WSPORNIK CENTRALNEGO ZAMKA MAZDA 2 07-14 (6912190963)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
64,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,50 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

WSPORNIK CENTRALNEGO ZAMKA MAZDA 2 07-14

Ta aukcja dotyczy oryginalnego fabrycznie nowego wspornika do zamocowania modułu centralnego zamka w kokpicie auta (D658675D8) MAZDA do samochodów:

MAZDA 2 - MODEL de – ROCZNIKI 2007-2014

Jeśli nie masz pewności, czy część będzie odpowiednia do Twojego auta - zadzwoń lub napisz do nas podając numer VIN - pomożemy!

Szczegółowe informacje na temat tej i innych naszych aukcji, w zakładce "O mnie"

!Cena promocyjna na allegro.pl: 64 PLN!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Voyager_Group za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 02 1090 1854 0000 0001 3165 9073
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 16,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Voyager Group Sp. z o.o.
ul. św. Michała 20
61-023 Poznań
NIP: 972-03-13-476
REGON: 630748417
KRS: 0000195078
Voyager Group Sp. z o.o. (dawniej Voyager Club) z siedzibą w Poznaniu, ul. św. Michała 20, 61-023 Poznań; wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydz. Gosp. pod numerem KRS 0000195078, kapitał zakładowy 500 000 PLN; NIP 972-03-13-476, Regon 630748417. W naszej ofercie znajdą Państwo oryginalne części zamienne do modeli marek Jeep, Mazda, Chrysler, Dodge i Lancia. Oferujemy części zamienne najwyższej jakości w korzystnych cenach, a także profesjonalną i rzeczową pomoc ze strony doświadczonych sprzedawców ds. części.

kontakt

  • 61 628 67 28
    Linia czynna od poniedziałku do piątku 9.00-17.00

pozostałe informacje

- w tytule przelewu prosimy o podanie loginu allegro oraz numeru aukcji, - przesyłki wysyłamy w najgorszym wypadku w ciągu trzech dni roboczych od chwili zaksięgowania kwoty na koncie, - na wpłatę za wylicytowany przedmiot czekamy maksymalnie 7 dni, w przypadku braku kontaktu wystawiamy Kupującemu komentarz negatywny, - wszystkie przesyłki (z wyjątkiem przesyłek pocztowych) są ubezpieczone, a czas dostawy jest widoczny przy każdej z aukcji, - przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DHL oraz Inpost Sp. z o.o., - po otrzymaniu przesyłki prosimy o wystawienie komentarza, - części, których nie posiadamy w danym momencie w naszym magazynie, możemy zamówić, - ponieważ prowadzimy również sklep stacjonarny, może się zdarzyć, że towar wystawiony na aukcji zostanie w nim sprzedany i nie zdążymy go wycofać z aukcji, w takiej sytuacji termin dostarczenia towaru może się przedłużyć o około 1-5 dni roboczych, ostatecznie jeśli towar będzie niedostępny będziemy musieli unieważnić transakcje, - zgodnie z "Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów" [rozdz.2 - umowy zawierane na odległość, art.16.1,podpunkt 10] sprzedaż na aukcjach nie jest traktowana tak, jak sprzedaż w sklepie internetowym, czy w ogólności, jak sprzedaż na odległość i do takiej formy sprzedaży (licytacja) nie stosuje się przepisów o umowach zawieranych na odległość, z tego powodu nie dajemy możliwości zwrotu towaru, - zdjęcia na aukcjach są naszego autorstwa lub pochodzą z zasobów, do których mamy dostęp, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do fotografii są własnością jej autora, dlatego kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione, Uwaga: Zgodnie z obowiązującymi nas zapisami umów autoryzacyjnych, sprzedaż oryginalnych części do nieautoryzowanych firm odsprzedających części jest zabroniona. W związku z powyższym informujemy, że firmy decydujące się na zakup w naszym sklepie internetowym automatycznie zobowiązują się do nieodsprzedawania części osobom/firmom trzecim.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Voyager Group Sp. z o.o.
ul. św. Michała 20
61-023 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

 

Voyager Group zobowiązuje się do dostarczenia klientowi rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. - w związku z różnicami w wyposażeniu pojazdów i wątpliwościami przy zakupie części prosimy o kontakt i podanie numeru identyfikacyjnego nadwozia (VIN), który mogą Państwo odczytać z dowodu rejestracyjnego lub podszybia, tylko w ten sposób otrzymają Państwo pewność, że zamówiony produkt będzie idealnie dopasowany do Państwa modelu, - w przypadku zwrotu części nie zwracamy kosztów przesyłki, - w przypadku nie odebrania przesyłki wysłanej za pośrednictwem paczkomatu Kupujący zobowiązany pokryć koszty zwrotu przesyłki do sprzedającego w wysokości 10 zł, - części noszące ślady montażu, bez oryginalnych opakowań, jak również części elektroniczne nie podlegają zwrotowi, - na części, akcesoria i gadżety udzielamy 12 miesięcznej gwarancji (o ile w opisie aukcji nie zaznaczono inaczej), pod warunkiem, że zostały one zamontowane i są użytkowane zgodnie z technologią i zaleceniami producenta, - gwarancją nie obejmujemy części elektronicznych montowanych poza Autoryzowanym Serwisem Voyager Group. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: bohusz.ratajczak@voyagergroup.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Voyager Group Sp. z o.o., ul. św. Michała 20, 61-023 Poznań. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Voyager Group Sp. z o.o.
ul. św. Michała 20
61-023 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

 

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem outlet@voyagergroup.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), poniżej podajemy łącze elektroniczne do platformy ODR, służącej rozstrzyganiu sporów między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej i przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej związanych z internetowymi umowami sprzedaży lub umowami o świadczenie usług: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Jednocześnie przypominamy, że nasze adres poczty elektronicznej to: outlet@voyagergroup.pl