Wojskowy Olej PKB do konserwacji broni 100 ml (6912251353)

zakończona
19,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • lokalizacja: Będzin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
Paweł Rak p.rak@kolba.pl 515 269 062 (32) 314 17 97 wew. 24
GWARANCJA NAJNIŻSZEJ
CENY
Znaleźli Państwo
lepszą ofertę?!

Poinformujcie nas o tym, podając link do konkurencyjnej oferty na terenie Polski, a po jej zweryfikowaniu przedstawimy lepszą od wskazanej!
Wysyłka
Wszystkie zakupione
przedmioty wysyłamy w jednej
paczce, a jej koszt
uzależniony jest od
wagi paczki


Informacje na temat terminu
dostawy i kosztów w zakładce
Dostawa i płatności

Mogą Państwo skorzystać
z kuriera GLS, Poczty Polskiej
lub Paczkomatów


WYSYŁAMY PACZKI W UE
Płatności
Nr konta:
02 1050 1269 1000
0023 0534 4349
(ING Bank Śląski S.A.)
Kontakt
PPHU Kolba,
Będzin 42-506,
ul. Limanowskiego 65

Godziny pracy:
pn.-pt.: 8:30-18:00
sob.: 9:00-14:00

Paweł Rak
515 269 062
(32) 314 17 97 wew. 24
Inne aukcje
Uniwersalny olej do konserwacji broni i wiatrówek
Pojemność: 100 ml
Oryginalny produkt
producent: Fenix / kod: 065-071
Opis produktu

PKB jest najbardziej polecanym olejem do czyszczenia i konserwacji broni. Można nim czyścić zarówno metalowe części broni jak i przetrzeć kolbę co nadaje jej pięknego połysku.

Pojemność: 100 ml.

Galeria
Komentarze do tego produktu
Zobacz inne nasze aukcje
© UltraPanel


Znajdź nas na Google Maps »
Będzin 42-506,
ul. Limanowskiego 65
p.rak@kolba.pl
515 269 062
(32) 265 22 00 wew. 24
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 02105012691000002305344349
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PPHU Kolba
Limanowskiego 65
42-506 Będzin
NIP: 6252196069
REGON: 278262084

kontakt

  • 515269062
    Po odbiór osobisty zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 18:00 sobota 9:00 - 14:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PPHU Kolba
Limanowskiego 65
42-506 Będzin
 
1) Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej, w terminie czternastu dni od dnia odebrania produktu. Klient może odstąpić od umowy w terminie o którym mowa w zdaniu poprzednim poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu. Do zachowania wskazanego powyżej terminu wystarczy również wysłanie przez klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. 2) W razie odstąpienia od umowy w sposób i na zasadach wskazanych w ust. poprzednim umowa uważana jest za niezawartą, a klient zwolniony jest od wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z odsyłanym produktem klient jest zobowiązany do zwrotu produktów otrzymanych gratisowo. 3) Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia w którym Klient odstąpił od umowy. 4) W przypadku odstąpienia klienta od umowy zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na podany przez klienta rachunek bankowy lub w inny sposób wskazany przez klienta. 5) Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania przez niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 6) Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

reklamacje

Sklep internetowy PPHU Kolba rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego. W celu złożenia reklamacji dotyczącej nabytego produktu należy opisać problem oraz produkt odesłać na adres: Reklamacje Kolba ul. Limanowskiego 65, 42-506 Będzin z dopiskiem "serwis". Problem? - jeśli z jakiegoś powodu zakup nie spełnia Twoich oczekiwań, Skontaktuj się z nami– na pewno znajdziemy takie rozwiązanie, aby obie strony były zadowolone.

pozostałe informacje

Drogi allegrowiczu: W dniach od 02 do 07 stycznia 2017 roku odbędzie się inwentaryzacja. W związku z powyższym infolinia jak również sklep stacjonarny są nieczynne. Zamówienia składane w tym okresie będą realizowane od dnia 09.01.2017 roku. Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia. 1. RATY Dzięki prowadzonej przez nas sprzedaży ratalnej (kredytu ratalnego udziela bank Santander Consumer Bank S.A.) szybko i w prosty sposób będziesz mógł nabyć wybrany przez siebie produkt na raty, także wysyłkowo. W celu zakupu w opcji RATY lub uzyskania dokładniejszych informacji skontaktuj się z nami telefonicznie, bądź mailowo przed dokonaniem zakupu. 2. KOSZTY PRZESYŁEK Ceny przesyłek są na ogół podane w opisach poszczególnych aukcji. Nie doliczamy ukrytych opłat, nie doliczamy kosztów opakowania itp. Przy zakupie większej ilości przedmiotów o różnych kosztach transportu - wszystko wysyłamy jedną paczką, a Ty płacisz tylko raz - koszt transportu najcięższego zakupionego przedmiotu. Jeśli przesyłka nie pojawi się w przewidywanym czasie skontaktuj się z nami – najlepiej mailowo, wówczas ustalimy co dalej robić lub zgłosimy reklamacje u przewoźnika. 3. REGUŁY BEZPROBLEMOWEJ AUKCJI Przeczytaj dokładnie opis aukcji. Znajdziesz tam najczęściej wszystkie potrzebne Ci informacje. Jeśli o czymś zapomnieliśmy – Zapytaj Potwierdź zakup i dane adresowe oraz podaj sposób zapłaty za towar - wpłata na konto, pobranie czy odbiór osobisty (odpowiedz na automatycznego maila z Allegro). Jeśli chcesz aby wysłać paczkę na inny adres - wyraźnie zaznacz to po zakupie w mailu i oczywiście podaj dane do wysyłki. Podpisuj się, przedstawiaj - aby odpowiedzieć na pytanie musimy wiedzieć kogo lub czego pytanie dotyczy. Podaj przynajmniej login lub nazwisko - nr aukcji lub samo "witam" naprawdę niewiele w takim wypadku mówi. 4. DANE DO WPŁATY Wszystkie niezbędne dane do wpłaty na konto otrzymasz wraz z automatycznym mailem od Allegro. W tytule wpłaty należy podać nazwę użytkownika (kupującego), nr aukcji oraz sklep_kolba_pl (czyli np. abcdef, 12345, sklep_kolba_pl) - pomoże to przyspieszyć realizację twojej transakcji.Konto:ING BSK o/Będzin Bank Śląski 02 1050 1269 1000 0023 0534 4349 Wysyłki realizowane są poprzez Pocztę Polską, kuriera GLS lub Paczkomaty. W celu otrzymania faktury VAT prosimy przesłać dane firmy oraz NIP mailem zaraz po zakupie. Ceny w aukcjach są cenami brutto.