WOREK FILTRACYJNY NYLONOWY DO PRASY OWOCOWEJ 12L (6407310133)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,80 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.10 [kg]
WOREK FILTRACYJNY NYLONOWY DO PRASY OWOCOWEJ 12L
Renomowanej marki BIOWIN
Model 810013


Sprzedajemy tylko produkty nowe, najwyższej jakości, renomowanych firm,
dostępne od ręki!


Super WOREK FILTRACYJNY NYLONOWY DO PRASY OWOCOWEJ 12L
Produkt jest towarem wyprodukowanym przez firmę BIOWIN. Produkty tej marki są atestowane i posiadają certyfikaty bezpieczeństwa, co gwarantuje, że są zawsze najwyższej jakości. Kupując u nas masz gwarancje, że kupujesz produkt nowy, oryginalny, wysokiej jakości wraz z gwarancją u oficjalnego dystrybutora marki BIOWIN, firma z wieloletnim doświadczeniem w handlu internetowym, gwarantujemy szybką i miłą obsługę, mamy tysiące zadowolonych Klientów. Przed wysyłką produkty są zawsze sprawdzane, a jeśli budzą zastrzeżenia co do jakości, są odsyłane do producenta.


Super WOREK FILTRACYJNY NYLONOWY DO PRASY OWOCOWEJ 12L
Worek filtracyjny przeznaczony do filtracji moszczu w prasach 12-litrowych.
Szczególnie polecany do filtrowania moszczu po wstępnej fermentacji lub po obróbce
z użyciem pektoenzymu, który zwiększa wydajność wyciskania soku z owoców oraz ułatwia późniejsze klarowanie wina.

Sposób użycia:
Worek filtracyjny wkładamy do kosza prasy, wywijając jego brzeg na koszu i napełniając go miazgą owocową. Brzeg worka zawijamy i przyciskamy tłokiem, układając go równo na worku. Po zmontowaniu prasy tłoczenie należy przeprowadzić powoli. Gdy zauważymy, że szczeliny worka zostały zatkane i sok nie wypływa, wyciągamy worek z kosza i przemieszczamy jego zawartość, ugniatając ręcznie. Worek z miazgą wkładamy ponownie do kosza i tłoczymy dalej. Czynność powtarzamy w zależności od potrzeb.

Po wyciśnięciu soku worek należy niezwłocznie wypłukać pod bieżącą wodą celem usunięcia pozostałości po owocach. Do dezynfekcji można użyć pirosiarczanu potasu.
Worek wykonany jest z wysokiej jakości tkaniny przemysłowej, która nie ma wpływu na bukiet i aromat wina. Dopuszczony do kontaktu z artykułami spożywczymi.





  • nowe oryginalne opakowanie prosto od producenta
  • paragon lub faktura VAT
  • wysyłka w 24h
  • towar dostępny od ręki
  • u nas na dostawę nie czekasz 2 tygodnie!
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • zapraszamy do kupna!
  • PAMIĘTAJ! KUPUJESZ U OFICJALNEGO DYSTRYBUTORA


XWIN


  • Warunki płatności
    Płatności mogą Państwo dokonać na trzy sposoby:
    1) przy odbiorze przesyłki
    2) przelew na nasze konto
    3) szybki e-przelew lub karta kredytowa
  • Termin realizacji i koszty przesyłki
    Termin realizacji zamówienia w większości przypadków, wynosi 1-2 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia.
  • Pora dostarczenia przesyłki
    Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9 - 17. Z powodu złożoności procedury dostawy nie jesteśmy w stanie zagwarantować, ani dokładnie określić daty i godziny doręczenia przesyłki. Prosimy jednak o wpisanie w formularzu zamówienia preferowanej pory dnia (zakres 3-4 godzin) tak, aby pracownik firmy kurierskiej miał większe szanse zastania Państwa pod wskazanym adresem.
  • Dostępność produktów
    W związku z charakterem działania naszego sklepu internetowego, jego możliwością objęcia zasięgiem całego kraju, jesteśmy konkurencyjni zarówno w zakresie cen, terminów realizacji, jak i dostępności produktów.
  • Zwrot lub wymiana towaru
    Jeżeli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa zamówieniem, a mimo to chcecie Państwo z niego zrezygnować, istnieje możliwość odesłania produktów w ciągu 14 dni roboczych od daty odbioru (na własny koszt) wraz z dowodem zakupu oraz z wypełnionym formularzem zwrotu.




wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 04 1140 2004 0000 3102 3942 7670
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Pocztex Kurier48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 604775315
    pracujemy w dni robocze od godz.8-16
  • sklep@jhm.pl
    na wszystkie maile odpowiadamy w ciągu 24h w dni robocze

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 5. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. JHM nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez JHM 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. W przypadku, gdy kupujący stwierdzi wadę zakupionego towaru, może on złożyć reklamację z tytułu rękojmi - podstawa prawna Kodeks Cywilny. 2. W celu skorzystania z uprawnień reklamacyjnych, o których mowa w ust. 1 powyżej, kupujący (konsument) powinien wystosować do JHM na adres: Głogowska 253 60-111 Poznań, pismo w tym przedmiocie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz numer zamówienia i podstawę prawną uprawnień. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie w formie e-mail, bądź jeżeli nie będzie to możliwe w formie pisemnej. 3. Reklamowany towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 4. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. 5. Jeżeli kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, stosownie do art. 558 Kodeksu cywilnego strony (tj. kupujący i JHM) wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towaru. Dla ułatwienia podajemy adres formularza reklamacyjnego - http://www.jhm.pl/umowaods.html