Wtyk mini Jack 3,5mm mono metalowy pozłacany (6542581135)

2 osoby kupiły 12 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2,00 zł
z 11 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • List polecony priorytetowy 6,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
Wtyk Jack 3,5 mono złoty metal WTY0013
2,00

Wtyk Jack 3,5 mm

do stosowania na przewody audio

złącze do lutowane ale można też tylko zacisnąć przewód na konektorkach

obudowa: metalowa, pozłacana

współpraca z: gniazdami mini Jack 3,50 mm

mono: 2 pin

x

x

x

Towar jest dostępny od ręki do wysyłki lub odbioru osobistego W-wa Ursynów

Sprzęt jest fabrycznie nowy i oryginalnie zapakowany, posiada gwarancją polskiego dystrybutora, który prowadzi również serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

x

powiększ

x

xxz

klkliknij na miniaturkę aby powiększyć zdjęcie

x

xx

x

UWAGA: zakupy na elektroABC można łączyć z zakupami na aukcjach:

xx

Zwroty
Istnieje możliwość odstąpienia od umowy
KUPNA-SPRZEDAŻY zawartej na odległość.

Więcej informacji ( § 6)

x

Akceptujemy i Polecamy platnosci PayU Allegro
Bank PKO BP (Inteligo) 50102055581111113864­300071
  • Towar jest dostępny "od ręki" do wysyłki lub odbioru osobistego (bliski Ursynów)
  • Odbiór osobisty należy potwierdzić telefonicznie
  • Do wszystkich zakupów wystawiamy dowód sprzedaży
  • Nie wysyłamy za pobraniem dla kont junior
  • Nie wysyłamy za pobraniem osobom z mniej niż 5 pozytywnych komentarzy
  • Paczki wysyłamy codziennie do godziny 13.30
  • Zakupy zrobione po 13.30 wysyłamy dnia następnego
  • Możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni
  • Wszystkie sprawy sporne załatwiamy na korzyść klienta
  • Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 6,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
odbiór osobisty na bliskim Ursynowie po uprzednim umówieniu się,
(nie jest to sklep stacjonarny)
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Siedziba firmy Fortrade znajduje się na Słowackiego 32/36 lok.16 w Warszawie jednak po odbiór osobisty zakupionych przedmiotów zapraszam na ul. Kraski 7 (bliski Ursynów), wcześniej niezbędne jest umówienie się na odbiór, telefonicznie lub mailowo.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Fortrade Maciej Mikita
ul. Kraski 7
02-804 Warszawa
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu dokonane przez niego płatności w tym koszt dostawy towaru do Klienta.. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 9. W wypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi koszty odesłania Towaru. 10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

reklamacje

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat lub jednego roku (zależnie od gwarancji danego producenta) od daty doręczenia mu Towaru, i w tym terminie zawiadomić Sprzedawcę o stwierdzonej wadliwości towaru i zgłoszonym w związku z tym żądaniu. 2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 3. Warunkiem koniecznym, aby Sprzedawca rozpatrzył reklamację jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego Towaru lub Towarów wraz z dowodem zakupu. 4. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@elektroabc.pl, lub w formie pisemnej na adres: 02-804 Warszawa, ul. Kraski 7 za pośrednictwem operatora pocztowego. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 6. Koszty reklamacji: w przypadku ewidentnej pomyłki sprzedającego lub gdy otrzymany towar okazuje się wadliwy zaraz po jego otrzymaniu - koszty jego wymiany (wysyłka w obie strony) ponosi sprzedający. W przypadku wystąpienia usterek w czasie obowiązywania gwarancji koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi klient a sprzedający ponosi koszt odesłania sprawnego przedmiotu 7. W przypadku uznania reklamacji Klienta za zasadną – Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany produkt na wolny od wad, a jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.