WYCIERACZKI FORD GALAXY II 2 2008- PRZÓD TYŁ BOSCH (6541939576)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
84,99 zł
z 2 kompletów
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,99 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 14,00 zł
  • lokalizacja: GDYNIA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: good Rain
  • typ: bezprzegubowe (płaskie)
  • pióro kierowcy: inne
  • pióro pasażera: inne
  • pióro tylne: inne
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • strona zabudowy: przód, tył
Telefon:
666 991 998
Wysyłki realizujemy:
- Kurierem
- Pocztą Polską
-Paczkomaty InPost (jeśli pozwala na to gabaryt paczki)


Szczegółowy cennik wysyłek
dostępny jest na górze aukcji
w zakładce koszty dostawy
/ wszystkie opcje /

Przedsiębiorstwo LAJT to gwarancja udanych zakupów. Współpracujemy z wieloma warsztatami i klientami prywatnymi. Teraz jesteśmy także na allegro.pl

Zapraszamy !
FIRMA LAJT
GRWYC-GAL-06- + H330
OPIS AUKCJI




Przedmiotem aukcji jest 1 kpl (3szt) wycieraczek GOOD RAIN >>> przeznaczonych do:

  • FORD GALAXY II 2008 - PRZEDNIE 2 SZT PŁASKIE ( z czujnikiem deszczu i bez )
  • FORD GALAXY II 2008 - TYLNE RAMIĘ I WYCIERACZKA PLASTIKOWA BOSCH


DŁUGOŚCI WYCIERACZEK:

PRZEDNIA KIEROWCA

750mm

PRZEDNIA PASAŻER

650mm
TYLNA
330mm


ORYGINALNE WYCIERACZKI GOOD RAIN:



Aerotwin - nowa generacja wycieraczek samochodowych

  • Idealnie dopasowane do szyb
  • Płaska i sprężysta szyna wycieraczek Aerotwin zastąpiła tradycyjną
  • konstrukcję przegubową. Największym atutem nowych wycieraczek jest
  • idealne dopasowanie do krzywizny szyby danego modelu auta.
  • Wysoka skuteczność oczyszczania dzięki idealnemu dopasowaniu szyny wycieraczki do szyby.
  • Wycieraczki Aero skuteczniej od klasycznych wycieraczek tłumią szum powietrza.
  • Guma wycieraczki pokryta jest specjalną powłoką, która gwarantuje jeszcze lepszy komfort oczyszczania szyby.
  • Najbardziej zaawansowana technologia produkcji i atrakcyjne wzornictwo.

Po wygranej aukcji prosimy NIEZWŁOCZNIE o potwierdzenie zakupu, oraz określenie formy płatności tj.:

przedpłata na konto

przesyłka kurierska, przesyłka listowa polecona ekonomiczna lub priorytetowa.
przesyłka pobraniowa

przesyłka kurierska lub przesyłka listowa polecona ekonomiczna lub priorytetowa.
odbiór osobisty

po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie.

UWAGA!
Proszę sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera! W przypadku stwierdzenia uszkodzenia proszę niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem i powiadomić o tym naszą firmę. Niedotrzymanie tego warunku bardzo zmniejsza szansę na rozpatrzenie reklamacji pozytywnie.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

Regulamin:





wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 36105017641000009203675724
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 13,99 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,99 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 14,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

LAJT S.C. P.OBERKIEWICZ M.POBŁOCKI
Gniewska 21 BOX 66
81-047 Gdynia
NIP: 958-166-72-12
REGON: 360072650

Firma LAJT S.C. Jest na rynku 2011 roku. Najważniejsze dla nas to ciągłe udoskonalanie oferty produktowej. W ostatnim czasie przyspieszamy bardzo z łańcuchem dostaw aby był on jak najkrótszy, oraz aby cena finalna dla klienta detalicznego była najkorzystniejsza.

pozostałe informacje

REGULAMIN:

1. Przyjmowane zlecenia realizowane są na podstawie niniejszego

regulaminu. Zakup na aukcjach użytkownika lajt_sklep wiąże się

jednoznacznie z zaakceptowaniem poniższego regulaminu.

2. Termin

realizacji wszystkich przesyłek to 2 dni robocze. W wyjątkowych

sytuacjach czas realizacji zamówienia może przeciągnąć się do 14 dni

roboczych. W takim wypadku klient po złożeniu zamówienia zostanie

poinformowany. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji

zamówienia oraz odstąpienia od umowy, z przyczyn niezależnych od nas.

3. W celu sprawnej realizacji zamówienia, prosimy o podawanie aktualnych i prawidłowych danych adresowych oraz numerów telefonu.

4.W

przypadku wyboru formy „przedpłaty na konto” prosimy o podanie w tytule

loginu allegro (nazwy użytkownika) oraz numeru aukcji.

5. Palniki Xenon oraz diody LED samochodowe nie posiadają Homologacji - tylko do użytku na tor lub zlot.

6. Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku, oprócz weekendów oraz świąt.

7. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem.

Reklamacje i zwroty

1.

Na wszystkie oferowane produkty udzielana jest gwarancja producenta i

to od niego uzależniony jest czas rozpatrzenia reklamacji. Zazwyczaj

termin nie przekracza 14 dni roboczych.

2. W trakcie trwania procesu reklamacji nie przewidujemy produktów zastępczych ani nie zwracamy kosztów wysyłki/montażu.

3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

4. Jeśli produkt jest niesprawny należy to zgłosić na adres lajt24@gmail@gmail.com w celu otrzymania instrukcji reklamacyjnej.

5.

Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w przeciągu 4dni od daty

zakupu. Towar musi być w stanie nienaruszonym bez żadnych śladów

montażu. Przedsiębiorstwo nie zwraca kosztów wynikających z odesłania

towaru.

6. W przypadku zwrotu wymagamy dokumentu zakupu w paczce wraz

z podaniem powodu zwrotu. Produkt musi znajdować się w oryginalnym

opakowaniu.

7. Wszelkie samodzielne próby montażu nie będą rozpatrywane na korzyść klienta.

8. Do każdej paczki dołączmy kartę gwarancyjną, którą należy "podbić" w profesjonalnym warsztacie zajmującym się montażem.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
LAJT S.C.
GNIEWSKA 21 BOX 66
81-047 GDYNIA
PL
Dodatkowe informacje

1. Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Towar musi być w stanie nienaruszonym bez żadnych śladów montażu. Przedsiębiorstwo nie zwraca kosztów wynikających z odesłania towaru. 2. W przypadku zwrotu wymagamy dokumentu zakupu w paczce wraz z podaniem powodu zwrotu. Produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. 3. Wszelkie samodzielne próby montażu nie będą rozpatrywane na korzyść klienta. 4. Przy zakupie xenonów, świateł dziennych, mijania LED - Do każdej paczki dołączmy kartę gwarancyjną, którą należy "podbić" w profesjonalnym warsztacie zajmującym się montażem - jest to warunek KONIECZNY.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
LAJT S.C.
GNIEWSKA 21 BOX 66
81-047 GDYNIA
PL
Dodatkowe informacje

1. Na wszystkie oferowane produkty udzielana jest gwarancja producenta i to od niego uzależniony jest czas rozpatrzenia reklamacji. Zazwyczaj termin nie przekracza 14 dni roboczych. 2. W trakcie trwania procesu reklamacji nie przewidujemy produktów zastępczych ani nie zwracamy kosztów wysyłki/montażu. 3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu NAJLEPIEJ należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. 4. Jeśli produkt jest niesprawny należy to zgłosić na adres lajt24@gmail.com w celu otrzymania instrukcji reklamacyjnej. (wysyłamy formularz do wypełnienia).