WTYK,ZATYCZKA,ZAŚLEPKA 3.5 JACK DIAMENT ZŁOTY (6930859597)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3,99 zł
z 1000 sztuk
Dostawa
  • Kurier wieczór
    nowość
    12,24 zł
  • List polecony ekonomiczny 4,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 100 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Bochnia, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

WTYK ZATYCZKA ZAŚLEPKA DIAMENT | ŚWIAT ETUI 360

JACK 3,5mm

 

Wtyk Jack w kształcie diamentu, to idealna ochrona przed zapychającym się gniazdem słuchawkowym, a jednocześnie sposób na wyróżnienie się wśród znajomych.

Zatyczka szczelnie zabezpiecza port Jack przed kurzem i piaskiem, które mogło by uszkodzić gniazdo.

Kompatybilność z każdym telefonem, tabletem i innym urządzeniem posiadającym port Jack 3,5mm

Świat Etui 360 to nowoczesny sklep internetowy należący do firmy Lock-Tel, który oferuje sprzedaż etui do telefonów komórkowych o zaskakującym designie podążającym za najnowszymi trendami mody.

Przy realizacji zamówienia zapewniamy Państwu perfekcyjne wykonanie i najwyższą jakość produktu.

Oferujemy szeroki wybór modeli oraz możliwość wybrania wzoru spośród gotowych grafik lub stworzenie własnego, niepowtarzalnego case'a!

Nasza firma dba o najmniejsze detale, gwarantując perfekcję wykończenia oraz doskonałą jakość wykonania, dzięki czemu etui jest odporne na otarcia i zarysowania.

Dostawa i płatność
od 4,99 zł

Lokalizacja: Bochnia, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u swiatetui360 za co najmniej 100,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Kurier wieczór
pierwsza sztuka
12,24 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
15,68 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Kurier wieczór pobraniowy
pierwsza sztuka
15,31 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Jan Wydro Lock-tel
Kościuszki 7
32-700 Bochnia
Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

LOCK-TEL Jan Wydro
Kościuszki 7
32-700 Bochnia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
swiatetui360
98,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

11041

 

108

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 12 210 00 80
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem i Administratorem Sklepu jest: Jan Wydro LOCK – TEL z siedzibą w Bochni ul. Kościuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dział. Gosp. w Bochni, adres mailowy: swiatetui360@gmail.com tel. 12 210 00 80 (dostępne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00). Dane do przelewu: - BANK BZWBK 50 1090 1838 0000 0001 2989 1085.

Pozostałe informacje

I. INFORMACJE OGÓLNE

1.   Niniejszy Regulamin określa zasady zakładania konta i dokonywania zamówień w Sklepie Internetowym (dalej: Sklepie) znajdującym się i działającym pod nazwą użytkownika : swiatetui360

2.   Właścicielem i Administratorem Sklepu jest: Jan Wydro LOCK – TEL z siedzibą w Bochni ul. Kościuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dział. Gosp. w Bochni, adres mailowy: swiatetui360@gmail.com tel. 12 210 00 80 (dostępne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00).

Dane do przelewu: - BANK BZWBK 50 1090 1838 0000 0001 2989 1085.

3.   Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jestzapoznać się z treścią Regulaminu.

4.  Składając zamówienie w Sklepie, Klient oświadcza, że w zakresie udostępnionego przez niego wzoru, posiada on pełnię praw autorskich lub pokrewnych i nie narusza w ten sposób prawnie chronionego utworu, wynalazku, wzoru użytkowego, wzoru przemysłowego, znaku towarowego, oznaczenia geograficznego, topografii układów scalonych lub patentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:

a) Adresie, pod którym konsument może składać reklamacje.

b) Obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad.

c) Kodeksie dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2017 o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nimi.

d) Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur u Rzecznika Praw Konsumenta ul. Kazimierza Wielkiego 31 Bochnia 32-700 lub w Państwowej Inspekcji Handlowej.

II. CENA I SPOSÓB ZAPŁATY

1.   Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są cenami brutto (zawierają stawkę podatku VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). Do ceny należy doliczyć koszty przesyłki podane w ofercie.

2.   Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:a) przedpłata przelewem - po wybraniu tej opcji Klient otrzymuje na adres e-mail dane do przelewu wraz z numerem rachunku bankowego, na który należy uiścić należność.b) płatność payu – automatycznie przenosi kupującego na stronę banku, dane do przelewu są automatycznie uzupełnione.

3.  Wybór formy płatności należy do Klienta, co powinien uczynić poprzez wybór właściwej opcji.

III. WARUNKI DOSTAWY

1.   Wszystkie produkty wysyłamy Pocztą Polską w terminie 3-5 dni roboczych od dnia otrzymania wpłaty na konto.

2.   Każdy produkt jest starannie zapakowany I zabezpieczony. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany w Serwisie Allegro/ na stronie internetowej Sklepu prosimy o podanie go bezpośrednio po zalicytowaniu w formularzu dostawy. Po wylicytowaniu, otrzymacie Państwo mailowo, na ten sam adres, dane do przelewu.

3.   Paczki wysyłamy w terminie do 3-5 dni od otrzymania od Klienta przelewu oraz dokładnych danych dotyczących zamówienia. W przypadku niejasności Klient jest proszony o dodatkowe informacje.

4.   Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chcę otrzymać fakturę, powinien powiadomić Sklep przy dokonywaniu zamówienia. Późniejsze powiadomienie, akceptowane będzie tylko w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana.

5.   Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie kraju.

6.   W momencie dostawy Klient powinien sprawdzić, w obecności dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia bądź naruszenia wynikłego z transportu.

7.   W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki, jej niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, Klient powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt dostarczającemu produkt, w celu sporządzenia Protokołu Szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden zachowuje Klient, a drugi przekazuje dostarczającemu przesyłkę.

8.   Protokół Szkody przyczyni się do sprawniejszego przeprowadzenia procesu reklamacji.

IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1.  Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu w Sklepie, uwarunkowane jest prawidłowym wypełnieniem formularza rejestracyjnego w Serwisie Allegro/ złożeniem zamówienia na stronie Sklepu/ wylicytowaniem produktu na stronie Sklepu.

2.   Klientem mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Klientami mogą być osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

3.   Złożenie zamówienia rodzi po stronie Klienta obowiązek zapłaty.

4.   Umowa o świadczenie usług nieodpłatnych zawarta zostaje pomiędzy Klientem, a Sklepem w chwili założenia konta na stronie internetowej Sklepu poprzez rejestrację, do czasu usunięcia konta przez Klienta lub przez Sklep a umowa o usługi odpłatne obowiązuje od chwili złożenia zamówienia, do czasu upływu okresu udzielonej rękojmi lub gwarancji na dostarczony produkt.

5.   Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia Faktury VAT.

6.   Każde złożenie zamówienia, potwierdzane jest przez Sklep w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Klienta (np. błędny numer telefonu), złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin od jego złożenia.

7.   Kontakt pomiędzy Sklepem a Klientem odbywa się poprzez email a ponadto także poprzez formularz kontaktowy lub telefon.

8.   Zamówienia w sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok, jednak nie są one realizowane w dni ustawowo wolne od pracy.

9.   W przypadku wystąpienia braku zamówionego produktu, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni. Klient w takim wypadku ma prawo do rezygnacji z całości lub części zamówienia, bądź też do wyrażenia zgody na zamianę niedostępnego produktu na inny, oferowany przez Sklep. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówienia, dokonane przedpłaty zostaną zwrócone w terminie 7 dni od powzięcia przez Sklep informacji o rezygnacji.

10.  W przypadku transakcji składanych za pośrednictwem serwisu Allegro, po sprawdzeniu otrzymanego produktu prosimy o wystawienie komentarza do transakcji. Sklep wystawia komentarz po otrzymaniu go od Klienta.

11.  W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń w tym zwłaszcza dotyczących do przesyłki prosimy o kontakt ze Sklepem, przed wystawieniem komentarza.

PROSIMY NIE WYSTAWIAJ OD RAZU KOMENTARZA NEGATYWNEGO LUB NEUTRALNEGO

Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów.