Wózek dla Lalek Głęboki + Torebka CZERWONY prod PL (6541551288)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Buczek
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • rodzaj: wózek
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: drewno, tkanina, plastik, metal
  • certyfikaty i opinie: CE, EN 71

Masz pytania? Zadzwoń.

537 32 33 34

Zadaj pytanie on-line.

60350770

KONTAKT E-MAIL
KONTAKT TELEFONICZNY
+48 537 32 33 34
WYSYŁKA - KURIER

Przesyłka kurierska - 14zł

Przesyłka kurierska pobraniowa - 19zł
NUMER KONTA
80 1020 3437 0000 1702 0194 0113
PKO BP
POLECAMY PŁATNOŚĆ PRZEZ PAY'U
Szybki przelew przez PayU
zapewnia jeszcze szybszą wysyłkę.
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST
WÓZEK GŁĘBOKI DLA LALEK + TOREBKA -
-> kolor czerwony <-
Wyprodukowany w Polsce!
Produkt 100% polski
Ciche gumowe koła
Posiada koszyk oraz torebkę na drobne akcesoria
Rozkładany 7 poziomowy daszek
Rama wykonana w całości z metalu
Posiada zabezpieczenia chroniące wózek przed samoczynnym złożeniem
Zdejmowany pokrowiec
WIĘCEJ O PRZEDMIOCIE
Wspaniały wózek dla lalek wyposażony w składany daszek chroniący przed deszczem bądź słońcem oraz koszyk na drobne akcesoria. Dziewczynka, jak prawdziwa mama, może tam schować buteleczki, pieluszki, a nawet ubranka na zmianę. Gumowe kółka nie tylko są ciche ale i chronią podłogę przed zarysowaniem.

Wózek spacerowo-głęboki idealnie nadaje się do zabawy zarówno w domu jak i na dworze. Wózek posiada zabezpieczenia, chroniące wózek przed samoczynnym złożeniem.
Wózek wykonany jest z trwałej, metalowej ramy. W celu utrzymania czystości tkaninę wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką albo wyprać w pralce po zdjęciu tapicerki. Po szybkim i łatwym złożeniu zajmuje mało miejsca.
GALERIA PRZEDMIOTU

POLECAMY!

FISHER PRICE Szczeniaczek Uczniaczek

ZOBACZ SZCZEGÓŁY

FACHOWA OBSŁUGA I SZYBKA WYSYŁKA.

TOWAR ZAWSZE ZGODNY Z OPISEM!

NASZE POZOSTAŁE AUKCJE

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 80 1020 3437 0000 1702 0194 0113
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy nową, szybko rozwijającą się firmą Internetową i mobilną na rynku polskim. Naszym atutem jest to, że jesteśmy firmą która zaczyna dopiero przygodę z allegro. Dlatego bardzo zależy nam na naszych Klientach, wszystkie zamówienia realizowane są z największą starannością i dbałością o dobro klienta, wszystkie przedmioty są przez nas sprawdzane przed wysyłką i starannie pakowane.

kontakt

  • 537 32 33 34
    Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piatku 9-16

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sylwia Kozera
Parkowa 1B
98-113 Buczek
Polska
 
Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014r. (Dz. U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) * Kupujący konsument ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć, poprzez wypełnienie odpowiedniego Formularza „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy” dostarczonym wraz z niniejszym regulaminem. Zwroty należy kierować na adres: KingToys Sylwia Kozera 98-113 Buczek ul. Parkowa 1B * Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią. * Towar do zwrotu przyjmuję wyłącznie z dowodem zakupu oraz pisemnym odstąpieniem od umowy. Formularz dostarczony wraz z niniejszym regulaminem. * Zwrot, o którym mowa powyżej, dopuszczalny jest tylko w przypadku towaru w stanie nie zmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot może być dokonany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar powinien być należycie zabezpieczony. *Zwracany Produkt powinien być nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty oraz z przyczepionymi metkami, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. * Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. * Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Kupujący konsument wskaże w Formularzu zwrotu numer rachunku bankowego albo adres dla przekazu pocztowego Sprzedający wg tego wskazania zwróci pieniądze. W przypadku wskazania przez Kupującego zwrotu w Pracowni, zwrot zostanie zrealizowany natychmiast w postaci wypłaty gotówkowej. * Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. *Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. *Konsument ponosi koszty zwrotu zakupionego towaru. *Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. *W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sprzedawca poinformuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> WZÓR <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, Data odbioru................................................................................ Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data .............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U nr.16 poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa * Podstawą do przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu bądź inny dowód zawarcia umowy kupna-sprzedaży. * Rzeczy do reklamacji przyjmujemy wyłącznie czyste, wywietrzone(pozbawione nieprzyjemnych zapachów), zapakowane w pudełko wraz z dowodem zakupu. *Zgłoszenie reklamacji przez konsumenta może w szczególności nastąpić poprzez odesłanie kompletnego towaru otrzymanego w ramach transakcji wraz z formularzem reklamacyjnym ( może być napisany na zwykłej kartce) *Jeżeli towar ma wady(jest niezgodny z umową) konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę. * Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego towaru wraz z formularzem reklamacyjnym na adres: KingToys Sylwia Kozera 98-113 Buczek ul. Parkowa 1B. * Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. * Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. *Jeżeli Kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. * Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. * Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. *Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. * Sprzedawca jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. *Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. * Do Kupującego niebędącego konsumentem stosuje się odpowiednio przepisy o Rękojmi za wady z Kodeksu cywilnego. * Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) powinno zawierać opis wady towaru, datę wykrycia wady oraz określenie żądania co do sposobu usunięcia wady. * W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, prosimy o spisanie w obecności doręczyciela stosownego protokołu szkody. Następnie prosimy o przesłanie zakupionego towaru wraz z protokołem na adres podany w punkcie 3. * Konsument odsyła przesyłkę na własny koszt. Po rozpatrzeniu reklamacji koszt przesyłki jest zwracany. W przypadku wysłania przesyłki reklamacyjnej jakąkolwiek inną drogą niż paczka pocztowa np. przesyłką kurierską, zwracany jest wyłącznie koszt, na jaki opiewałaby w takim przypadku przesyłka pocztowa. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.