Wol-Bar Diamond 3503 białe majtki L (6999445458)

zakończona
38,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Chorzów, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: biel
  • rozmiar: L
  • fason: inny fason
  • marka: Inna marka
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak
  • materiał dominujący: poliamid
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • cechy dodatkowe: jednokolorowe, koronka

opis

Wol-Bar Diamond 3503

Kolor: biały, Rozmiar: L

  • Producent: wol-bar
  • Kod produktu:

Producent odzieży: Wol-Bar

Marka odzieży: Wol-Bar

Model odzieży: Diamond 3503

RodzajOferty: Oferta bieżąca

Nowość: TAK

Płeć kupującego: Kobieta

Składnik surowcowy: poliamid 83%, elastan 17%,

OpisProducenta:

Kobiece szorto-stringi z kolekcji Diamond. n

- wykonane z gładkiej mikrofibryn

- z przodu oraz z tyłu wstawki z koronkin

- ozdobna kokardkan

- z przodu ozdobna naklejka n

Skład: 83% poliamid, 17% elastan.

  • Płeć: Kobieta
  • Typ: szorto-stringi
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Chorzów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u farita_pl za co najmniej 300,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
6 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczka48
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Emes Sławomir Mroczek
Sztygarska 12/24
41-500 Chorzów
Dodatkowe informacje

 

W jaki sposób mogę zareklamować towar?

Reklamacji towaru można dokonać:                                                                                           


  • wysyłając wiadomość e-mail na adres: farita@farita.pl, lub
  • drogą pocztową wraz z reklamowanym produktem na adres  Emes, ul. Sztygarska 12/24, 41-500 Chorzów

Na jaki adres mam wysłać przesyłkę reklamacyjną?

Przesyłkę reklamacyjną należy wysłać na adres:
Emes
ul. Sztygarska 12/24
41-500 Chorzów

Do przesyłki prosimy dołączyć:                                                                                           


  • opis wady wraz z informacją w jaki sposób doszło do uszkodzenia oraz kiedy wada została zauważona,
  • paragon zakupu lub fakturę.

Prosimy   o staranne pakowanie reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go   przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w   twardy kartonik a nie kopertę bąbelkową.

Wysłałem reklamację i co dalej?

O postępie procesu reklamacyjnego będziemy na bieżąco informować drogą e-mailową bądź telefoniczną.

W jakim terminie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Firma Emes zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji?

Koszt   wysyłki, którą poniosą Państwo wysyłając do nas przesyłkę  reklamacyjną,  zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki. Prosimy także  pamiętać, że nie  przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Procedura reklamacji - informacje dodatkowe wynikające z przepisów prawa:

Wg.  obowiązujących przepisów prawa jeżeli zakupiony towar posiada wadę   mogą Państwo:                                                                                       


  • złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,  chyba że  firma Emes niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności  dla Kupującego  wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę taką  usunie. Obniżona  cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny  wynikającej z umowy,  w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do  wartości towarów bez wady.  Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli  wada towaru jest  nieistotna; 
  • żądać wymiany towaru na wolny od wad albo  usunięcia wady. Firma Emes ma obowiązek wymienić wadliwy towar na wolny  od wad albo usunąć  wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych  niedogodności dla Kupującego. Z  zastrzeżeniami i na zasadach  określonych we właściwych przepisach  Kodeksu cywilnego. 

Jeżeli   kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez firmę  Emes usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast   wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do   zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe  albo  wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym  przez firmę Emes. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się  wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a  także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Konsumenta  inny sposób zaspokojenia.

Firma Emes  odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona  przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującego.  Roszczenie o  usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad  przedawnia się z  upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w  przypadku  zakupu towarów przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia  nie może  zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu  pierwszym.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Emes Sławomir Mroczek
Sztygarska 12/24
41-500 Chorzów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma  14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do  odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien  nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez  Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem  środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za  niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości  rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

O sprzedającym
farita_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

54

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: allegro@farita.pl