Wtyczka kostka vw audi skoda 5Q0972703 B (6541427909)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
11,99 zł
z 6 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 9,20 zł
  • Paczka48 13,70 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • producent części: volkswagen (oryginalne OEM)


© PanelReklamowy

Wysyłka
EXPRESOWA

WYSYŁKA...

TYLKO PRZESYŁKI REJESTROWANE

MOŻLIWOŚĆ MONITOROWANIA

TWOJEJ PRZESYŁKI 24H...

Płatności
WPŁATA PRZEZ PAYu
WPŁATA NA KONTO:
NUMER KONTA:
61 1140 2004 0000
3002 7422 2727

Kontakt

TELEFON - 791-07-08-06


GG - 51163455

EMAIL : clinic-cars@wp.pl


ORYGINALNA

WTYCZKA

numer seryjny : 5Q0972703 B

NA INNYCH AUKCJACH WIĘCEJ CZĘŚCI DO PEUGEOT I CITROEN Oraz innych Marek.

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !!!


CENA 1 SZTUKI !! 11,99PLN

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy 9,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka48 13,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

CLINICCARS
G.Zapolskiej 11/1
30-126 Kraków
NIP: 6772299427
REGON: 121846938

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
CLINICCARS
G.Zapolskiej 11/1
30-126 Kraków
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: clinic-cars@wp.pl 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. 6. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. 7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (np. roleta tworzona/docinana pod wymiar) o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy); w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy. 10. Towar do zwrotu nie może nosić śladów montażu. §8 Postanowienia końcowe 1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Clinic Cars Michał Góral G.Zapolskiej 11/1 30-126 Kraków CLINIC-CARS@WP.PL Ja ..................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy: ...................................... ...................................... ........................................ Data zawarcia umowy/dostawy:............................................. Imię i Nazwisko Konsumenta:............................................. Adres Konsumenta:.............................................. Data: .....................................

reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient / Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient / Przedsiębiorca. Adres, pod który Klient winien odesłać towar: CLINIC CARS MICHAŁ GÓRAL G.ZAPOLSKIEJ 11/1 30-126 KRAKÓW clinic-cars@wp.pl 2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta / Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi / Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi / Przedsiębiorcy poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku gdy Klient / Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi / Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta / Przedsiębiorcy. 5. Każdy Klient / Przedsiębiorca może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta / Przedsiębiorcy z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 6. Sklep odpowiada przed Klientem / Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych). 7. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik do Regulaminu. 1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. FORMULARZ REKLAMACYJNY CLINIC CARS MICHAŁ GÓRAL G.ZAPOLSKIEJ 11/1 30-126 KRAKÓW clinic-cars@wp.pl Ja ......................................niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących Szczegółowy opis wykrytych wad: .................................................. .................................................. .................................................. Data zawarcia umowy/dostawy: ............................................. Imię i Nazwisko Konsumenta ........................................... Data: ............................................

pozostałe informacje

1. Właścicielem konta użytkownika CLINIC-CARS na portalu Allegro.pl jest: CLINIC CARS MICHAŁ GÓRAL G.ZAPOLSKIEJ 11/1 30-126 KRAKÓW REGON: 121846938NIP: 6772299427 Tel: 791-07-08-06 mail: clinic-cars@wp.pl Postanowienia ogólne: 1. Sklep internetowy [dalej Sklep] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu i portalu aukcyjnego Allegro.pl na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin]. 2. Konsument [dalej Klient] jest to osoba fizyczna dokonującą ze Sklepem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. (Kodeks cywilny Art. 22) 3. Przedsiębiorca [dalej Przedsiębiorca] jest to osoba/podmiot/organizacja dokonująca ze Sklepem czynności prawnej związanej z jej działalnością gospodarczą oraz zawodową. 4.Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. 5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Wyjątek stanowią towary wyświetlone na aukcjach Sklepu, z wyraźnie zaznaczoną w opisie wadą fizyczną. Przedmioty te można nabyć w niższej cenie. Zamówienia 1. Zamówienia można składać w następujący sposób: poprzez system zamówień portalu Allegro.pl . 2. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może się również zdarzyć, że Pracownik Sklepu będzie kontaktować się telefonicznie w razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości. 3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta/Przedsiębiorcy i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem platformy Allegro.pl, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, opisującej przedmiot zamówienia. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. 4. Moment zawarcia umowy kupna sprzedaży został zdefiniowany przez właściciela platformy Allegro.pl w Regulaminie Allegro Artykuł 7. (http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php#rule7 ) 5. Dla stron wiążące są informacje zawarte na aukcjach internetowych Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, terminy i sposób dostawy. 6. W przypadku wyboru formy płatności przelewem termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta/ Przedsiębiorcy zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu. 7. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych). Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu. Płatności 1. Klient/ Przedsiębiorca ma do wyboru formy płatności: płatność przelewem (przedpłata), płatność elektroniczna za pośrednictwem PayU S.A.(elektroniczna), płatność przy odbiorze (pobranie) 2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia. 3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. 4. W przypadku wyboru płatności przelewem środki powinny zostać przelane w ciągu 7 dni roboczych. W przeciwnym wypadku Sklep anuluje zamówienie. Wysyłka towaru 1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem, poczty polskiej i kuriera POCZTEX48 2. Termin wysyłki wydłużony jest o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.