WTRYSKIWACZE WTRYSKI NISSAN NV400 NV 400 2.3DCI (6482153668)

zakończona
680,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Kontakt

  • TELEFON
    +48 662-651-009
    +48 662-653-033
    +48 608-429-934
    0048 32 24 00 381
  • E-MAIL
    box_moto@poczta.onet­.pl
  • GADU-GADU
    11843980
    50128257

Rzetelna Firma

P.H.U. BOX-MOTO
Monika Zuber

SKLEP
ul.Szarotek 5
41-709
Ruda Śląska

ZAPRASZAMY
od poniedziałku do piątku
9:00-17:00
sobota 9:00-13:00

Wysyłka / Płatność

  • Poczta Polska Priorytet
  • Poczta Polska PACZKA24
  • KURIER POCZTEX


    Cena jest zależna od wagi towaru

    ING Bank Śląski
    27 1050 1331 1000 0090 6688 6657

PODANE CENY SĄ CENAMI BRUTTO !!!

WTRYSK WTRYSKI WTRYSKIWACZ WTRYSKIWACZE NISSAN NV400 OPEL MOVANO B VIVARO RENAULT MASTER TRAFIC 2.0DCI 2.0CDTI 2.3DCI 2.3CDTI 2.0 2.3 DCI CDTI 0445110634

Marka: BOSCH
Numer artykułu: 0445110634
Opis: WTRYSK WTRYSKIWACZ
Opis dodatkowy: PODANA CENA DOTYCZY 1 SZTUKI
NR. OES
Producent Numer OE
NISSAN 166091245R
NISSAN 166095586R
OPEL 4420518
OPEL 93168212
RENAULT 4420518
RENAULT 93168212
RENAULT 7485121807 74 85 121 807
RENAULT 8200912052 82 00 912 052
VAUXHALL 93168212
BOSCH 0445110375 0 445 110 375
BOSCH 0445110634 0 445 110 634
BOSCH 0986435205 0 986 435 205
BOSCH 0986435234 0 986 435 234
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Opis Rok produkcji kW KM ccm
NISSAN - NV400 Autobus - 2.3 dCi Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 676 11.11 - 74 101 2298
NISSAN - NV400 Autobus - 2.3 dCi Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 676 11.11 - 92 125 2298
NISSAN - NV400 Autobus - 2.3 dCi Kod silnika: M9T 678, M9T 680, 11.11 - 107 146 2298
NISSAN - NV400 nadwozie pełne - 2.3 dCi Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 676 11.11 - 74 101 2298
NISSAN - NV400 nadwozie pełne - 2.3 dCi Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 676 11.11 - 92 125 2298
NISSAN - NV400 nadwozie pełne - 2.3 dCi [RWD] Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 676 11.11 - 92 125 2298
NISSAN - NV400 nadwozie pełne - 2.3 dCi Kod silnika: M9T 678, M9T 680 11.11 - 107 146 2298
NISSAN - NV400 nadwozie pełne - 2.3 dCi [RWD] Kod silnika: M9T 678, M9T 680 11.11 - 107 146 2298
NISSAN - NV400 platforma / podwozie - 2.3 dCi Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 676 11.11 - 74 101 2298
NISSAN - NV400 platforma / podwozie - 2.3 dCi Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 676 11.11 - 92 125 2298
NISSAN - NV400 platforma / podwozie - 2.3 dCi [RWD] Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 676 11.11 - 92 125 2298
NISSAN - NV400 platforma / podwozie - 2.3 dCi Kod silnika: M9T 678, M9T 680 11.11 - 107 146 2298
NISSAN - NV400 platforma / podwozie - 2.3 dCi [RWD] Kod silnika: M9T 678, M9T 680 11.11 - 107 146 2298
OPEL - MOVANO B Autobus - 2.3 CDTI Kod silnika: M9T 670, M9T 676 12.10 - 74 101 2298
OPEL - MOVANO B Autobus - 2.3 CDTI 05.14 - 81 110 2298
OPEL - MOVANO B Autobus - 2.3 CDTI Kod silnika: M9T 670, M9T 676, M9T 672 12.10 - 92 125 2298
OPEL - MOVANO B Autobus - 2.3 CDTI 12.10 - 107 146 2298
OPEL - MOVANO B Autobus - 2.3 CDTI 01.13 - 110 150 2298
OPEL - MOVANO B nadwozie pełne - 2.3 CDTI FWD Kod silnika: M9T 670, M9T 676 05.10 - 74 101 2298
OPEL - MOVANO B nadwozie pełne - 2.3 CDTI [RWD] 05.10 - 74 101 2298
OPEL - MOVANO B nadwozie pełne - 2.3 CDTI FWD od roku prod.: 06.14 05.14 - 81 110 2298
OPEL - MOVANO B nadwozie pełne - 2.3 CDTI FWD Kod silnika: M9T 670, M9T 676, M9T 672, M9T 6... 05.10 - 92 125 2298
OPEL - MOVANO B nadwozie pełne - 2.3 CDTI [RWD] Kod silnika: M9T 696, M9T 690 05.10 - 92 125 2298
OPEL - MOVANO B nadwozie pełne - 2.3 CDTI FWD 05.10 - 107 146 2298
OPEL - MOVANO B nadwozie pełne - 2.3 CDTI [RWD] 05.10 - 107 146 2298
OPEL - MOVANO B nadwozie pełne - 2.3 CDTI FWD 01.13 - 110 150 2298
OPEL - MOVANO B nadwozie pełne - 2.3 CDTI [RWD] Kod silnika: M9T 89... 01.13 - 110 150 2298
OPEL - MOVANO B platforma / podwozie - 2.3 CDTI FWD Kod silnika: M9T 670, M9T 676 05.10 - 74 101 2298
OPEL - MOVANO B platforma / podwozie - 2.3 CDTI [RWD] 05.10 - 74 101 2298
OPEL - MOVANO B platforma / podwozie - 2.3 CDTI FWD od roku prod.: 06.14 05.14 - 81 110 2298
OPEL - MOVANO B platforma / podwozie - 2.3 CDTI FWD Kod silnika: M9T 670, M9T 676, M9T 680, M9T 672 05.10 - 92 125 2298
OPEL - MOVANO B platforma / podwozie - 2.3 CDTI [RWD] Kod silnika: M9T 698, M9T 692, M9T 696 05.10 - 92 125 2298
OPEL - MOVANO B platforma / podwozie - 2.3 CDTI FWD 05.10 - 107 146 2298
OPEL - MOVANO B platforma / podwozie - 2.3 CDTI [RWD] 05.10 - 107 146 2298
OPEL - MOVANO B platforma / podwozie - 2.3 CDTI FWD 01.13 - 110 150 2298
OPEL - MOVANO B platforma / podwozie - 2.3 CDTI [RWD] Kod silnika: M9T89... 01.13 - 110 150 2298
OPEL - VIVARO nadwozie pełne (F7) - 2.0 CDTI Kod silnika: M9R 780, M9R 782, M9R 786, M9R 630, od roku prod.: 12.10 08.06 - 66 90 1995
OPEL - VIVARO nadwozie pełne (F7) - 2.0 CDTI Kod silnika: M9R 780, M9R 786, M9R 784, M9R 788, M9R 692, od roku prod.: 12.10 08.06 - 84 114 1995
RENAULT - MASTER III Autobus (JV) - 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B) Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 870 02.11 - 74 101 2299
RENAULT - MASTER III Autobus (JV) - 2.3 dCi 125 FWD (JV0C, JV0D, JV0H) Kod silnika: M9T 670, M9T 672, M9T 870 02.11 - 92 125 2299
RENAULT - MASTER III Autobus (JV) - 2.3 dCi FWD (JV0F, JV0H) 02.11 - 107 146 2299
RENAULT - MASTER III Autobus (JV) - 2.3 dCi 150 10.12 - 110 150 2299
RENAULT - MASTER III nadwozie pełne (FV) - 2.3 dCi FWD (FV0A, FV0B, FV0G, FV0K) Kod silnika: M9T 676, M9T 670, M9T 672, M9T 870 02.10 - 74 101 2298
RENAULT - MASTER III nadwozie pełne (FV) - 2.3 dCi [RWD] (FV0B, FV0C, FV0D) Kod silnika: M9T 890, M9T 670<120BU/BV> 02.10 - 74 101 2298
RENAULT - MASTER III nadwozie pełne (FV) - 2.3 dCi FWD (FV0C, FV0D) Kod silnika: M9T 676, M9T 670, M9T 870 02.10 - 92 125 2298
RENAULT - MASTER III nadwozie pełne (FV) - 2.3 dCi [RWD] (FV0C, FV0D, FV0H, FV0J) Kod silnika: M9T 690, M9T 692, M9T 696, M9T 686, M9T 890 02.10 - 92 125 2298
RENAULT - MASTER III nadwozie pełne (FV) - 2.3 dCi FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV0J) Kod silnika: M9T 694, M9T 698, M9T 678 02.10 - 107 146 2298
RENAULT - MASTER III nadwozie pełne (FV) - 2.3 dCi [RWD] (FV0E, FV0F, FV0J) Kod silnika: M9T 694, M9T 698 02.10 - 107 146 2299
RENAULT - MASTER III nadwozie pełne (FV) - 2.3 dCi FWD Kod silnika: M9T 880 03.13 - 110 150 2299
RENAULT - MASTER III nadwozie pełne (FV) - 2.3 dCi [RWD] Kod silnika: M9T 898 03.13 - 110 150 2299
RENAULT - MASTER III platforma / podwozie (EV, HV, UV) - 2.3 dCi FWD (EV0A, EV0B, HV0A, HV0B, HV0G, UV0A, UV0B, UV0G) Kod silnika: M9T 676, M9T 670, M9T 672, M9T 870 02.10 - 74 101 2298
RENAULT - MASTER III platforma / podwozie (EV, HV, UV) - 2.3 dCi [RWD] (UV0C, UV0D, HV0C, HV0D) Kod silnika: M9T 890, M9T 670<120BU/BV> 02.10 - 74 101 2298
RENAULT - MASTER III platforma / podwozie (EV, HV, UV) - 2.3 dCi FWD (EV0C, EV0D, EV0J, HV0C, HV0D, HV0H, HV0J...) Kod silnika: M9T 676, M9T 670, M9T 672, M9T 870 02.10 - 92 125 2298
RENAULT - MASTER III platforma / podwozie (EV, HV, UV) - 2.3 dCi [RWD] (HV0C, HV0D, UV0C, UV0D, UV0H, UV0J) Kod silnika: M9T 690, M9T 692, M9T 686, M9T 890 02.10 - 92 125 2298
RENAULT - MASTER III platforma / podwozie (EV, HV, UV) - 2.3 dCi FWD (EV0E, EV0F, HV0E, HV0F, UV0E, UV0F) Kod silnika: M9T 680, M9T 678 02.10 - 107 146 2298
RENAULT - MASTER III platforma / podwozie (EV, HV, UV) - 2.3 dCi [RWD] (UV0F, UV0E) Kod silnika: M9T 694, M9T 698, M9T 696 02.10 - 107 146 2298
RENAULT - MASTER III platforma / podwozie (EV, HV, UV) - 2.3 dCi FWD Kod silnika: M9T880 03.13 - 110 150 2299
RENAULT - MASTER III platforma / podwozie (EV, HV, UV) - 2.3 dCi [RWD] Kod silnika: M9T898 03.13 - 110 150 2299
RENAULT - TRAFIC II nadwozie pełne (FL) - 2.0 dCi 90 (FL0H) Kod silnika: M9R 782 08.06 - 66 90 1995
RENAULT - TRAFIC II Autobus (JL) - 2.0 dCi 115 (JL0H) Kod silnika: M9R 630, M9R 692, M9R 780, M9R782, M9R786 08.06 - 84 114 1995

"Oświadczam, że opis w aukcjach ALLEGRO wystawianych przez użytkownika BOX-MOTO oraz zdjęcia w nim wykorzystane są naszego autorstwa.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów opisów oraz zdjęć w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170. "

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 27 1050 1331 1000 0090 6688 6657
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma BOX-MOTO działa na rynku motoryzacyjnym od kwietnia 2009 roku. Mimo iż jest to krótki okres czasu wyrobiła sobie pozytywną opinie wśród Klientów którzy coraz częściej wybierają Naszą firmę oraz produkty które oferujemy. Firma BOX-MOTO zajmuje się sprzedażą części samochodowych wszelkiego rodzaju, części sprowadzane są z Niemiec, Holandii i Hiszpanii. Gwarantujemy niezawodność oraz to że Nasze produkty są zawsze nowe i oryginalne. Dokładamy wszelkich starań aby zadowolić Naszych Klientów, dlatego też staramy się aby części zamienne dotarły do Państwa najszybciej jak to możliwe, dajemy również Państwu gwarancję na wszystkie nasze produkty oraz możliwość wymiany zamówionej części w razie niedopasowania. Zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Box-Moto Monika Zuber
Szarotek 5
41-709 Ruda Śląska
Polska
 
1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Portalu aukcyjnym Allegro). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w aukcji Allegro, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrze (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. REKLAMACJA PRODUKTU 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie w zakładce 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska; 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 2.2.2. Klient prawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.