Worek z paskiem odblaskowym STRIPE pomar (6950748804)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
6,20 zł
z 1000 sztuk
Dostawa
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,50 zł
  • Pocztex Kurier24 15,00 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Siercza, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • kolor: odcienie pomarańczowego
  • marka: Inna
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

Producent:MID

Kod towaru: MO8868-71

Nazwa przedmiotu: Worek z paskiem odblaskowym STRIPE pomar

Cen kup Teraz: 6,20 zł brutto

Opis:

Worek z paskiem odblaskowym, wykonany z poliestru 190T. Polyester, wymiary 36X40CM

O nas


POZORSKI TRADE
32-020 Wieliczka, Siercza 343
e-mail: pozorski@adres.pl

NIP:PL676 116 82 13
REGON: 356680513
BANK: IDEA BANK
Konto:44 1950 0001 2006 0441 4377 0002

Pracujemy od poniedziałku do piątku
od 8.00 do 16.00


zapraszamy do kontaktu
Sprzedaż detaliczna:
mail: sklep@pozorski.info
tel.12 376 53 70
mob: 501 444 309

Sprzedaż hurtowa:
mail: pozorski@adres.pl
tel. 12 376 50 75
mob: 501 132 970

tel/ fax: 12 278 42 95
GG:1329531
Skype:pozor343

Jak kupić:

1. Kliknij Kup Teraz

2. Wybierz sposób płatności

3. W przypadku wybrania przesyłki po przelewie wyślij kwotę wylicytowanego przedmiotu + koszt wysyłki.

4. Towar z zadeklarowaną opcją wysyłki po wpłacie na konto wysyłamy w dniu zaksięgowania należności na koncie firmowym.

Artykuły ze znakowaniem reklamowym.
Istnieje możliwość wykonania nadruku reklamowego dla zamówień, gdzie wartość towaru wynosi min., 500 zł.
W przypadku chęci skorzystania z tej opcji, bardzo prosimy o kontakt celem kalkulacji kosztów nadruku zależnych od ilości sztuk oraz ilości kolorów nadruku.
W zapytaniu bardzo prosimy o podanie kodu towaru, ilości sztuk oraz ilości kolorów znakowania.
Termin realizacji ze znakowaniem wynosi ok. 7 dni od daty akceptacji projektów nadruku.
Do realizacji zamówień ze znakowaniem niezbędny jest plik graficzny w jednym z formatów: cdr,ai,eps,pdf - edytowalny.

Dostawa

powyżej 300 zł
dostawa gratis
poniżej 300 zł
dostawa od 11 zł

Paczki wysyłamy Firmą Kurierską POCZTEX lub Pocztą Polską.Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz!

Aukcja wystawiona automatycznie przez dodatek do systemu Comarch ERP produkcji ALPOL IT
Dostawa i płatność
od 11,00 zł

Lokalizacja: Siercza, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Pozorski_Trade za co najmniej 300,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
5 dni roboczych
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
5 dni roboczych
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
1 miesiąc dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Na wszystkie oferowane przez sklep Pozorski Trade artykuły jest udzielana gwarancja 12 miesięcy.

Gwarancja jest udzielana dla Konsumentów.


POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

Niniejszy punkt  dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

1. Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia, czy dostarczony towar jest zgodny z potwierdzonym zamówieniem. W razie niezgodności Zamawiający winien niezwłocznie poinformować o tym na piśmie Dostawcę , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odbioru zamówionego towaru.

2. W wypadku, gdy dostarczony towar nie jest zgodny z potwierdzonym zamówieniem, Dostawca zobowiązany jest jedynie do uzupełnienia ewentualnych braków lub naprawy albo wymiany wadliwych towarów.

3. Dostawca nie będzie akceptować roszczeń, dotyczących wyrównania szkód wynikłych z powstałej zwłoki w odbiorze towaru, niemożności wykonania dostawy, uchybień w realizacji zobowiązań umownych i prawnych oraz zaistnienia winy przy zawieraniu umowy, chyba że szkody te powstały wskutek umyślnej działalności Dostawcy.


Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Pozorski Trade Andrzej Pozorski
Siercza 343
32-020 Wieliczka
Dodatkowe informacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

3.1. pisemnie na adres: Siercza 343, 32-020 Wieliczka;

3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pozorski@adres.pl;

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Siercza 343, 32-020 Wieliczka. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Uwaga: klient wysyła towar na swój koszt, a po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji kwota za transport w wysokości najniższej opcji transportu podanej na stronie internetowej jest zwracana klientowi.


 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.


POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW


1.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

1.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

1.3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

1.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

1.5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

1.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

1.7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

1.8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.

1.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Pozorski Trade
Siercza 343
32-020 Wieliczka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. Usługobiorca (Klient) będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni (czternastu dni). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pozorski@adres.pl lub też pisemnie na adres: Siercza 343 , 32-020 Wieliczka. 

2. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 

3. Usługodawca (Sprzedawca ) dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez konsumenta sposób. 

4. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia. 

5.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętej, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 9.1 oraz 9.5;(2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych. 


POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

 

1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących jednocześnie konsumentami. 

2. W wypadku Klientów nie będących jednocześnie konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności w Formularzu Zamówienia oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. 

3. W wypadku sposobu płatności innego niż płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klient nie będący jednocześnie konsumentem zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. 

4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę,ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 

5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący jednocześnie konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu,obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 

6. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia,jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem.

O sprzedającym
Pozorski_Trade
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

699

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Pozorski Trade od 15 lat prowadzi działalność w zakresie dystrybucji artykułów reklamowych. Na wszystkich oferowanych artykułach na życzenie wykonujemy znakowanie reklamowe.(oferta znakowania dotyczy zamówień hurtowych ,minimalna wartość zamówienia wynosi 500 zł). Szeroki wybór, szybka realizacja oraz ciekawa oferta są atutami naszej oferty. W naszej ofercie znajdują się artykuły znanych marek oraz popularne artykuły przeznaczone na prezenty i upominki.

Pozostałe informacje

Oferty prezentowane na stronie Allegro są automatycznie generowane z systemu komputerowego Pozorski Trade. Oferty posiadające atrybuty np.kolor są doprecyzowywane w opisie jaki kolor jest oferowany na aukcji allegro.