Wsporniki półki (para) 30cm na profil perforowany (6542547739)

zakończona
21,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Pruszków
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy

Przedmiotem tej aukcji jest Para (prawy + lewy) wsporników dł. 30cm pod półki na profil perforowany.

.

Służy do zamocowania półki na profilu perforowanym (pasuje do systemu chińskiego i polskiego - długość otworu w perforacji 25mm, odległość między otworami w perforacji 25mm) Wsporniki wykonane z metalu pokrytego chromem.

.

Wymiary:

- długość całkowita wspornika ok. 31,5cm.

.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT! (wszystkie ceny na naszych aukcjach, są cenami brutto!)

.

Zapraszamy również na inne nasze aukcje, gdzie między innymi dostępne są inne artykuły z kategorii "wyposażenie sklepów"

.

Wsporniki są nowe i nieużywane. Na jednym ze zdjęć przedstawiony jest system, do jakiego wsporniki są przeznaczone.

.

Do podanej ceny należy doliczyć jeszcze koszty przesyłki.

Przy zakupie większej ilości przedmiotów koszt wysyłki może ulec zmianie.
Towar wysyłamy po wpłacie na nasze konto całej kwoty (wraz z kosztami przesyłki)
Osoby, które zakupiły dany przedmiot na naszej aukcji, prosimy o kontakt na nasz adres e-mail, wtedy podamy nr konta, na które należy wpłacić umówioną kwotę.
.
Zapraszamy również do brania udziału w innych naszych aukcjach (wtedy zakupione przedmioty możemy wysłać w mniejszej ilości paczek, co znacząco ograniczy koszty przesyłki!, ale prosimy nas o tym poinformować!)
.
gor­ąco polecamy i pozdrawiamy
MARIKUS_­2006

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przy zakupie większej ilości przedmiotów koszt wysyłki może ulec zmianie (więcej informacji znajduje się na stronie "o mnie"
Nie wysyłamy towaru za granicę Polski
Odbiór osobisty możliwy jest TYLKO po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 501742318
    (tel. czynny w dni powszednie w godz. 17:30-21:00)
  • 501742319
    (tel. czynny w dni powszednie w godz. 17:30-21:00)

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1.Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@marikus.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej (pkt.2). Przesyłkę należy nadać na adres: MARIKUS Mariusz Kuśmierski Al. Wojska Polskiego 30/13 05-800 Pruszków tel. 501742318 2.Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 4. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje: 4a. Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 4b. Przedsiębiorcy lub osobie fizycznej, która dokonała zakupu na fakturę Vat - chyba, że indywidualnie między Kupującym a Sprzedającym uzgodniono inaczej. 5. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@marikus.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Witamy Jesteśmy firmą o nazwie "MARIKUS" powstałą w 2006r. na potrzeby sprzedaży w internecie. Sprawy Allegro traktujemy bardzo poważnie i dlatego robimy wszystko, by nasi klienci byli zadowoleni z transakcji z nami. Zawsze staramy się odpowiadać na maile dotyczące naszych aukcji. Gdy jesteśmy "sprzedającym" komentarz wystawiamy jako drudzy, a gdy "kupującym" nie ma znaczenia, czy komentarz wystawimy jako pierwsi czy drudzy. Jako "sprzedający" towar wysyłamy po wpłynięciu (zaksięgowaniu) od "kupującego" umówionej kwoty na nasze konto. Na naszych aukcjach zawsze podajemy koszty przesyłki (koszt przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej obliczamy wg. cennika Poczty Polskiej (przesyłki priorytetowe) + ok. 23% ceny z cennika poczty na opakowanie i obsługę (np. transport)) , ale dotyczą one wysłania pojedynczej sztuki. Nie wysyłamy przesyłek pocztowych ekonomicznych! Paczki wysyłamy również firmą kurierską - zależnie od tego, jaka forma wysyłki jest korzystniejsza (pod względem finansowym) dla klienta. Oczywiście, na specjalne życzenie klienta każdą paczkę możemy wysłać firmą kurierską (całkowite koszty wysyłki zawsze pokrywa klient) - w takim przypadku należy powiadomić nas mailem, że towar ma zostać wysłany firmą kurierską (minimalny koszt wysyłki kurierskiej, to 20pln brutto dla kategorii wagowej od 0-10kg). Przy większej ilości zakupionego towaru, koszty przesyłki (zarówno kurierskiej jak i pocztowej) mogą (ale nie muszą) ulec zmianie (zwykle jest to jakaś niewielka zmiana, spowodowana "przejściem" paczki do wyższej kategorii wagowej) -zależnie od masy i/lub gabarytów przesyłki (max. waga pojedynczej paczki, to 30kg). W razie wątpliwości przed zakupem prosimy o kontakt z nami. Na życzenie klienta dopuszczamy również wysyłkę "za pobraniem" - po zakupieniu towaru należy wysłać do nas maila z informacją, że towar ma być wysłany "za pobraniem" (w przeciwnym wypadku będziemy oczekiwać wpłaty na konto) - przy wysyłce "za pobraniem" należy liczyć się z nieco wyższymi kosztami przesyłki (koszty przesyłki podane w opisach naszych aukcji dotyczą kosztów "przy wpłacie na konto"). Nie wysyłamy towaru poza granicę Polski!. Prosimy nie wymagać od nas wysyłki w dniu zakupu towaru i/lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (musimy mieć czas na przygotowanie paczek). Towar wysyłamy zwykle w ciągu 2-3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od zamówienia przesyłki pobraniowej (w miarę możliwości zawsze staramy się wysyłać paczki jak najszybciej). Klient powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach określonego rodzaju w obecności pracownika Dostawcy.W razie uszkodzenia czy też stwierdzenia ubytku przesyłki, Klient ma prawo wymagać od pracownika Dostawcy spisania stosownego protokołu. Celowo nie podajemy tutaj nr naszego konta, ponieważ każdemu klientowi (e-mail'em) podajemy dokładną kwotę jaką ma wpłacić na nasze konto (oczywiście, kwota ta nie różni się od tej podanej na aukcji wraz z kosztami przesyłki, jeśli dotyczy tylko jednego zakupionego przedmiotu - przy większej ilości przedmiotów koszt przesyłki może ulec zmianie) Na towar zakupiony na naszych aukcjach (ale tylko na nicku "MARIKUS_2006"! ) (na życzenie) wystawiamy FAKTURY VAT! (wszystkie ceny na naszych aukcjach, są cenami brutto!) - dane do wystawienia faktury, prosimy przesłać na nasz adres e-mail niezwłocznie po dokonaniu zakupu na naszych aukcjach! pozdrawiamy. "MARIKUS_2006" tel.0-501-742-318; 0-501-742-319 (telefony czynne w godz.17:30-21:00 dni robocze) nasz e-mail: sklep@marikus.pl lub marikus_2006@wp.pl UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo do wolnych weekendów (w tym także długich)!