WOBLER SALMO HORNET 5SDR UVGS TROLLING BYDGOSZCZ (6541819186)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
25,99 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • List polecony priorytetowy 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Inna marka
  • płeć: nie dotyczy

opis

SALMO HORNET 5SDR

UV Gold Shiner

5cm 7g floating/pływający/g­łębokonurkujący

Głębokość nurkowania spinning 3.5m / trolling 6.0m

Od momentu wprowadzenia tej rodziny do kolekcji Salmo – do dziś absolutny bestseller. Niewielki, krępy, agresywny i ... niebezpieczny – taki właśnie jest każdy wobler z rodziny HORNET. Starannie opracowana i doskonalona przez lata konstrukcja i perfekcyjne wyważenie generują niepowtarzalną akcję, wobec której rzadko jaka ryba pozostaje obojętna. Rodzina HORNET obejmuje pięć rozmiarów przynęt w wersjach pływającej i tonącej oraz Super Deep Runner (modele 4 i 5).


Szczególnie zalecany do połowu: Okoń, szczupak, kleń, jaź, pstrąg.


Modelowe łowisko i metoda połowu: H S, F – średniej wielkości rzeka pstrągowa, spinning w poprzek cieku; H SDR – średniej wielkości rzeka pstrągowa, spinning z prądem cieku.


Jak łowić na HORNETa. Doskonałe do łowienia z prądem wody. Prędkość prowadzenia przynęty powinna być wówczas tylko nieco większa od prędkości przepływu wody. Sprawdzają się również podczas łowienia pod prąd, przytrzymywane dłuższy czas w głębszych miejscach „podejrzanych” o grubą sztukę. W przypadku łowienia w wodach stojących bardzo skuteczne podczas tradycyjnego spinningowania, jak i trollingu. Aby maksymalnie wykorzystać walory tych przynęt, należy bezwzględnie trzymać się wskazówek producenta dotyczących sprzętu. Zalecamy możliwie delikatne wędziska, najmniejsze agrafki i jak najcieńsze żyłki.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Bydgoszcz, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u pietruszka10 za co najmniej 300,00 zł.

Wysyłka

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
999
czas realizacji
3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
999
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
999
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
999
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
32,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
42,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Czechy
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Irlandia
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Słowacja
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Szwecja
pierwsza sztuka
59,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Holandia
pierwsza sztuka
38,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Litwa
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Włochy
pierwsza sztuka
51,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Francja
pierwsza sztuka
49,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Belgia
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Dania
pierwsza sztuka
38,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Hiszpania
pierwsza sztuka
59,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Austria
pierwsza sztuka
36,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Dodatkowe informacje

ODBIÓR OSOBISTY (po wcześniejszym ustaleniu) SKLEP WĘDKARSKI WOBLER ul. Jagiellońska 73 85-027 Bydgoszcz czynny pn-pt 10-18 sob. 10-14 Między KOMFORTem a FOCUSem

Punkty odbioru

Sklep Wędkarski WOBLER
Jagiellońska 73
85-027 Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
email: sklep@wedkarski-bydgoszcz.pl
tel.: 52 524 35 95

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Sklep Wędkarski WOBLER
ul. Jagiellońska73
85-027 Bydgoszcz
Dodatkowe informacje

a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować: - Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem) - Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres: Sklep wędkarski „Wobler” ul.Jagiellońska 73 85-027 Bydgoszcz - My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt. * W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru. b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!! c). Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta. W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176) d). Produkty firmy Salmo, należy odsyłać bezpośrednio do producenta.W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę: wysłać email na adres: pietruszka10@onet.pl lub dzwonić pod numer: (52) 524 35 95

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep Wędkarski WOBLER
Jagiellońska 73
85-027 Bydgoszcz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
pietruszka10
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

1823

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 52 5243595
  • 530884886
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Wędkuję od dziecka, czyli już dwadzieścia parę lat. Na początku było to wędkarstwo spławikowe

i gruntowe. W związku z coraz większym brakiem czasu, kilkanaście lat temu zafascynowałem się

wędkarstwem spinningowym i od tego czasu z upodobaniem oddaje się tej metodzie. Przez wiele dni

spędzonych na wyprawach wędkarskich zdobyłem niemałe doświadczenie. Od kilku lat próbuję również

przygody z wędkarstwem muchowym, na razie z różnymi efektami, ale jest to bardzo emocjonująca

metoda, którą polecam wszystkim lubiących wędrowanie z wędką nad dziką rzeką.

Moja pasja do wędkarstwa zaowocowała powstaniem Sklepu Wędkarskiego

WOBLER ukierunkowanego szczególnie na spinning. Jak sama nazwa

wskazuje, również na woblery, których w sklepie jest bardzo szeroka

oferta, podobnie jak innych sztucznych przynęt. Jednak niezależnie od

tego jaką metodą wędkujesz, na pewno znajdziesz coś ciekawego dla siebie.

Sam służę pomocą przy doborze sprzętu, jak i fachową poradą.

Pozostałe informacje

Sklep Internetowy prowadzony jest przez firmę IMPACT – Piotr Gogolewski z siedzibą w Bydgoszczy

a). Dane rejestrowe firmy:

IMPACT – Piotr Gogolewski

ul. Skromna 4/32

85-684 Bydgoszcz

NIP: 967-104-97-88

NIP-EU: PL9671049788

REGON: 34086575

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej przeprowadzony przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy pod nr 113448

b). Dane biura do kontaktu pocztowego:

Sklep wędkarski „Wobler”

Jagiellońska 73

85-027 Bydgoszcz

Tel. : (52) 524 35 95

Tel. : 530 884 886

email: pietruszka10@onet.pl

c). Numer konta

BZ WBK

90 1090 1072 0000 0001 1559 1557

UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia. Jest to niezmiernie ważne i pomocne !!!

IMPACT wysyłając wiadomość email na adres: pietruszka10@onet.pl lub dzwoniąc pod numer (52) 524 35 95 lub 530 884 886

g). Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o

wpisanie w polu uwagi: Zamawiam fakturę VAT oraz poprawne dane do jej

wystawienia.

Faktura VAT może zostać wystawiona do 7 dni od daty dokonania zakupu.

h). Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym. Poniżej link do polskojęzycznej wersji Kodeksu:

http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html

i). Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po wcześniejszym ustaleniu.

j). W wypadku drastycznego naruszenia przez klienta warunków

regulaminu, firma IMPACT ma prawo usunąć profil klienta z bazy sklepu.

k). Produkty opisane jako sprowadzane na zamówienie klienta, zamówione

zostaną w magazynie dostawcy/producenta dopiero po wpłaceniu zadatku w

wysokości 40% wartości takiego produktu/produktów. Kwota zadatku

zostanie każdorazowo indywidualnie potwierdzona klientowi po sprawdzeniu

dostępności w magazynie producenta/dystrybutora. Prosimy o wpłatę

dopiero po otrzymaniu indywidualnego potwierdzenia.

l). Do korzystania z Serwisu wymagane są: dostęp do Internetu oraz

przeglądarka internetowa w możliwie najbardziej aktualnej wersji.

Korzystanie z Usług  świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej

wymaga posiadania czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty

elektronicznej.

m). Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.

Formy płatności

a). Dostępne formy:

- Płatność przy odbiorze osobistym (tylko gotówka)

- Pobranie (płatność przy odbiorze paczki)

- Przedpłata na konto - w wypadku niezapłacenia w ciągu 10 dni

roboczych od tej daty zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

b). Firma IMPACT zastrzega sobie prawo do zmiany formy płatności realizowanego zamówienia.

Dane prezentowanych produktów

Informujemy iż opisy oraz zdjęcia produktów są wykonywane na podstawie

katalogów oraz innych informacji handlowych przekazywanych przez

dystrybutorów,

producentów. Sklep nie odpowiada za błędy w katalogach naszych

dostawców, albowiem to dostawcy są ich twórcami. Informacja ta w niczym

nie wyłącza, nie ogranicza, i nie zawiesza uprawnień kupującego

wynikających z niezgodności towarów z umową, a IMPACT ponosi pełną

odpowiedzialność za zgodność oferty sklepu z opisem umieszczonym na jego

stronie.

Wysyłka, odbiór zamówienia

a). Zamówione towary z opcją zapłaty: pobranie przy dostawie towaru,

zostaną wysłane do kupującego w ciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia

zamówienia.

Wg naszych statystyk średni okres realizacji zamówienia to 4 dni.

Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy.

Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po

zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym. Konto to znajduje

się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce kontakt.

b).W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać

wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany. Zakupiony

towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile

warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego

nie stanowią inaczej.

c). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu (nie dotyczy

odebrania przez klienta przesyłki uszkodzonej) lub utratę przesyłki

odpowiada firma General Logistic Systems GLS.

d). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.

Po odbiorze paczki bez zastrzeżeń na kliencie spoczywa obowiązek

udowodnienia,

że towar został uszkodzony w transporcie (zgodnie z Art. 76 pkt. 4 Prawa przewozowego).

e). Podczas odbioru przesyłki jest wskazane, aby odbiorca sprawdził

stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone). W

przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki jest wskazane spisanie przez

klienta, w chwili odbioru paczki w obecności kuriera firmy spedycyjnej

protokołu reklamacyjnego i nie odbierania przesyłki oraz prosimy o

niezwłoczne skontaktowanie się z obsługą sklepu.

f). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera

firmy spedycyjnej otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej

zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie konieczności jest

wskazane spisanie przez klient w chwili odbioru paczki protokołu

reklamacyjnego. Prosimy również o szybkie skontaktowanie się z naszym

sklepem. Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez

uiszczenia opłaty.

g). Protokół, o którym mowa z podpunktach f i g jest jednym z

dokumentów mających wpływ na rozpatrzenie reklamacji. Jest wskazane, aby

protokół został spisany w chwili doręczenie przesyłki. Odpowiedni druk

posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go

wypełnić. Jednak należy tego dopilnować.

h). Przy wyborze formy płatności przedpłata na konto, Sklep Wobler

zastrzega  sobie prawo do zmiany firmy dostarczającej zamówienie z

Poczty Polskiej na firmę kurierską, bez obciążania klienta dodatkowymi

kosztami.

i). Terminy dostarczania przesyłek Poczta Polska nie gwarantuje

terminów dostawy. Przeciętny czas trwania przesyłki do 7 dni roboczych.

Firmy kurierskie dostarczają w terminie od 1 do 3 dni roboczych.

9. Gwarancje

a). Sklep internetowy odpowiada w 100% za dostarczenie

pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym

produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego

postępowania. Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w

przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez

klienta konto bankowe.

b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte

zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z

przeznaczeniem.

Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne,

samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą

stanowić

podstaw do uznania reklamacji.

c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.

10. Zasady postępowania reklamacyjnego

a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:

- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)

- Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem)

na adres:

Sklep wędkarski „Wobler”

ul.Jagiellońska 73

85-027 Bydgoszcz

- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt.

* W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne

zareklamowanie towaru.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!!

c). Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z

reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz

sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany

do gwaranta. W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru

lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję,

kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy. Zgłoszona reklamacja

zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca

2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o

zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

wysłać email na adres: pietruszka10@onet.pl lub dzwonić pod numer: (52) 524 35 95

d). Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt!!!

Prawa autorskie

Wszystkie informacje i zdjęcia produktów są chronione prawami

autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do

celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez

naszej zgody. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na

stronach użyte są w celach informacyjnych. Zdjęcia produktów mogą odbiegać kolorystycznie w

stosunku do rzeczywistych produktów. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy

produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich

właścicieli.