Wycieraczka NA TYŁ MERC. B-CLASS W245 PEUGEOT 207 (6541661451)

zakończona
18,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • lokalizacja: Lubin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • producent części: trico
  • strona zabudowy: tył
  • typ: przegubowe (tradycyjne)
  • długość pióra: 300 mm
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: mercedes-Benz, peugeot

KONTAKT

PHU JACEK

ul.KOLEJOWA 11

59-300 Lubin

kom. 601 170 280
stac. 76 724 08 69

email : sygieniewicz@op.pl

CENNIK DOSTAWY

KURIER DHL
przelew-17zł
pobranie-przy odbiorze 22zł
POCZTA POLSKA
przelew - 13 zł
pobranie - 17 zł
-Paczki płatne przy odbiorze-wysyłam tego samego dnia
-Płatne przelewem -po zaksięgowaniu

REGULAMIN

Numer konta podany jest po zakupie w wiadomości od sprzedającego


Przedmiotem aukcji jest wycieraczka na tylną szybę do :

Mercedes B-CLASS W245

od 05.2005r. do ->

Peugeot 207 SW

od 04.2006r. do ->

Tylna wycieraczka pasuje do oryginalnego plastikowego ramienia.
Tzw. na "wcisk"
kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć
Długość wycieraczki / Model wycieraczki :
300mm 12" / EX300
Cena dotyczy 1 sztuki !!!
Wycieraczka oryginalnie pakowana w opakowanie producenta wraz z instrukcją montażu.
EXACT FIT™
Pióra konwencjonalne Exact Fit ™ stanowią bezpośredni zamiennik o dużej skuteczności dla fabrycznych wycieraczek montowanych w większości pojazdów. Montaż trwa tylko kilka sekund, eliminując konieczność korzystania z usług fachowca i pozwalając użytkownikom na łatwą wymianę piór we własnym zakresie.
Trico jest największym producentem wycieraczek samochodowych na świecie.
Firma ma długą historię sięgającą roku 1917, kiedy to wyprodukowała pierwszą na świecie wycieraczkę do samochodu.
Obecnie jest obecna na 67 rynkach, z największym udziałem w USA.
Zaopatruje 22 fabryki na oryginalny montaż. Największymi kooperantami są Volkswagen, Ford, GM, Daimler-Chrysler, Fiat, Toyota, Nissan, Honda, Jaguar, Porsche i wiele innych.
W USA 70% nowych samochodów wyposażonych jest w wycieraczki Trico. Produkcja sięga blisko milion wycieraczek tygodniowo w 5 fabrykach na całym świecie.
Statystyki wykazują, że w Polsce coraz więcej osób wybiera wycieraczki tej firmy:
>> Korzystna cena za bardzo dobrą jakość <<
Wycieraczka Trico to szczególnie atrakcyjna oferta dla Klientów, którzy szukają wycieraczek w korzystnej cenie, ale nie chcą jednocześnie rezygnować z ich jakości.
Dobra widoczność - to podstawa bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT - na życzenie.
Zajmujemy się tylko i wyłącznie sprzedażą wycieraczek oraz ramion do szyb samochodowych.
Nie znalazłeś wycieraczek do swojego samochodu - pisz lub dzwoń, szybko odpowiemy na zadane pytanie.
Kupując u nas masz pewność, że otrzymasz nowy w 100% oryginalny towar.
Nie jesteś pewny zakupu - sprawdź opinie klientów.
Zapraszamy po odbiór osobisty do sklepu który znajduje się przy ulicy Kolejowej 11 w Lubinie (woj. dolnośląskie)
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty-zapraszam do :
PHU Jacek
ul.Kolejowa 11
(biurowiec GS) w Lubinie
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 767240869
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00, sobota 9:00 - 13:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost? Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku: http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty