Wózek Warsztatowy Szafka na Narzędzia 7 Szuflad (6542025349)

12 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
799,00 zł
z 10 sztuk

kolor/wzór:

Wyposażenie:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
  • lokalizacja: Jabłonna, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wyposażenie: nie
  • waga (z opakowaniem): 42.00 [kg]

Profesjonalna szafka narzędziowa ATS

  • producent: ATS
  • typ: pusta
  • ilość szuflad: 7
  • ilość kółek: 4 z hamulcem

Zobacz wszystkie parametry ›

Pojemne szuflady

Szafka narzędziowa od ATS wyróżnia się swoją doskonałą pojemnością - te szuflady (jest ich aż siedem!) bez problemu pomieszczą wszystkie elementy niezbędne w warsztacie. Dzięki tej szafce, wszystkie narzędzia będziesz mieć pod ręką! Głębokość szuflady wynosi 400 mm.


Bezpieczeństwo narzędzi

Chcesz zyskać pewność bezpieczeństwa wszystkich swoich narzędzi? Szafka wyposażona jest w centralny zamek, który blokuje jednocześnie wszystkie szuflady!


Łatwe przesuwanie

Mobilność szafki zapewniają cztery duże i wytrzymałe kółka, w tym dwa z funkcją hamulca, dzięki czemu przemieszczanie wózka z niezbędnym wyposażeniem jest prostą i szybką czynnością usprawniającą organizację pracy w warsztacie czy garażu. Górny blat z przegródkami wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na zarysowania. Kółka 125 x 50 mm z materiału TPR (guma termoplastyczna odporna na zużycie i olej).


Wysoka jakość wykonania

Szafka posiada ergonomiczny uchwyt zintegrowany z blatem i centralny zamek blokujący jednocześnie wszystkie szuflady np. przed kradzieżą narzędzi. Szafka wyróżnia się eleganckim designem i trwałą konstrukcją.


Zmieści się w każdym warsztacie

Ta wyjątkowo pojemna szafka ma jednocześnie na tyle niewielkie rozmiary, że zmieści się prawie w każdym warsztacie. Wymiary: 695x460x870 mm (szer x gł x wys).


Doskonała praktyczność

Na blacie znajdziesz specjalne przegródki na drobne części - takie jak ciężarki, szczypce czy inne drobne elementy, które zawsze są potrzebne w warsztacie.


ATS – jakość, z której jesteśmy dumni!

Firma ATS to całkowicie polski producent wyposażenia dla wulkanizacji. Nie musisz już przepłacać za produkty zachodnich marek, których jakość jest niejednokrotnie gorsza niż w przypadku naszych produktów. Filozofia ATS to nieustanne dążenie do produkcji najlepszego wyposażenia warsztatu i wulkanizacji na polskim i globalnym rynku.

Producent
ATS
Typ
pusta
Ilość szuflad
7
Ilość kółek
4 z hamulecem
Index katalogowy
07-01-47



Zobacz również inne nasze przedmioty
Kliknij i sprawdź

szafki narzędziowe

Kliknij i sprawdź

podnośniki pneumatyczne

Kliknij i sprawdź

podnośniki samochodowe

Kliknij i sprawdź

kompresory

Kliknij i sprawdź

inflatory

O firmie

P.H.U. Szczepan - Kompleksowe wyposażenie wulkanizacji i warsztatów

Skontaktuj się z nami bezpośrednio przez allegro@phu-szczepan­.pl , infolinię 81 565 71 71 lub 519 638 654 oraz przy pomocy formularza allegro .

Wszelkie prawa zastrzeżone przez P.H.U. Szczepan. Zakaz kopiowania i używania materiałów bez zgody właściciela.

CATM50 CATM48 k-krz cat-2017 cat-ats cat-szafka-narzedzio­wa cat-wozek-warsztatow­y wozek-narzedziowy cat-wozek-narzedziow­y
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 46 1750 1107 0000 0000 3291 1773
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Szczepaniak Krzysztof P.H.U. SZCZEPAN
Jabłonna - Majątek 12
23-114 Jabłonna
NIP: 712-254-67-61
REGON: 060124860
Jesteśmy największą hurtownią wyposażenia warsztatów wulkanizacyjnych we wschodniej Polsce. Od 2006 roku pomagamy otwierać i rozwijać serwisy ogumienia w całym kraju. Jesteśmy liderem sprzedaży internetowej w branży wulkanizacyjnej a naszymi klientami są zarówno odbiorcy hurtowi, właściciele warsztatów jak i drobni majsterkowicze. Niezależnie od tego jak duże jest zamówienie, każde z nich jest przez nas traktowane priorytetowo. Wysyłka w 24h to nasza domena. 4000 m2 powierzchni magazynowej gwarantuje nieprzerwaną dostępność produktów. Firma P.H.U. SZCZEPAN jest wyłącznym importerem marki Auto Tyre Service. W ofercie ATS znajdują się wyważarki do kół, montażownice do opon, podnośniki, materiały naprawcze, ciężarki, zawory i wszelkie akcesoria wulkanizacyjne.

kontakt

reklamacje

REKLAMACJE: 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonego Towaru z umową. 2. Kupujący może składać reklamację z tytułu niezgodności Towaru z umową w dowolnej formie. Sprzedawca, w celu szybszego rozpatrzenia reklamacji, rekomenduje wysyłanie formularza reklamacyjnego dostępnego do pobrania pod adresem: rma.phu-szczepan.pl na adres poczty elektronicznej e-mail: reklamacje@phu-szczepan.pl. 3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę dokonania Zamówienia lub numer dokumentu zakupu, stanowiące podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji (Towar), ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 5. Reklamacja składana przez Kupującego posiadającego status Konsumenta zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci i w tym terminie Konsument zostanie poinformowany o jej rozpatrzeniu. 6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 7. Koszt dostarczenia wadliwego towaru pokrywa Sprzedawca. W momencie przyjmowania reklamacji Sprzedawca poinformuje Kupującego o możliwości przesłania wadliwego Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Sprzedawcę. Wysyłki za pobraniem nie będą odbierane przez Sprzedawcę. 8. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. oferta sprzedaży Towaru zawierała informację o usterce. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji, ale Towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka - nieznana Kupującemu w momencie zakupu. 9. W przypadku reklamacji Towaru przez Kupującego nie posiadającego statusu Konsumenta Sprzedawca decyduje o formie odpowiedzialności z tytułu rękojmi i zobowiązuje się w pierwszej kolejności do naprawy Towaru, jeśli nie będzie to możliwe - do wymiany Towaru na nowy, jeśli obydwie formy nie będą możliwe - do odstąpienia od umowy. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROZSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Kupujący mający status Konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". GWARANCJA 1. W przypadku Towarów objętych gwarancją producenta lub importera uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym, bezpośrednio do podmiotu będącego gwarantem. 2. Uprawnienia Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady Towaru nie wyłączają, nie ograniczają, ani nie zawieszają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta - na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.

pozostałe informacje

REALIZACJA ZAMÓWIENIA 1. Podczas składania Zamówienia Kupujący obowiązany jest podać prawidłowe i aktualne dane kontaktowe. Brak prawidłowych danych może uniemożliwiać realizację Zamówienia. 2. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej, na terytorium Polski. 3. Dokumentem sprzedaży jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura Vat, którą Kupujący otrzymuje razem z przesyłką. SPRAWDZENIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI PRZEZ KUPUJĄCEGO 1. Kupujący powinien w obecności kuriera sprawdzić czy zawartość paczki nie została uszkodzona w czasie transportu. Pracownik firmy kurierskiej ma obowiązek pozostania na miejscu do momentu sprawdzenia przesyłki przez Kupującego. 2. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego, iż przesyłka została uszkodzona w wyniku transportu, Sprzedawca zaleca spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz poinformowanie o tym Sprzedawcy. W przypadku trudności ze sporządzeniem protokołu szkody zaleca się spisanie danych osobowych pracownika firmy dostarczającej przesyłkę i przekazanie tych informacji dla Sprzedawcy. JAKOŚĆ TOWARÓW 1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 2. Ceny Towarów widoczne w ofertach Sprzedawcy zawierają obowiązujący podatek VAT. FORMY DOSTAWY 1.Towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Sprzedawcę lub Poczty Polskiej. 2. Kupujący ma możliwość odbioru zakupionego Towaru w siedzibie Sprzedawcy. 3. Koszt dostawy obowiązujący na terenie Polski podany jest zawsze przy każdym produkcie. 4. Koszt dostawy Towaru pokrywa Kupujący. FORMY I WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Formy płatności: - Płatność przed wysyłką przelewem na konto bankowe Sprzedawcy - Płatność gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej przy odbiorze Towaru (za pobraniem); - Płatność gotówką w siedzibie Sprzedawcy przy odbiorze Towaru (odbiór osobisty); - Za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU; 2. Terminy płatności: - w przypadku płatności za pobraniem - w dniu dostarczenia Towaru; - w przypadku płatności przelewem elektronicznym bądź za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego PayU - bezpośrednio po dokonaniu Zakupu;

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Szczepaniak Krzysztof P.H.U. SZCZEPAN
Jabłonna - Majątek 12
23-114 Jabłonna
PL
Dodatkowe informacje

 ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU):    


1. Kupujący mający status Konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie woli, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zakupionego Towaru.  

2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać przed jego upływem stosowne oświadczenie woli, na adres poczty elektronicznej e-mail: reklamacje@phu-szczepan.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej na adres Sprzedawcy.  

3. Można skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy dostępnego do pobrania pod adresem:   rma.phu-szczepan.pl  

4. W przypadku otrzymania od Konsumenta formularza odstąpienia od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca prześle niezwłocznie potwierdzenie  jego otrzymania na podany przez Konsumenta adres e-mail.  

5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, związane z zakupem Towaru, co do którego zostało zgłoszone odstąpienie od umowy, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę).  

6. Zwrot płatności zostanie wykonany niezwłocznie, a na pewno nie później niż 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu  jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.   

7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona za pomocą przelewu na numer konta wskazany przez Konsumenta, po uzyskaniu jego zgody na taki wybór sposobu płatności. W innym przypadku płatność zostanie dokonana przy użyciu tych samych sposobów płatności jakich użył Konsument podczas  składania Zamówienia.    

8. W przypadku odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny Konsument ma obowiązek dostarczyć do siedziby Sprzedawcy zakupiony Towar, najlepiej wraz z dokumentem zakupu, nie później niż 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  

9. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący ponosi bezpośrednie koszty związane z odesłaniem towaru.  

10. Jeżeli nie można rozsądnie oceniając wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy, Kupujący będzie musiał ponieść koszt odesłania towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 2000 zł.  

11. Kupujący odpowiada wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w nieodpowiedni sposób. Jeśli tak robi Sprzedawca obciąży Kupującego dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. Kupujący ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym.  

12. Klientowi nie będącemu Konsumentem zgodnie z art. 22 Kodeksu Cywilnego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. W przypadku takich klientów zasady odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.   


BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY    


1. Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta, bez podawania przyczyny, obejmuje wszystkie Towary prezentowane w Sklepie Sprzedawcy, z wyjątkiem rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.