Wycieraczka do butów PANAMA KOKOS 40x60 WZÓR STOPY (6541773549)

zakończona
9,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Żory-Rybnik
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • antypoślizgowość: tak
  • grubość: 4 [mm]
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
530 823 050
32 47-48-711
email
biuro@wykladziny24.c­om
godziny otwarcia
Pon - Pt 8 - 16
adres

Omega Spółka Jawna

Ul. Brzezińska 50c

44-203 Rybnik

Wykladziny24
Os. Gwarków 1
44-245 Żory

Przedmioty wysyłamy do 48 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Dostępne formy:
  • - list polecony ekonomiczny
  • - list polecony priorytetowy
  • - paczka ekonomiczna
  • - paczka priorytetowa
  • *ceny podane w treści aukcji
  • Dostępne formy:
  • - paczka do 31,5 kg
  • - paczka pobraniowa do 31,5 kg
  • - paczka dłużycowa
  • - paczka dłużycowa + pobranie
  • *ceny podane w treści aukcji

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
75 2030 0045 1110 0000 0203 3330 Bank BGŻ

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z naszym regulaminem.

Dokonanie zakupu na naszej aukcji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu allegro i naszego sklepu.

Prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Na wszystkie produkty udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.

Modna i wytrzymała wycieraczka typu PANAMA - KOKOS

- Gumowe obszycie
- Gumowy spód zapobiegający ślizganiu się
- Uniwersalny wymiar

WZÓR "STOPY"

Wymiar: 60m x 40cm
Zastosowanie: zewnętrzne i wewnętrzne
Stan/Gwarancja: nowy / 12 miesięcy
Kolor: czarny



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 75 2030 0045 1110 0000 0203 3330
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Omega - Wykładziny24
os. Gwarków, ul. Węglowa 11
44-241 Żory
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Odstąpienie od umowy przez Klienta nie jest możliwe w przypadku zakupu towarów o właściwościach określonych według specyfikacji przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu – np. ciętych pod wzór podany przez Klienta lub obszywanych wg zamówienia Klienta

reklamacje

1. Reklamacje należy składać na adres Sprzedajacego. 2. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedajacego reklamowany produkt wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym(Kliknij tutaj i pobierz wzór). 3. Sprzedajacy rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. 4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży albo żądać obniżenia ceny Towaru lub doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). 5. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 4 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem przy czym Sprzedajacy odpowiada za Towar niezgodny z Umową Sprzedaży przez okres dwóch lat od daty Dostawy.