WOŁOWINA ALA STROGONOFF Z RYŻEM 160G 1078 (6877690871)

1 osoba kupiła 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
25,00 zł
z 1 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • PACZKA W RUCHu 9,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.35 [kg]
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

opis

KONTAKT:

Email: sklep@skladnicaturys­tyczna.pl
Tel: 726 469 647
w godzinach 10:00-15:00 od poniedziałku do piątku.

SPOSOBY PŁATNOŚCI:

Zgodnie z ZASADAMI SKLEPU , udostepniamy następujące formy płatności. Zapoznaj się z zasadami wysyłki za pobraniem przed zakupem.

ŻYWNOŚĆ LIOFILIZOWANA

WOŁOWINA ALA STROGONOFF 160G OBIAD - Trek'N Eat

KOD ARTYKUŁU 1001078

LIOFILIZATY - ŚNIADANIA, OBIADY, DESERY W NASZEJ OFERCIE

POLECAMY NAJTAŃSZĄ FORMĘ WYSYŁKI REJESTROWANEJ, E-PRZESYŁKA/PACZKA 48, ODBIÓR W PUNKCIE. ZAMÓWIONY TOWAR ODBIERAMY NA WSKAZANYM W FORMULARZU PLATNOŚCI I DOSTAWY URZĘDZIE POCZTOWYM W MIEJSCU ZAMIESZKANIA, LUB GDZIE AKURAT PRZEBYWAMY NA WAKACJACH, CZY URLOPIE. POSIADAJĄC NUMER PRZESYŁKI, KTÓRY WYSYŁANY JEST SMS, ODBIERAMY ZAMÓWIENIE ZA OKAZANIEM DOWODU OSOBISTEGO.

Jeszcze niedawno, żywność liofilizowana zarezerwowana była tylko dla profesjonalnych wypraw i ekspedycji turystycznych. Obecnie, każdy turysta może zaopatrzyć się w gotowe posiłki, które wystarczy zalać wodą i pałaszować nawet prosto z opakowania.

Nasza oferta dań wyprawowych firmy Trek'n eat, zawiera śniadania, obiady i desery. Zapewniają syty i pełnokaloryczny posiłek podczas naszych wypraw - nawet weekendowych. Gdy przemierzamy wiele kilometrów z dala od cywilizacji, z całym dobytkiem na plecach potrzebnym np. na 2-tygodniowy trekking, okaże się niezbędnym elementem naszej diety. Jest lekka i zajmuje o wiele mniej niż "normalne" jedzenie. A co najważniejsze nie wymaga wielogodzinnych przygotować posiłków, lecz do 10 minut.

Może nadszedł czas na wypróbowanie tych dań podczas naszych wypraw i biwaków ? Warto rozważyć zakup liofilizatów marki Trek'n Eat, która jest liderem wśród producentów żywności ekspedycyjnej na europejskim rynku. Opinie na temat walorów smakowych liofilizatów są jednak zaskakująco pozytywne. Sami wykorzystujemy te produkty podczas realizowanych zleceń turystycznych, a czasem i w domu. Warto jednak mieć mały przyprawnik z solą i pieprzem :)

ZOSTAŃ Z NAMI MISTRZEM KUCHARSKIM NA BIWAKU, CZY WYPRAWIE !

Opis produktu

Po takie połączenie dobrze przyprawionej wołowiny i ryżu warto sięgnąć zawsze wtedy, gdy zmęczone ciało domaga się wartości odżywczych i regeneracji, a pogoda nie rozpieszcza. Przygotowanie, jak w przypadku wszystkich produktów Trek'n Eat, jest banalnie łatwe i zajmuje tylko parę chwil.

Cechy:

  • lekkie
  • bez konserwantów
  • łatwe w przygotowaniu
  • bardzo dobre w smaku

Zalety:

  • produkty liofilizowane zachowują w ok. 90% kształt, barwę aromaty, witaminy oraz wszystkie wartości odżywcze
  • proces liofilizacji likwiduje w większości zanieczyszczenia mikrobiologiczne
  • nie posiadając wody, produkt jest zabezpieczony przed niepożądanym rozwojem różnych rodzajów mikroflory, w efekcie jest "zakonserwowany bez użycia konserwantów"
  • duża oszczędność wody i gazu
  • okres przechowywania może wynosić nawet wiele lat

W skład wchodzą: ryż 51%, wołowina 11%, maltodekstryna, skrobia, tłuszcz roślinny, śmietana, sól spożywcza, pomidor, papryka, pieczarki, ekstrakt z wołowiny, przyprawy, aromat, sos sojowy (soja, sól spożywcza), ekstrakt drożdżowy, cukier, naturalny aromat (z selerem), glukoza, laktoza, środki zagęszczające: guma guar, karmel, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, drożdże w proszku.

Mięso liofilizowane: 17,3g (odpowiada ok. 87g świeżego mięsa)

PRZYGOTOWANIE:

  1. Wlać wrzącą wodę bezpośrednio do woreczka.
  2. Zawartość dokładnie wymieszać.
  3. Woreczek zamknąć i pozostawić do naciągnięcia przez 5 minut.
  4. I spożywamy pyszny i energetyczny posiłek

Firma Trek'N Eat jest liderem na europejskim rynku żywności ekspedycyjnej i turystycznej. W 2004 roku weszła w skład grupy Katadyn - specjalisty w produkcji specjalistycznego sprzętu outdoorowego. Trek'N Eat oferuje bardzo szeroki zakres żywności liofilizowane: od pojedynczych składników i dodatków, poprzez przekąski i zupy, aż po doskonałe w smaku dania główne.

Co to jest liofilizacja?

Liofilizacja jest to proces odwadniania substancji przez ich zamrożenie (- 50°C), a następnie sublimację powstałych kryształków lodu. Sublimacja polega na tym, że w próżni lód z pominięciem stanu ciekłego przechodzi bezpośrednio w parę. Potocznie mówiąc, w warunkach tych, następuje szybkie i kontrolowane wymrażanie wody.

Ostatnim etapem procesu jest końcowe dosuszanie odbywające się w temperaturze 40 - 50°C, które pozwala uzyskać gotowy wyrób o wilgotności 1-2%. W ten właśnie sposób przygotowywane są zarówno gotowe potrawy liofilizowane jak i półprodukty wykorzystywane w przemyśle spożywczym.

KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ NASZ REGULAMIN I ZASADY SKLEPU. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE - >>>>TUTA­J . NIE PRZECZYTASZ - TWOJA STRATA. SZANUJ INNYCH I PRZECZYTAJ PRZED ZAKUPEM.

Z powodu fałszywych zamówień za pobraniem, Kupujący niezarejestrowani oraz z nazwą użytkownika Clientxxxxxx po zakupie mają obowiązek potwierdzić mejlowo zamówienie. E-mail musi być taki sam jak w formularzu platności i dostawy. Przypominamy że w przypadku nieodebrania zamówienia, podejmiemy wszelkie kroki prawne celem uregulowania naszych kosztów wysyłki tam i z powrotem.

Jeśli nie czytasz i nie przestrzegasz zasad naszego sklepu, czynisz to na własną odpowiedzialność. Nieznajomość regulaminu i zasad, nie zwalnia przestrzegania. Nie przyjmujemy zasad Kupujących :) . Zbyt często się zdarza, że Kupujący nie czyta, wykonuje czynności na własną odpowiedzialność, a następnie zwala winę na nas. A często wystawia negatywny komentarz, choćby w przypadku dobrowolnego wybrania przesyłki nierejestrowanej, która nie dochodzi z towarem - kradzież na poczcie bez możliwości reklamacji i odszkodowania. Dziękujemy z góry, za okazanie szacunku względem nas, jak i odpowiedzialność Kupujących. NIE MASZ CZASU CZYTAĆ ? Mniej pretensje do siebie lub nie kupuj.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW POZOSTAŁYCH PRZEDMIOTÓW RÓWNIEŻ NA ALLEGRO

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mkswiking za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
10,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
8,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

ROBERT FILIPSKI (NIE MA SKLEPU STACJONARNEGO) FRONT KAMIENICY, 3 PIĘTRO
Boh. Getta Warszawskiego 18/9
70-303 SZCZECIN
email: sklep@skladnicaturystyczna.pl
tel.: 726469647

  • Poniedziałek zamknięte
  • Wtorek 10:00 - 15:00
  • Środa zamknięte
  • Czwartek 10:00 - 15:00
  • Piątek - Niedziela zamknięte

Wymagana przedpłata
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy (3 miesiące)
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie skorzystania z gwarancji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera.  


Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją (jeśli takowa została dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl  . Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem.  


Odpowiedź w sprawie reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni od czasu otrzymania towaru objetego gwarancją.

 

WARUNKI GWARANCJI

Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar RP. Niniejsza karta jest ważna wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu.


  1. Sprawne urządzenie nie podlega gwarancji.
  2. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
  3. W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony.
  4. Niniejszą gwarancją objęte są usterki spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.
  5. Nabywcy  przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji  upoważniony zakład stwierdzi, że usunięcie wady nie jest możliwe lub  zostanie dokonana minimum jedna naprawa przez upoważniony punkt  naprawczy, a sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające  używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
  6. Nabywca  traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku uszkodzeń sprzętu powstałych  na skutek wypadków losowych, niewłaściwego/nieumiejętnego użytkowania  lub niezgodności z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,  transportu, samowolnego naprawiania lub przeróbek sprzętu, uszkodzeń  mechanicznych, utrata karty gwarancyjnej.
  7. Gwarancji  nie podlegają części obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu  podczas w czasie eksploatacji jak zabrudzenia, zarysowania, wytarcie  napisów itp..
  8. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych.
  9. Karta  gwarancyjna jest ważna po okazaniu dowodu zakupu, jeżeli jest  ostemplowana przez sprzedawcę, posiada czytelnie i poprawnie wypełnione  wszystkie rubryki bez zmian i skreśleń.
  10. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży na własny koszt.
  11. Ewentualny koszt nieuzasadnionych roszczeń wynikających z warunków gwarancji oraz testowania ponosi Nabywca.
  12. W celu  przyspieszenia realizacji naprawy gwarancyjnej należy wraz z  reklamowanym towarem dostarczyć w pełni wypełniony formularz reklamacji  towaru.
  13. Ewentualne  spory związane z realizacją obowiązków gwarancyjnych będą rozstrzygane  przez sąd właściwy dla siedziby Wiking Szczecin
  14. Zakup urządzenia objętego niniejszą gwarancją jest równoznaczny z przyjęciem niniejszych warunków.
  15. Gwarancja  na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie  zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towar z umową
  16. Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym  Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.  Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania  sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w  zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera. Można również pobrać formularz na naszym serwerze - www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl . 


Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać  doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę  albo wymianę na nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej  kolejności może wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem  możliwości zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często  jednak konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można  żądać zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją -  http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/   


Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się  podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać  z prawa gwarancyjnego i rękojmi.  Standardowo na towar udzielamy  gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty posiadają  gwarancję  producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski na  okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia  mechaniczne, oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym,  niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o  reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego  przedmiot reklamacji, Sklep jest zobowiązany do  ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub  wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2  miesięcy. 


Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić  następujące warunki:   


  1. Jeśli posiadasz, do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon (lub  inny dowód zakupu w sklepie) wraz z gwarancją (jeśli takowa została  dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 
  2. Produkt  powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu  fabrycznym.  
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze  zamówienia, prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze i spisać  odpowiedni protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie  kurierskiej.  
  4. Reklamowany produkt należy wysłać przesyłką rejestrowaną, w rozsądnym koszcie np. list  polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna. Przed wysyłką należy skontaktować się celem ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Przy jednoznacznych problemach wysyłamy do Kupującego opłaconego kuriera. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Kupującego.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni  roboczych (w uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do   30 dni), wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą   propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient  oczekuje. 

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy  


Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie  Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada  obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z  umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od  wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada  za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej   niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.  Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało  nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się  obniżenia ceny  lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się  do tego żądania w ciągu 14 dni.   


Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie        


W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas  transportu, Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest   niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika lub brakuje towaru w  przesyłce, prosimy w momencie odbioru towaru w obecności spedytora,  sporządzić protokół szkody (reklamacyjny) podpisany przez dostarczyciela  i odbiorcę. protokół powienien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz  opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego  markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty  Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje się z Klientem w celu  podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub  anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty.      Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w  obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże  się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.  Szczególnie dotyczy do przypadku oznaczenia przesyłki jako 'Ostrożnie' i  'Ostrożnie  szkło'. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.  Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane u Przewoźnika w  terminie do 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy  przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.  


Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .  Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO -  Pamiętaj, jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta.  


Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z   gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z  zakupu  bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na  podstawie  niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w  okresie gwarancji  lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez  produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania  przyczyny w  ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia.  Koszt  opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Druk odstąpienia możesz pobrać z naszego serwera  www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl lub napisz do nas wiadomość abyśmy Tobie wysłali.


Odstąpienie konsumeckie krok po kroku:


  1. Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
  2. Pamiętaj że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
  3. Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyslemy do Ciebie odpowiedni formularz.
  4. Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem. Zalecamy przesyłki rejestrowane. Po opłaceniu, możemy wysłać naszą firmę kurierską - dodatkowy koszt 12,00.
  5. Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.  
  6. Po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w ustawowym okresie 14 dni,  z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt  najtańszej formy dostawy.  

Odstąpienie przy zakupie na firmę. Kupujący ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany, rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujacy ponosi koszt jego odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za zakupiony towar na wskazane konto.


Gdy zwracany towar jest uszkodzony.

Jeśli  zwracany  towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony,  niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw  majątkowych, wynikłych z   przekroczenia zwykłego zarządu. 


Podejmujemy dwa kroki: 

  1.  Polubowne  załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę   zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
  2. Założenie  sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą,   kosztów sądowych i innych związanych z sprawą. 

Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują  się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto,  może  uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między   Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji   społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów   (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).   Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym   numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie   Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.  

O sprzedającym

mkswiking
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

3405

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 726 469 647
  • 726 469 647
poniedziałek - wtorek
czwartek
10:00 - 15:00
10:00 - 15:00

Informacje o sprzedającym

Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie a jako Szczecińskie Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Ponadto projektujemy, znakujemy i poddajemy renowacji szlaki turystyczne. Korzystaj z naszego doświadczenia ! Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking  Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09

KONTO - IDEA BANK PL 81 1950 0001 2006 0232 0461 0002 tytuł wpłaty "NAZWA UŻYTKOWNIKA lub IMIĘ I NAZWISKO"

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1 dzień roboczy, od zaksięgowania środków na konncie lub wybrania formy za pobraniem.  Przy zamówieniu do godziny 11:00, staramy się wysłać paczkę w tym samym dniu. W zależności od wybranej opcji wysyłki, zamówienie powinno być u Ciebie od 1 do 5 dni roboczych, od otrzymania informacji o wysyłce. Szczegółowe informacje na każdej aukcji po kliknięciu w linku "Szczegóły dostawy". 

Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku. Zamówienia z piątku, soboty i niedzieli wysyłamy w poniedziałek. Czasy realizacji usług kurierskich od dnia odebrania paczki, wynikające z naszego doświadczenia:

  1. Kurier GEIS 1-2 dni robocze
  2. Paczka 24 Poczta Polska 1-2 dni robocze
  3. Kurier Allegro Inpost 1-2 dni robocze
  4. Paczkomaty Allegro Inpost 1-2 dni robocze 
  5. Paczka 48 Poczta Polska 2-3 dni robocze
  6. Paczka 48 Poczta Polska / odbiór w punkcie 2-3 dni robocze
  7. List polecony e-commerce Poczta Polska 3-5 dni roboczych
  8. Allegro MiniPaczka InPost 3-5 dni roboczych
  9. Paczka w Ruchu 4-5 dni roboczych

W okresie świątecznym, czas dostarczenia wydłuża się o conajmniej 1 dzień.

NIE WYSYŁAMY ZA GRANICĘ !!!!


Uszanujcie nasz czas wolny - nie pracujemy 24h na dobę, jak i weekendy i święta mamy wolne:) serdecznie dziękujemy !


W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO, POLECONY E-COMMERCE POCZTY POLSKIEJ, MINIPACZKI INPOST ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.

Pozostałe informacje

ZASADY SPRZEDAŻY NA ALLEGRO

Pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór, ale obowiązek.

  1. Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez System  automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć, różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnić się od sprzedawanego produktu na aukcji.
  2. Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę   nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp., jeśli wynika to z treści aukcji.
  3. Odbiór osobisty: jest możliwy po dokonaniu przedpłaty w poniedziałki, wtorki i czwartki w godzinach 10:00-13:00 po umówieniu się telefonicznym. Nie ma sklepu stacjonarnego.
  4. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami.
  5. Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Wysyłka i ceny obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski. W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO, POLECONY E-COMMERCE POCZTY POLSKIEJ, MINIPACZKI INPOST ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.
  6. Zamówienia realizowane są od 1 do 3 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zlecenia przesyłki za pobraniem (patrz punkt 8). Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas  dostarczenia przesyłki.
  7. Po spakowaniu, zamówienie wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub firm kurierskich i realizowane w najbliższych dniu roboczym. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz K-EX (GEIS). Wysyłamy we wtorki i czwartki o godzinie 11:00.
  8. Wysyłki za pobraniem wysyłamy warunkowo tylko i wyłącznie po jednoznacznym zaakceptowaniu tej formy wysyłki poprzez "Formularz płatności i dostawy", który wypełniany bezpośrednio po zakupie. Dodatkowo, za pomocą e-mail, zgodnego z wpisanym zamówieniem, należy obowiązkowo potwierdzić zamówienie, wysyłając treść „Potwierdzam zamówienie za pobraniem pocztowym, i zobowiązuję się do jego odebrania”.  Dopiero wówczas przystąpimy do jego realizacji.
  9. W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem i nie zwrócenia kosztów obsługi zamówienia, sprawę kierujemy do sądu, celem odzyskania naszych pieniędzy za wysyłkę tam i z powrotem.
  10. Wysyłka za granicę RP - NIE WYSYŁAMY
  11. Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki. Poczta Polska "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT. W przypadku przesyłki za pobraniem, istnieje możliwość sprawdzenia przesyłki.
  12. Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który radzimy zachować. Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA.
  13. DNI WOLNE.  Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne.
  14. ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do  nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym.
  15. KAŻDY KONSUMENT MA PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ GWARANCJI LUB RĘKOJMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA POLSKIEGO. Zasady określone są w oddzielnych linkach na każdej z aukcji.