Wycieraczki AERO Renault Sandero / Trafic / 19 (7061798254)

8 dni do końca
cena kup teraz
39,99 zł
z 2 kompletów
Dostawa
  • Paczka48 darmowa
  • Przesyłka kurierska 5,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 5,00 zł
  • lokalizacja: LUBIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Good Rain
  • strona zabudowy: przód
  • typ: bezprzegubowe (płaskie)

opis

TYLKO 39,99 ZŁ

Wysyłka do 24h!

Wycieraczki płaskie zamieszczone na aukcji wyróżnia:

· Solidna konstrukcja

· Niskie tarcie oraz wysoka trwałość

· Doskonałe dopasowanie

· Nowoczesny wygląd

· Bezproblemowy montaż

· Cicha praca

· Atrakcyjna cena

Informacje o produkcie:
Stan: Towar nowy zapakowany w pudełka producenta

Przedmiot zakupu:

Wycieraczki płaskie AERO firmy GOOD RAIN

Zakup dotyczy: 1 kpl. (2 sztuki)
Długość wycieraczek:

Kierowca: 500 mm

Pasażer: 500 mm

Zastosowanie 500/500
Nissan Cabstar [F24] od 09.2006 do ->
Nissan Cube [Z12] od 08.2009 do ->
Nissan Kubistar [X76] od 07.2003 do 03.2009
Nissan Patrol GR [Y61] od 08.1997 do 03.2010
Nissan Trade od 03.1987 do 12.2000
Opel Arena od 03.1998 do 08.2001
Opel Konrad [R] od 03.2012 do 11.2012
Renault Clio I [X57] od 03.1994 do 02.1998
Renault Duster [HS] od 10.2009 do ->
Renault Kangoo I [FC./KC.] od 10.1997 do 12.2007
Renault Logan [LS] od 07.2004 do ->
Renault Logan MCV [KS/FS] od 01.2007 do ->
Renault Sandero [BS] od 11.2010 do ->
Renault Trafic od 09.1980 do 05.2001
Renault 19 [X53] od 09.1988 do 12.2001
Rover Serie 800 od 10.1991 do 09.1999

Wycieraczki w samochodzie stanowią element decydujący o widoczności dla prowadzącego pojazd.

Dbałość o stan wycieraczek ma więc istotny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.

!!! Cena dotyczy jednego kompletu wycieraczek (2 szt.) !!!

Proponowane przez nas wycieraczki to sprawdzony wybór, firma Good Rain posiada długoletnie doświadczenie na rynku,

naszą główną specjalizacją są wycieraczki.

!!! Już dziś dołącz do szerokiego grona zadowolonych klientów !!!

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: LUBIN, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
5,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
5,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
5,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Good Rain Lubin
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
woj. dolnośląskie
email: martagr@onet.eu
tel.: 767240869

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Good Rain Jacek Sygieniewicz
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
Dodatkowe informacje

  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  
  • Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  


Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty:   Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.  


§ 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.   


6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora.   


7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Good Rain Jacek Sygieniewicz
Ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  


  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   


  • Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost?  Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:   http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost 

O sprzedającym
GoodRain
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

2513

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 601170280
  • 767240869
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty