WYCIERACZKI HYBRYDOWE DENSO 650/550 TOYOTA VENZA (6911085562)

5 dni do końca
cena kup teraz
132,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
  • lokalizacja: Lubin, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: denso
  • strona zabudowy: przód
  • typ: hybrydowe
  • pióro kierowcy: 650 mm
  • pióro pasażera: 550 mm
  • pióro tylne: brak
  • typ samochodu: samochody osobowe

TYLKO 132,00

Wysyłka do 24h!

Przedmiotem aukcji są NOWE WYCIERACZKI
HYBRYDOWE na przednią szybę
(2 szt.) firmy DENSO
Długości wycieraczek:
650 mm 26 " - kierowca / 55 0mm 22 " - pasażer
DUR-065L / DUR-055L
Zastosowanie w samochodach:

TOYOTA Venza

09.2008r ->

Nowoczesna inżynieria, doskonałe materiały i futurystyczny projekt

sprawiają, że wycieraczki hybrydowe DENSO są jednymi z najbardziej

pożądanych na świecie.

Wycieraczki te posiadają całkowicie osłonięte pióro zintegrowane z

ramieniem i łączą wyrafinowaną konstrukcję z dyskretną stylistyką.

Cechy wycieraczek hybrydowych DENSO:

> Bardzo łatwy, zintegrowany system montażu na ramieniu wycieraczki

> Wstępnie naprężony rdzeń o różnej krzywiźnie umieszczony w obudowie

wycieraczki gwarantuje doskonałe przyleganie do powierzchni szyby

> Sztywne, gumowe pióro z grafitową powłoką zapewnia gładkie i bardziej

skuteczne wycieranie

> Wysoka odporność na brud i kurz

> Osłona pióra chroni gumę przed promieniowaniem UV i wpływem

warunków atmosferycznych

> Lepsza skuteczność w niskich temperaturach (lód, śnieg)

> Aerodynamiczny kształt redukuje hałas podczas wycierania

> Połączenie najlepszych właściwości wycieraczek szkieletowych i płaskich

zapewnia wymierne korzyści dla pojazdów ciężarowych oraz samochodów

rozwijających duże prędkości

Łatwy montaż “click-on”

Wycieraczki hybrydowe DENSO są wyposażone w nowy system montażu,

dopasowany do dużych haczyków w kształcie litery „U” – tym samym zwiększają

zasięg programu w europejskich modelach samochodów.

Polepszona wydajność w każdych warunkach pogodowych.

Wycieraczki oryginalnie pakowane w pudełka producenta - praktyczne opakowanie

z instrukcją montażu.

Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy dowód zakupu

w postaci paragonu lub faktury VAT - na życzenie klienta

(FAKTURUJEMY TAKŻE KOSZT WYSYŁKI)

!!! Już dziś dołącz do szerokiego grona zadowolonych klientów !!!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

GOOD RAIN EU SYGIENIEWICZ JACEK KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN NIP: 537-167-78-57 REGON: 30207396

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 76 724 08 69
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Good Rain Jacek Sygieniewicz
Ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
PL
Dodatkowe informacje

 

Zasady zwrotu produktu

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  

  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   
  • Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost?  Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:   http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Good Rain Jacek Sygieniewicz
ul. Kolejowa 11
59-300 LUBIN
PL
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?
  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  
  • Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.   

Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty:   

Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.  

§ 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.   

6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 

 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.