIN są nadzwyczajnie

niezawodne oraz charakteryzują się najwyższą jakością,

łączą w sobie dwie cechy

stosowanych dotychczas rozwiązań:

doskonałą skuteczność wycierania wycieraczek standardowych

z nowoczesnym wyglądem i doskonałą aerodynamiką wycieraczek płaskich.

Pióro wycieraczki hybrydowej idealnie dostosowuje się do

powierzchni szyby co zapewnia ogromną wydajność

zbierania wody.

Regularnie rozplanowana moc nacisku wzdłuż całej długości

pióra zapewnia większą żywotność wycieraczek.

Guma wycieraczki przykryta jest specjalną powłoką,

która gwarantuje

jeszcze lepszy komfort oczyszczania szyby.

Najbardziej zaawansowana technologia produkcji

i atrakcyjne wzornictwo.

Wycieraczki oryginalnie pakowane w pudełka producenta

wraz z instrukcją montażu.

DO WYSYŁKI ZAWINIĘTE W SZTYWNY KARTON W
100% ZABEZPIECZAJĄCY TOWAR PRZED USZKODZENIEM
PODCZAS TRANSPORTU .
DOBRA WIDOCZNOŚĆ TO PODSTAWA
BEZPIECZEŃSTWA I KOMFORTU JAZDY.

Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy dowód zakupu w postaci

paragonu lub faktury VAT - na życzenie

(FAKTURUJEMY TAKŻE KOSZT WYSYŁKI)

Nie jesteś pewny zakupu - sprawdź opinie klientów.
Zajmujemy się tylko i wyłącznie sprzedażą wycieraczek oraz ramion
do szyb samochodowych.
Nie znalazłeś wycieraczek do swojego samochodu - pisz lub dzwoń,
szybko odpowiemy na zadane pytanie.
Zapraszamy po odbiór osobisty do sklepu który znajduje się
przy
ulicy Kolejowej 11 w Lubinie (woj. dolnośląskie)
Godziny otwarcia od 8:00 do 16:00
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 767240869
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00, sobota 9:00 - 13:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
JACEK SYGIENIEWICZ GOOD RAIN EU
UL. KOLEJOWA 11
59-300 LUBIN
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost? Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku: http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty