WP8 WŁĄCZNIK PRZYCISKANY DO ODKURZACZA 10A/250V (6482837095)

3 osoby kupiły 4 sztuki
8 dni do końca
cena kup teraz
6,50 zł
z 1 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 10,50 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
  • lokalizacja: Zielona Góra
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy



WP8 WŁĄCZNIK PRZYCISKANY DO ODKURZACZA 10A/250V

Płatność

  • Przelew
  • Pobranie
  • Odbiór osobisty

Wysyłka


Zamówienia za pobraniem

złożone do godziny 13.00 w dzień roboczy wysyłamy tego samego dnia.


Przy przedpłacie przez system Płacę z Allegro towar wysyłamy tego samego dnia, jeśli wpłata wpłynęła na konto do godziny 13.00

Kontakt

W razie wszelkich pytań prosimy o kontakt:

Laro s.c.

ul. Jedności 19/1

Zielona Góra

Pon.-Pt. 10:00-18:00

tel. 699 953 568 allegro@laro.com.pl





© PanelReklamowy



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 80105019111000009131212541
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przy realizacji wysyłki z kilku aukcji płacisz tylko raz za przesyłkę (łączenie aukcji).
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Właścicielem oraz administratorem konta larosc jest: Waldemar Figlarowicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: WALDEMAR FIGLAROWICZ LARO o numerze NIP: 9291071758 oraz Hanna Figlarowicz, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą HANNA FIGLAROWICZ LARO o numerze NIP: 9291071770 prowadzący wspólnie działalność gospodarczą pod nazwą LARO s.c Waldemar Figlarowicz Hanna Figlarowicz z siedzibą w Zielonej Górze, pod adresem: ul. Jedności 19/1, 65-018 Zielona Góra, NIP 9291072433, REGON: 970409130 wpisaną do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej)..

kontakt

  • 699 953 568
    Na maile i telefony odpowiadamy w godzinach pracy od 10.00 do 18.00 ( od poniedziałku do piątku )

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1) Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: allegro@laro.com.pl bądź też listownie na adres: LARO s.c Waldemar Figlarowicz Hanna Figlarowicz ul. Jedności 19/1 65-018 Zielona Góra 2) Oświadczenie może zostać złożone na formularzu który stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu i które zostało wysłane do Konsumenta wraz z potwierdzeniem transakcji, lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta. 3) Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi się również o przesłanie informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności. 4) Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 5) W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. 6) Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. 7) Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt. 8) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru produktu. 9) Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że: a) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami; b) w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów; c) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności o czym mowa w pkt. 8 powyżej; 10) Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość na usługi rozpoczęte za zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. 11) Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 12) Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu terminu prawa odstąpienia od Umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta. 13) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.