WORKI DO ZELMER 95 96 100 200 500 1000 1005 5 SZT (6541299772)

zakończona
5,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 4,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List priorytetowy 6,50 zł
  • lokalizacja: Łabiszyn
  • stan: nowy

W

WORKI DO ZELMER 95 96 100 200 500 1000 1005

kupujesz 1 komplet = 5 SZT!

ZELMER

95

96

100

200

500

1000

1005

1005 DL

2 - warstwowe worki filtracyjne papierowe o doskonałej skuteczności filtracji i odporności na rozdarcie

Pochodzą w wyprzedaży / likwidacji stanów magazynowych branżowego sklepu AGD.

Worki fabrycznie NOWE.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List ekonomiczny 4,50 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
List priorytetowy 6,50 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

W celu potwierdzenia mojej solidności oraz wiarygodności, zachęcam do zapoznania się z opiniami (komentarzami) jakie wystawili mi inni użytkownicy allegro. KAŻDY sprzedawany oraz wysyłany towar jest skrupulatnie i starannie sprawdzany i pakowany, by bezpiecznie mógł dotrzeć do Ciebie. Zawszę jestem do dyspozycji, by pomóc w zakupie, rozwiać wątpliwości, wyjaśnić czy uzupełnić brakujące informacje. Zapraszam do zakupów na moich aukcjach.

kontakt

  • 601375999
    preferowana forma kontaktu: e-mail (często z racji pracy nie mogę odbierać telefonu)

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 2 dni

adres do zwrotu:
Piotr Pogiel
11 Stycznia 5
89-210 ŁABISZYN
Polska
 
1) Zwrotów dokonujesz na koszt własny. 2) Fakt zwrotu BEZWZGLĘDNIE oraz KONIECZNIE musi być poprzedzony pisemną informacją od Ciebie, że planujesz dokonać zwrotu na e-mail pogielpiotr@domenalabiszyn.pl 3) Maksymalny czas na pisemne poinformowanie mnie o chęci zwrotu, to 2 dni kalendarzowe od chwili doręczenia Tobie przesyłki. Po otrzymaniu w/w e-maila otrzymasz ode mnie zwrotną odpowiedz, która będzie zgodą i potwierdzeniem możliwości dokonania zwrotu (pod warunkiem, że nie minęły wspomniane wyżej 2 dni kalendarzowe od chwili doręczenia Tobie przesyłki). 4) Po otrzymaniu zwrotnego e-maila ode mnie ze zgodą na zwrot, towar fizycznie musi zostać odesłany do mnie MAKSYMALNIE w ciągu 5 dni kalendarzowych od chwili gdy otrzymasz ode mnie pisemną zgodę na dokonanie zwrotu (zwrotny adres e-mail, będący odpowiedzią na Twoje zgłoszenie o chęci dokonania zwrotu)- decyduje data nadania przesyłki zwrotnej (stempel pocztowy lub data na liście kurierskim)! 5) Zwrotu NIE MOGĄ dokonać osoby, które zakupiły dowolny towar i odebrały go osobiście! 6) Po otrzymaniu zwrotu od Ciebie oraz stwierdzeniu, że zakupiony towar jest pełnowartościowy, nie nosi ŻADNYCH śladów użytkowania, jest kompletny i oryginalnie zapakowany- na podane przez Ciebie konto dokonam zwrotu pełnej kwoty zakupu towaru (bez kosztów wysyłki). 7) Jeśli odeślesz do mnie towar (dokonasz zwrotu), bez uprzedniego pisemnego poinformowania mnie o tym fakcie zgodnie z opisanymi wyżej warunkami, lub jeśli minie określony powyżej czas na pisemną informację o chęci zwrotu oraz minie czas na fizyczne odesłanie zwracanego towaru - Twój zwrot nie będzie rozpatrzony oraz uwzględniony. 8) Dla Twojego bezpieczeństwa, przy zachowaniu WSZYSTKICH powyższych warunków zwrotu towaru, proszę i polecam być odesłał zwracany towar przesyłką rejestrowaną (np. list polecony, paczka lub przesyłka kurierska). Nie biorę żadnej odpowiedzialności za przesyłki których dokonasz wybierając nierejestrowaną formę zwrotu (np. list zwykły). 9) Jeśli zwrócony towar będzie nosił ślady użytkowania, będzie niekompletny czy uszkodzony - zwrot nie będzie możliwy, nie zostanie uwzględniony.

reklamacje

Jeśli odbierzesz przesyłkę i nie sprawdzisz jej w obecności doręczającego ją pracownika, przez co na wypadek uszkodzenia towaru w transporcie nie staniesz się w posiadaniu stosownego protokołu szkody sporządzonego przed doręczającą osobę - reklamacje nie będą możliwe / nie będą uwzględniane. DORĘCZENIA PRZEZ POCZTĘ POLSKĄ - Zawsze mają Państwo prawo sprawdzić w obecności w urzędzie pocztowym zawartość przesyłki i - w razie jej uszkodzenia - spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Taki protokół szkody, podpisany przez osobę odbierającą w urzędzie pocztowym jest jedynym sposobem na dochodzenie ew. odszkodowania od poczty - dlatego bez takiego dokumentu nie będziemy mieli podstaw do uznania reklamacji dot. uszkodzenia towaru. - W przypadku zaginięcia lub zagubienia przesyłki przez pocztę: - Zgodnie z regulaminem PP jako tzw. masowy nadawca przesyłek reklamację możemy składać po upływie 14 dni roboczych od nadania przesyłki - poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni. Do tego momentu nadawca nie ma ŻADNEJ możliwości sprawdzenia, gdzie może znajdować się przesyłka i dlaczego nie dotarła do adresata. Przesyłka listowa zwykła jest nierejestrowana, co oznacza, że po jej nadaniu Poczta Polska lub inna firma doręczająca, nie wydaje potwierdzenia nadania. Kupujący wybierając tę opcję wysyłki oświadcza, że w razie zagubienia przesyłki nie będzie występował z roszczeniami do sprzedawcy o udokumentowanie nadania przesyłki oraz o zwrot poniesionych kosztów związanych z zakupem. Z tego też względu nie poleca się wyboru tej formy wysyłki! - a już szczególnie w przypadku wartościowych przedmiotów. Wybierając nierejestrowaną formę wysyłki, bierzesz na SIEBIE pełną odpowiedzialność ze ewentualne możliwe zagubienie przesyłki przez firmę doręczającą oraz nieodwracalnie poniesiesz konsekwencje tego zagubienia. Informuję również, że w przypadku zagubienia przesyłki nierejestrowanej, nie będę przyjmował i godził się na negatywne i neutralne komentarze na allegro. W przypadku otrzymania komentarza negatywnego lub neutralnego (nie czując się winny zaistniałej sytuacji), będę występował do serwisu allegro o jego unieważnienie z przyczyn i powodów opisanych powyżej. KAŻDORAZOWO zalecam i daję możliwość wyboru REJESTROWANEJ (BEZPIECZNEJ) opcji dostawy (list polecony lub paczka pocztowa lub firma kurierska). DORĘCZENIA PRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ: - Pamiętaj, masz obowiązek sprawdzenie zawartości przesyłki w chwili jej doręczania przez kuriera- w obecności kuriera! W przypadku uszkodzenia opakowania czy zawartości przesyłki masz obowiązek żądać od doręczającego kuriera sporządzenia protokołu szkody, który to będzie JEDYNYM dokumentem upoważniającym Cię do dochodzenia swoich praw wynikających z ubezpieczenia przesyłki oraz złożenia reklamacji. Brak spisanego protokołu szkody w chwili doręczania przesyłki (ten sam dzień) i w obecności kuriera- skutecznie dyskwalifikuje Cię oraz uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie problemu i podjęcia procedur reklamacyjnych. - W przypadku niezgodności, uszkodzenia, itp. obowiązkowo spisz wraz z kurierem protokołem szkody i niezwłocznie (tego samego dnia) zgłoś ten fakt na infolinii firmy kurierskiej, która doręczała przesyłkę. Rozpoczniesz tym samy proces reklamacji i dochodzenia swoich praw. Pozostałą procedurę otrzymasz o konsultanta na infolinii w chwili zgłaszania szkody.

pozostałe informacje

Zachęcam do bezwzględnego opłacania moich aukcji za pomocą opcji PayU