WURTH BEZOŁOWIOWA PASTA DO CYNOWANIA KAROSERII 1kg (6910843164)

Od 18-10-2017 do 29-10-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
279,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Zaborów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.20 [kg]

opis

nr art. 098290

Pasta do cynowania karoserii, bezołowiowa
PASTA DO CYNOWANIA 1KG BEZOŁOWIOWA


Niemieckiej firmy Wurth
PRODUKT ORYGINALNY

CENA ZA 1 sztukę- 1kg
Bezołowiowa, wysokiej jakości pasta do cynowania S-Sn97Cu3 Typ topnika zgodny z normą DIN EN 29454-1.
  • Zakres temperatury topnienia: 230–250°C
  • Zgodność z dyrektywą europejską 2000/53/WE i niemieckim prawem dotyczącym samochodów używanych
  • Zawartość cyny 60–70%, bez ołowiu Gotowa do natychmiastowego użytku pasta do lutowania miękkiego metali, o wysokiej zawartości cynku, przeznaczona do lutowania, cynowania i cynowania wstępnego
    Zawartość 1 kg

    Oznaczenie materiału S-Sn97Cu3

    Zapach Charakterystyczny

    Kolor Jasnoszary

    Maks. temperatura topnienia 250 °C

    Min. temperatura topnienia 230 °C

    Skład lutu z Sn (% masy) 65 %

    Wartość pH Kwasowy

    Wartość pH – warunki W temp. 20°C

    Nie zawiera ołowiu Tak

    Temperatura wrzenia 100 °C

    Nazwa produktu dostawcy KAROSSERIE ZINNPASTE BLEIFREI - 1000 G

    Norma EN29454-1

KONTAKT

Biuro PHU Perfekt: Robert Mikłaszewicz

tel : 22 - 722 39 96
tel. 604 447 228
tel. 604 885 251
tel. 880 045 435

ING BANK ŚLĄSKI : 45 1050 1924 1000 0091 4574 7136.

Zakupiony towar nadajemy do 24 h od momentu zaksięgowania należności na koncie(prócz sobót i niedziel)

Nasza firma specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów samochodowych.

Dokonując zakupów w naszym sklepie internetowym masz pewność że dostaniesz towar wysokiej

jakości w krótkim czasie.

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u 75edyta za co najmniej 400 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

PHU PERFEKT EDYTA MIKŁASZEWICZ
ŚRODKOWA 20
05-083 ZABORÓW
Dodatkowe informacje

  


 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

A. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

o pisząc na adres email: biuro@eperfekt.pl  lub;

o w formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU PERFEKT Edyta Mikłaszewicz
05-083 Zaborów ul. Środkowa 20

B. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

o Twoje imię i nazwisko oraz adres,

o numer oferty na Allegro  i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,

o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

· Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

· Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

· Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

· Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

 
 

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

  

Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

  

 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz
Osiedlowa 27
05-083 Zaborów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Bardzo prosimy o zachowanie otrzymanego paragonu, który jest potwierdzeniem transakcji zawartej z naszą firmą. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu szkody, uszkodzenia z dostawcą / firmą kurierską. W przeciwnym wypadku reklamacji i odstąpienia od umowy nie uwzględnia się.

   

Reklamacje i zwroty Regulamin na podstawie art.8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U. z 2002r., nr 144,poz.1204 z poźn.zm.) oraz art.8 i nast.ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz.827 z późn.zm.) 

1. W celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem tel. 604 885 251 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą elektroniczną wraz z załączoną kopią dowodu zakupu na adres: biuro@eperfekt.pl 

2.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r w przypadku zawierania umów na odległość ,konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust.3. Zgodnie z Ustawą z dnia30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ,może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy formularz można uzyskać po skontaktowaniu się mailowym z pracownikiem naszego sklepu.

3.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. . 

4. W przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. 

5. Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od oryginalnego opakowania produktu, w którym został mu on dostarczony) i zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na zasadach ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas transportu. Miernikiem staranności wykonania obowiązku, o którym mowa, będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru, jaki został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient zobowiązany jest ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej firmie kurierskiej). 

6. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki.

7. Zwroty prosimy przesyłać na adres sklepu: PHU PERFEKT 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20 8. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW REKLAMACYJNYCH WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!

9.  Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.