WÓZEK NARZĘDZIOWY WARSZTATOWY SZAFKA 3 PÓŁKI MP (6999664673)

zakończona
299,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna darmowa
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
  • lokalizacja: Olesno, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wyposażenie: nie

opis

WÓZEK NARZĘDZIOWY WARSZTATOWY MARPOL M66605

3 półki

Nośność - 136kg

Przedmiotem aukcji jest stalowy wózek warsztatowy z trzema półkami polskiej firmy MARPOL model M66605.

Wózek służy do organizacji oraz przewozu narzędzi, znacznie ułatwia pracę w serwisach motoryzacyjnych.

Idealnie sprawdzi się w każdym warsztacie samochodowym jak i przydomowym garażu.

Wózek posiada 3 GŁĘBOKIE PÓŁKI na niezbędne narzędzia potrzebne podczas prac serwisowych.

Półki umieszczone są w dużych odległościach od siebie dzięki czemu bez problemu można na nich umieszczać większe przedmioty.

Model M66605 posiada dodatkową półkę boczną na powieszenia np śrubokrętów.

Wózek został wyposażony w 4 solidne koła (skrętne) oraz wygodny uchwyt do przesuwania wózka.

Produkt wykonany z najwyższej jakości materiałów, sprawdzonej polskiej marki MARPOL.

POLSKA SPRAWDZONA FIRMA MARPOL - GWARANCJA JAKOŚCI

DANE TECHNICZNE:

- Producent: MARPOL

- Model: M66605

- Szerokość: bez rączki: 70cm ( z rączką 78cm)

- Głębokość: 30cm

- Wysokość: 76cm

- Nośność: 136kg

- Głębokość Półek: 6cm

- Odległość między półkami: 24cm

- 4 kółka( 2 skrętne z hamulcami)

- Kolor: czerwony

- 3 głębokie półki

- 2 koła stałe oraz 2 koła skrętne (hamulec na dwóch kołach)

GWARANCJA

24 MIESIĄCE zakup konsumencki (paragon)

12 MIESIĘCY zakup na firmę (faktura)

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Olesno, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Sprzęt wysyłany na naprawę gwarancyjną prosimy wysyłać w oryginalnym opakowaniu wraz kopią dowodu zakupu (paragonem lub fakturą.) Proszę do opakowania dołączyć opis usterki oraz numer telefonu. Koszt wysyłki do serwisu pokrywa kupujący, przesyłek za pobraniem nie odbieramy.  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MAR-POL S.C. IMPORT-EXPORT
SUCHOWOLA 6A
26-020 CHMIELNIK
Dodatkowe informacje

Reklamacje NAJLEPIEJ ZGŁASZAĆ MAILOWO (serwis@hurt24.com), koniecznie prosimy o dołączenie zdjęć i dokładnego opisu uszkodzenia, prosimy też o  podanie  NUM.KONTAKTOWEGO, serwisant określi rodzaj usterki po czym oddzwoni na podany numer. 


!UWAGA!  Często w przypadku TOWARÓW  NOWYCH sprawa reklamacji dotyczy niewłaściwej obsługi/ montażu sprzętu, w tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.  Do Państwa dyspozycji  od pon-piątku od 8:00- 15:00 jest nasz serwisant  który służy fachową  poradą  kom: 500 100 241  Jeśli serwisant nie odbiera prosimy o przesłanie mailem num.  kontaktowego, oraz krótkiego opisu usterki,  serwisant oddzwoni lub odpowie w  przeciągu doby na Państwa pytania. serwis@hurt24.com


Towar reklamowany należy dostarczyć na bezpośredni adres serwisu: 


MAR-POL S.C. IMPORT-EXPORT

SUCHOWOLA 6A

26-020 CHMIELNIK

kom: 500 100 241



UWAGA WAŻNE! 


Do środka proszę dołączyć poniżej opisane dokumenty, jeśli dokumentacja nie będzie kompletna czas serwisu sprzętu może się wydłużyć 


  1. Dowód zakupu ,paragon lub list przewozowy z firmy kurierskiej  (naklejka z adresem)  może być kopia bądź oryginał                                                                                                   
  2. Opis co jest powodem reklamacji (krótki opis na kartce co się stało z przedmiotem podczas eksploatacji ) bez opisu serwisant może nie wykryć wady,  sprzęt może zostać odesłany bez usunięcia usterki, to bardzo ważne                                                                                                                                                                                                                  
  3. Adres  na który sprzęt ma zostać odesłany po naprawie oraz  nr telefonu do  państwa ,  bez tego serwisant nie będzie mógł się z Państwem  skontaktować jeśli wynikną nie spodziewane problemy, a cała procedura  znacznie się opóźni.                                                                                                                                                                                   
  4. Na opakowaniu proszę o umieszczenie kartki z napisem "MM SERWIS " oraz datę wysyłki 


Przebieg procedury reklamacyjnej: 


  •   Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
  •  W  przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji w  terminie określonym w poprzednim punkcie, reklamację uznaje się za  rozpatrzoną na Twoją korzyść.
  •  W przypadku uzasadnionej  reklamacji, możesz żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z  umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba, że  naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep  zwróci Ci równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  • Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mail lub adres korespondencji. 
  • Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
  • Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.


UWAGA:  Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane  przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi,  zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.    


Pozdrawiamy i zapraszamy do dalszej współpracy.  

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MAJSTERMARKET
ul. Leśna 68A
33-210 Olesno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


Odstąpienie od umowy przez konsumenta

 

Zgodnie z ustawą o  prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego nie  poźniej niż po 14 dniach po otrzymaniu produktu.


Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.


  1. Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób,  zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może  nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń  mechanicznych. 
  2. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  3. Koszty  bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z  dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14  dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. 
  4. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły  sposób dostarczenia  oferowany przez  przedsiębiorcę, przedsiębiorca  nie jest zobowiązany do  zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów. 
  5. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody. W tym celu należy skontaktować się z firmy kurierską - klient umawia się indywidualnie z kurierem w celu spisania protokołu szkody. Protokół można spisać do 7 dni kalendarzowych od  otrzymania przesyłki. Skan spisanego protokołu szkody prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu na adres : biuro@narzedzia.net
  6. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. 
  7. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: biuro@narzedzia.net lub pod numerem telefonu 14 657 00 01 w godzinach  8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku.
  8. W  przypadku nieuzasadnionego zwrotu, Kupujący będzie zobowiązany do  pokrycia kosztów związanych z odesłaniem produktu do Klienta, wysokość  tych kosztów jest szacowana maksymalnie na kwotę około 20 PLN.
  9. Po lewej stronie dostępny jest formularz odstąpienia konsumenta od zawartej umowy sprzedaży.
  10. Przesyłkę  w raz z DOŁĄCZONYM  WEWNĄTRZ wypełnionym oraz podpisanym protokołem  zwrotu towaru (poniżej) należy odesłać bądź dostarczyć na adres firmy: 

MajsterMarket

33-210 Olesno

ul.Leśna 68a

kom: 662 910 160


Na przesyłce prosze nakleić informację "ZWROT TOWARU" znacznie przyśpieszy to procedure zwrotu oraz wypłate środków

 


O sprzedającym
hurt-complex2
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

12111

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

W MAJSTERMARKET dbamy w szczególności o wysoki standard obsługi , dobrą jakość przedstawianych towarów, oraz szybka realizację zamówień, co bezpośrednio przekłada się na zadowolenie naszych klientów

Pozostałe informacje

email: hurtcomplex2@gmail.com
telefon: 697346545
telefon: 146570001