WURTH BEZOŁOWIOWA PASTA DO CYNOWANIA KAROSERII 1kg (6910843164)

10 dni do końca
cena kup teraz
279,99 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Zaborów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.20 [kg]

nr art. 098290

Pasta do cynowania karoserii, bezołowiowa
PASTA DO CYNOWANIA 1KG BEZOŁOWIOWA


Niemieckiej firmy Wurth
PRODUKT ORYGINALNY

CENA ZA 1 sztukę- 1kg
Bezołowiowa, wysokiej jakości pasta do cynowania S-Sn97Cu3 Typ topnika zgodny z normą DIN EN 29454-1.
  • Zakres temperatury topnienia: 230–250°C
  • Zgodność z dyrektywą europejską 2000/53/WE i niemieckim prawem dotyczącym samochodów używanych
  • Zawartość cyny 60–70%, bez ołowiu Gotowa do natychmiastowego użytku pasta do lutowania miękkiego metali, o wysokiej zawartości cynku, przeznaczona do lutowania, cynowania i cynowania wstępnego
    Zawartość 1 kg

    Oznaczenie materiału S-Sn97Cu3

    Zapach Charakterystyczny

    Kolor Jasnoszary

    Maks. temperatura topnienia 250 °C

    Min. temperatura topnienia 230 °C

    Skład lutu z Sn (% masy) 65 %

    Wartość pH Kwasowy

    Wartość pH – warunki W temp. 20°C

    Nie zawiera ołowiu Tak

    Temperatura wrzenia 100 °C

    Nazwa produktu dostawcy KAROSSERIE ZINNPASTE BLEIFREI - 1000 G

    Norma EN29454-1

KONTAKT

Biuro PHU Perfekt: Robert Mikłaszewicz

tel : 22 - 722 39 96
tel. 604 447 228
tel. 604 885 251
tel. 880 045 435

ING BANK ŚLĄSKI : 45 1050 1924 1000 0091 4574 7136.

Zakupiony towar nadajemy do 24 h od momentu zaksięgowania należności na koncie(prócz sobót i niedziel)

Nasza firma specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów samochodowych.

Dokonując zakupów w naszym sklepie internetowym masz pewność że dostaniesz towar wysokiej

jakości w krótkim czasie.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u 75edyta za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 45 1050 1924 1000 0091 4574 7136
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PHU Perfekt
ul.Środkowa 20
05-083 Zaborów
NIP: 529-154-79-28
REGON: 145492924
Nasza firma PHU PERFEKT specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów samochodowych. Dokonując zakupów na naszych aukcjach masz pewność że dostaniesz towar wysokiej jakości w krótkim czasie . Obecnie posiadamy standard allegro co potwierdza, wysoką jakość naszych usług i produktów.

kontakt

  • 22 722 39 96
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 880 045 435
    dział sprzedaży, infolinia czynna od poniedziałku do soboty 8:00-20:00
  • 604 447 228
    dział sprzedaży, infolinia czynna od poniedziałku do soboty 8:00-20:00
  • 604 885 251
    dział reklamacji

pozostałe informacje

Szkody powstałe podczas transportu 1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe. W przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający może odrzucić reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa Sprzedający, a Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego. 2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust. 1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabywa produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi, powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody oraz bez opakowania fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego odmownie. 3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę sprzedającemu na adres mailowy lub telefonicznie. W chwili odbioru towaru proszę sprawdzić stan przesyłki. Ewentualne uszkodzenia proszę niezwłocznie zgłosić obecnemu przy dostawie kurierowi/listonoszowi. Proszę o sporządzenie protokołu szkody. Bez protokołu szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę. Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji. W trosce o pełne zadowolenie naszych klientów przedstawiamy najważniejsze informacje jak uniknąć kłopotliwych sytuacji. GDY PRZESYŁKA KTÓRĄ OTRZYMAŁEM JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM. Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze lub inne niedogodności prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimy i brakujący towar doślemy na nasz koszt. Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o kontakt, najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na właściwy. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Podstawa prawna: art.27, 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@eperfekt.pl (takie oświadczenie możemy również przesłać mailem). Koszt transportu przesyłki zwrotnej pokrywa Konsument. Dopuszczamy w określonych przypadkach również zwrot towaru zakupionego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Przesyłkę zwrotną należy nadać na adres: PHU Perfekt Wyględy, Ul. Osiedlowa 27 05-083 Zaborów CZY MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRZEDMIOT? Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W sprawie reklamacji proszę pisać na adres e-mail: biuro@eperfekt.pl Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu. Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH! PROSIMY O NIE WYSTAWIANIE KOMENTARZA NEGATYWNEGO POCHOPNIE. W PRZYPADKU GDY COŚ SIĘ NIE ZGADZA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYJAŚNIMY ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĘ. Prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@eperfekt.pl lub telefoniczny pod numerem: 604-885-251 Zwracamy się z prośbą o wystawienie oceny za tą transakcję (5) gwiazdek w każdej z kategorii. Bardzo duża liczba kupujących niestety nie zaznacza gwiazdek co wpływa na błędną ocenę końcową. Jeśli są Państwo zadowoleni z transakcji prosimy o wystawienie wszystkich pięciu gwiazdek w poszczególnych obszarach. Oceny te pozwolą na kontynuowanie doskonalenia obsługi i zachowanie Standardu Allegro co przekłada się na niższe opłaty i brak podwyżek cen których wszyscy chcemy uniknąć. Jeżeli przy realizacji zamówienia pojawiły się jakieś problemy to przed wystawieniem oceny prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: biuro@eperfekt.pl w celu ich wyjaśnienia. Zapraszamy do kolejnych zakupów na naszych aukcjach Z poważaniem: Firma PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz
Osiedlowa 27
05-083 Zaborów
PL
Dodatkowe informacje

Bardzo prosimy o zachowanie otrzymanego paragonu, który jest potwierdzeniem transakcji zawartej z naszą firmą. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu szkody, uszkodzenia z dostawcą / firmą kurierską. W przeciwnym wypadku reklamacji i odstąpienia od umowy nie uwzględnia się.

   

Reklamacje i zwroty Regulamin na podstawie art.8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U. z 2002r., nr 144,poz.1204 z poźn.zm.) oraz art.8 i nast.ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz.827 z późn.zm.) 

1. W celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem tel. 604 885 251 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą elektroniczną wraz z załączoną kopią dowodu zakupu na adres: biuro@eperfekt.pl 

2.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r w przypadku zawierania umów na odległość ,konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust.3. Zgodnie z Ustawą z dnia30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ,może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy formularz można uzyskać po skontaktowaniu się mailowym z pracownikiem naszego sklepu.

3.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. . 

4. W przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. 

5. Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od oryginalnego opakowania produktu, w którym został mu on dostarczony) i zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na zasadach ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas transportu. Miernikiem staranności wykonania obowiązku, o którym mowa, będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru, jaki został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient zobowiązany jest ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej firmie kurierskiej). 

6. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki.

7. Zwroty prosimy przesyłać na adres sklepu: PHU PERFEKT 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20 8. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW REKLAMACYJNYCH WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!

9.  Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PHU PERFEKT EDYTA MIKŁASZEWICZ
ŚRODKOWA 20
05-083 ZABORÓW
PL
Dodatkowe informacje

  


 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

A. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

o pisząc na adres email: biuro@eperfekt.pl  lub;

o w formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU PERFEKT Edyta Mikłaszewicz
05-083 Zaborów ul. Środkowa 20

B. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

o Twoje imię i nazwisko oraz adres,

o numer oferty na Allegro  i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,

o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

· Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

· Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

· Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

· Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

 
 

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

  

Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.