WÓJCIK RAJSTOPY POCIĄGIEM PRZEZ ŚWIAT 068-074 (6999446335)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8,90 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
  • lokalizacja: Tuszyn, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Wójcik
  • rozmiar: 068 [см]
  • płeć: chłopcy
  • wiek dziecka: 6 m +
  • kolor: odcienie szarości i srebra

opis

Nasze aukcje

Komentarze

O nas

Napisz do nas

Kontakt

"LIBERA"
95-080 Tuszyn
ul.Leśna 6
sklep@liberaoutlet.p­l
tel.kom: 512 464 122

Dostawa

Przedmioty wysyłamy do 48h od momentu otrzymania wpłaty
Pocztex 48 - 12 zł
Odbiór w punkcie - 9 zł
Pocztex 48 pobranie - 15 zł

Płatności

Raiffeisen Bank Polska S.A.
58 1750 1093 0000 0000 1315 7502

Libera Sp. Jawna.
Tuszyn 95-080
ul. Leśna 6
(w tytule przelewu proszę podać nick z allegro)

Dzisiaj na aukcji oferujemy

WÓJCIK RAJSTOPY SZARY POCIĄGIEM PRZEZ ŚWIAT

Rozmiar: 068-074


... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

"LIBERA" EWA I ANDRZEJ LIBERA SPÓŁKA JAWNA
Leśna 6
95-080 Tuszyn
Dodatkowe informacje

 

Rękojmia i gwarancja


  1. Sprzedawca  jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne  zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie  cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
  2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.
  3. Reklamacja może być złożona pisemnie na adres Sprzedawcy, poprzez e-mail na adres: sklep@liberaoutlet.pl. Składając reklamację Kupujący może posłużyć się przygotowanym przez Sprzedawcę formularzem, dostępnym tutaj.
  4. Przed  złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za  pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w  sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Składając  reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego,  numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec  Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii.  Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez  załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
  6. W razie  konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca  niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4  Regulaminu.
  7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.
  8. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  9. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.                                                                                      „Zgodnie  z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z  dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania  sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i  dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach  konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów  dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów  sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami  mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w  UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna  pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.”
  10. Towary  nie posiadają gwarancji, tj. Kupujący może wykonywać swoje uprawnienia  wynikające z wad Towaru tylko na podstawie rękojmi.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

"LIBERA" EWA I ANDRZEJ LIBERA SPÓŁKA JAWNA
Leśna 6
95-080 Tuszyn

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy

 


  1. Konsument  może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez  podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu  dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w  posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną  niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem.
  2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się tutaj, jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:   
    • w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym  opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w  której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami.
  4. W razie  odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru  niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił  od umowy.
  5. Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  6. W  przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od  Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z  wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta  sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie  później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o  wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrot  płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności,  jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że  wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.
  8. Sprzedawca  może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub  do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od  tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Do zwracanego Towaru zalecane jest załączenie przez Konsumenta kserokopii paragonu.
  10. Konsument  ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem  przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do  Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt,  który nie podlega zwrotowi.
  11. Kupujący  nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od  umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i  terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

O sprzedającym

liberaoutlet
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

19

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

Informacje o sprzedającym

KILKA SŁÓW O FIRMIE Firma „Libera” Ewa i Andrzej Libera Sp. j. pojawiła się na rynku odzieżowym w roku 1993. Początkowo funkcjonowaliśmy głównie jako eksporter odzieży dziecięcej marki Wójcik Fashion i marki MM Dadak na rynki wschodnie.W roku 2011 postanowiliśmy rozwinąć naszą działalność i otworzyliśmy internetowy sklep outletowy. Odzież marki Wójcik i marki MM Dadak można zakupić również w sklepie stacjonarnym, który mieści się w Tuszynie/Łódź przy ul. Leśnej 6.    CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ NASZYM KLIENTOM? Zależy nam przede wszystkim na zadowoleniu każdego Klienta, dlatego też gwarantujemy Państwu 100 % satysfakcji z zakupionego towaru. Nasz asortyment przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży, dlatego też w jeszcze większym stopniu zależy nam na tym, aby nasz produkt kojarzył się Państwu nie tylko z wyjątkowym i niepowtarzalnym stylem, ale także z najwyższą jakością. Prezentowany w sklepie asortyment pochodzi z ubiegłych sezonów, posezonowych stocków magazynowych. Oferujemy Państwu odzież dziecięcą w rozmiarach 68cm - 158cm, a także ciekawe i oryginalne dodatki, typu torebki, czapki, szaliki, szale i paski dziecięce. Czym charakteryzuje się odzież dziecięca marki Wójcik Fashion i marki MM Dadak prezentowana w naszym sklepie outletowym? polscy producenci atrakcyjna cena w stosunku do wysokiej jakości prezentowanych wyrobów oryginalne wzornictwo szeroka gama kolorystyczna dbałość o każdy szczegół wykonania komfort użytkowania trwałość produktu Jeżeli zależy Państwu na zakupie produktów bardzo wysokiej jakości, charakteryzujących się niespotykaną kolorystyką i ciekawym wzornictwem po bardzo atrakcyjnych cenach, zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu outletowego. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 15:00, a także w wybrane soboty w godz. 08:00 – 14:00. Miło nam będzie gościć Państwa w naszym sklepie internetowym i stacjonarnym. Z poważaniem Ewa i Andrzej Libera