Wózek Bufetowy Drewniany Dębowy 3 Półki CRASTER (6912167781)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
22 385,00 zł
z 30 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Cała Polska, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Kontakt
tel.: 570 478 801
email: aldente@intergast.pl

Skontaktuj się z Nami !
Sprawdź dostępność lub zadaj nam dodatkowe pytania jeśli szukasz innego towaru.
Wysyłka
-
Przesyłka kurierska z przedpłatą na konto
-
Przesyłka kurierska z płatnością przy odbiorze
Płatności
-
Nr konta ING Bank Śląski:
75 1050 1546 1000 0092 3899 2367

Wózek Bufetowy Drewniany Dębowy 3 Półki CRASTER

Opis produktu:

- naturalne drewno dębowe- lakier mat
- 4 wysuwane szuflady i półka
- 4 skrętne koła, 2 z blokadami
- drewno wysuszone i sezonowane gwarancją długoletniej eksploatacji
- produkt premium
- ilość półek: 3

Dane techniczne:

- wymiar rozłożony: 170 x 89,1 x 96 cm
- wymiar złożony: 135,6 x 108,2 x 96 cm



TMG CL-TO-RS001

Skontaktuj się z Nami ! Sprawdź termin dostawy, dostępność na magazynie lub zadaj nam dodatkowe pytania jeśli szukasz innego towaru.
Kontakt telefoniczny: 570 478 801 adres mailowy: aldente@intergast.pl

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Aldente_Gastro za co najmniej 1 000 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1000

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1000

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

InterGAST Michał Lech
Duńkowiczki 205
37-716 Orły
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA PRODUKTU
(dotyczy umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 r )

1.Podstawa   i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy  względem Klienta, jeżeli   sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną  (rękojmia) są określone   powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności w  Kodeksie  Cywilnym (w szczególności w art. 556-576  Kodeksu Cywilnego).

2.Sprzedawca  obowiązany jest dostarczyć  Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe  informacje dotyczące  odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady  Produktu oraz uprawnień  Klienta są określone na stronie Sklepu  Internetowego w zakładce  „Reklamacja towaru”.

3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

- pisemnie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 2, 37-710 Żurawica;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldente@intergast.pl

4.Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 

- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju  i  daty wystąpienia wady

-  żądania sposobu doprowadzenia Produktu do   zgodności z Umową Sprzedaży  lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo   odstąpieniu od Umowy  Sprzedaży; 

- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi  to i przyspieszy rozpatrzenie   reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi  podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają  na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu  reklamacji.

5.Sprzedawca  ustosunkuje się  do  reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni     kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w   powyższym terminie oznacza, że  Sprzedawca uznał reklamację za  uzasadnioną.

6.Klient,  który  wykonuje uprawnienia z  tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt  Sprzedawcy dostarczyć Produkt  wadliwy na adres podany przez sprzedawcę  we wiadomości mailowej. Jeżeli  ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie  Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany  jest udostępnić Produkt  Sprzedawcy w  miejscu, w którym Produkt się  znajduje. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

InterGAST Michał Lech
Duńkowiczki 205
37-716 Orły

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący