www.home-styling.pl (6912109455)

zakończona
1 500,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
Zakupy od 10 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska

Domeny HOMESTYLING zostały zarejestrowane z myślą o nowej kolekcji produktów do dekoracji wnętrz przygotowywanych przez naszą firmę. Ostatecznie na ten cel wybrana została inna nazwa i marka. Nazwa łatwo zapada w pamięć, doskonale oddaje charakter przedsięwzięć związanych z dekoracją wnętrz.

Domena zarejestrowana do 02/01/2018

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u decodore za co najmniej 10 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 97116022020000000016855427
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Decodore Sp. z o.o. Sp.K.
Przyczółkowa 126
02-968 Warszawa
NIP: 9562307955
REGON: 341598157
KRS: 0000515988
Decodore to firma z wieloletnim doświadczeniem. Oferujemy produkty i usługi związane z tzw. "miękką" dekoracją wnętrz. W ofercie mamy kilkadziesiąt tysięcy wzorów tapet i tkanin dekoracyjnych, dywanów, akcesoriów, produkujemy meble tapicerowane, lampy. Zapraszamy na www.decodore.pl, decodorebasic.pl oraz do odwiedzenia naszego showroom'u (Powsińska 16 Ip., Warszawa).

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Decodore Sp. z o.o. Sp.K.
Przyczółkowa 126
02-968 Warszawa
 
14 dni na odstąpienie od umowy! Produkty oferowane w Decodore, zostały starannie dobrane przez naszych stylistów. Wybieramy dla naszych Klientów marki znane na rynku, z wieloletnią tradycją. Produkty przez nas oferowane są wykonane z najlepszych materiałów. Stawiamy na najlepszy Design! Jeżeli jednak uznają Państwo, że zamówiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, możecie Państwo odstąpić od umowy w ciągu 14dni od dnia odbioru Towaru. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru. W terminie 14 dni od dnia odbioru Towaru istnieje możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyn. By móc skorzystać z tego prawa powinni Państwo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, najpóźniej w 14-tym dniu od odbioru Towaru. Oświadczenie powyższe możecie Państwo złożyć Sprzedającemu m.in.1. Na piśmie i przesłać je na adres (w tym celu możecie Państwo skorzystać z formularza odstąpienia przesłanego wraz z Towarem): Decodore Sp z o.o. Sp.K. z dopiskiem ZWROT ZAMÓWIENIA ul. Przyczółkowa 126, 02- 968 Warszawa2. Wypełniając wydrukowany formularz odstąpienia od umowy, który mogą Państwo pobrać w tym miejscu: http://www.decodorebasic.pl/img/uploads/odstapienie_od_umowy.doc Towar możecie zwrócić Państwo równocześnie ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub w terminie 14 dni od złożenia tego oświadczenia razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: Decodore Sp z o.o. Sp.K. tel. 22 395 5225; e-mail: decodore@gmail.com

reklamacje

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi rzeczy wolnej od wad chyba, że są to rzeczy z wyprzedaży. Wówczas stan produktu jest opisany w ofercie dotyczącej produktu. Jeżeli wada została podana w opisie produktu nie możne stanowić podstawy do reklamacji 2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fizycznych polegających na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, m.in. jeśli rzecz: - nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia, - nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tymprzedstawiając próbkę lub wzór, - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, - została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w przypadkach określonych w pkt. 2. jeśli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem 2(dwóch) lat od dnia wydania rzeczy Konsumentowi i jednego roku w przypadku Podmiotów Gospodarczych. 4. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z opisem określającym rodzaj niezgodności oraz wg swojego wyboru:- oświadczenie o obniżeniu ceny, - oświadczenie o odstąpieniu od umowy,- roszczenie o usunięcie wady,- roszczenie o wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad, Konsument powinien odesłać pocztą na adres: Decodore Sp. zo.o. Sp.K., Przyczółkowa 126, 02-968 Warszawa Reklamację można zgłaszać również za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając pismo na adres: decodore@gmail.com 5.Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna lub jej opis znajduje się w ofercie produktu. 6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub udzielana w inny podany przez Klienta sposób. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w terminie 14 dni, przyjmuje się, że zgłoszenie zostało uznane za uzasadnione.