WYCIERACZKI HYBRYDOWE DENSO 600/400 KIA CERATO FE (7016088997)

5 dni do końca

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent: Denso
  • strona zabudowy: przód
  • typ: hybrydowe

opis

TYLKO 107,00

Wysyłka do 24h!

Przedmiotem aukcji są NOWE WYCIERACZKI
HYBRYDOWE na przednią szybę
(2 szt.) firmy DENSO
Długości wycieraczek:
600mm 24" - kierowca / 400mm 16" - pasażer
DUR-060L / DU-040L
Zastosowanie w samochodach:

KIA Cerato [FE]

od 03.2004r do 11.2009r

KIA Cerato Hatchback

od 03.2004r do 11.2009r

Nowoczesna inżynieria, doskonałe materiały i futurystyczny projekt

sprawiają, że wycieraczki hybrydowe DENSO są jednymi z najbardziej

pożądanych na świecie.

Wycieraczki te posiadają całkowicie osłonięte pióro zintegrowane z

ramieniem i łączą wyrafinowaną konstrukcję z dyskretną stylistyką.

Cechy wycieraczek hybrydowych DENSO:

> Bardzo łatwy, zintegrowany system montażu na ramieniu wycieraczki

> Wstępnie naprężony rdzeń o różnej krzywiźnie umieszczony w obudowie

wycieraczki gwarantuje doskonałe przyleganie do powierzchni szyby

> Sztywne, gumowe pióro z grafitową powłoką zapewnia gładkie i bardziej

skuteczne wycieranie

> Wysoka odporność na brud i kurz

> Osłona pióra chroni gumę przed promieniowaniem UV i wpływem

warunków atmosferycznych

> Lepsza skuteczność w niskich temperaturach (lód, śnieg)

> Aerodynamiczny kształt redukuje hałas podczas wycierania

> Połączenie najlepszych właściwości wycieraczek szkieletowych i płaskich

zapewnia wymierne korzyści dla pojazdów ciężarowych oraz samochodów

rozwijających duże prędkości

Łatwy montaż “click-on”

Wycieraczki hybrydowe DENSO są wyposażone w nowy system montażu, dopasowany do dużych

haczyków w kształcie

litery „U” – tym samym zwiększają zasięg programu

w europejskich modelach samochodów.

Polepszona wydajność w każdych warunkach pogodowych.

Wycieraczki oryginalnie pakowane w pudełka producenta - praktyczne opakowanie z instrukcją montażu.

Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy dowód zakupu

w postaci paragonu lub faktury VAT - na życzenie klienta

(FAKTURUJEMY TAKŻE KOSZT WYSYŁKI)

!!! Już dziś dołącz do szerokiego grona zadowolonych klientów !!!

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Lubin, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Paczka48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Good Rain Jacek Sygieniewicz
ul. Kolejowa 11
59-300 LUBIN
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?
  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  
  • Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.   

Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty:   

Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.  

§ 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.   

6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 

 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Good Rain Jacek Sygieniewicz
Ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zasady zwrotu produktu

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  

  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   
  • Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost?  Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:   http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost 

O sprzedającym
Goodrain2
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

576

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 601170280
  • 76 724 08 69
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

GOOD RAIN EU SYGIENIEWICZ JACEK

KOLEJOWA 11

59-300 LUBIN

NIP: 537-167-78-57

REGON: 30207396

Pozostałe informacje

Dane do przelewu:

ING BANK ŚLĄSKI:

26 1050 1748 1000 0090 6074 8366


JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU

UL. KOLEJOWA 11

59-300 LUBIN


Tytuł płatności:

- login allegro klienta

- numer oferty