WOBLER SALMO HORNET 5S HOR WOBLER BYDGOSZCZ (6541856819)

do wyczerpania przedmiotów
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • marka: Salmo
  • stan: nowy

SALMO HORNET 5S

HOR

NOWOŚĆ 2016

5,0cm 8,0gr TONĄCY

GŁĘBOKOŚĆ NURKOWANIA 3,0-4,0m

Od momentu wprowadzenia tej rodziny do kolekcji Salmo – do dziś absolutny bestseller. Niewielki, krępy, agresywny i ... niebezpieczny – taki właśnie jest każdy wobler z rodziny HORNET. Starannie opracowana i doskonalona przez lata konstrukcja i perfekcyjne wyważenie generują niepowtarzalną akcję, wobec której rzadko jaka ryba pozostaje obojętna. Rodzina HORNET obejmuje pięć rozmiarów przynęt w wersjach pływającej i tonącej oraz Super Deep Runner (modele 4 i 5).


Szczególnie zalecany do połowu: Okoń, szczupak, kleń, jaź, pstrąg.


Modelowe łowisko i metoda połowu: H S, F – średniej wielkości rzeka pstrągowa, spinning w poprzek cieku; H SDR – średniej wielkości rzeka pstrągowa, spinning z prądem cieku.


Jak łowić na HORNETa. Doskonałe do łowienia z prądem wody. Prędkość prowadzenia przynęty powinna być wówczas tylko nieco większa od prędkości przepływu wody. Sprawdzają się również podczas łowienia pod prąd, przytrzymywane dłuższy czas w głębszych miejscach „podejrzanych” o grubą sztukę. W przypadku łowienia w wodach stojących bardzo skuteczne podczas tradycyjnego spinningowania, jak i trollingu. Aby maksymalnie wykorzystać walory tych przynęt, należy bezwzględnie trzymać się wskazówek producenta dotyczących sprzętu. Zalecamy możliwie delikatne wędziska, najmniejsze agrafki i jak najcieńsze żyłki.

ZAPRASZAM NA MOJE POZOSTAŁE AUKCJE!!!!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u pietruszka10 za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 90 1090 1072 0000 0001 1559 1557
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Niemcy 32,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Wielka Brytania 42,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Czechy 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Irlandia 85,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Słowacja 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Szwecja 59,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Holandia 38,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Litwa 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Włochy 51,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Francja 49,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Belgia 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Dania 38,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Hiszpania 59,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Austria 36,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
ODBIÓR OSOBISTY (po wcześniejszym ustaleniu)

SKLEP WĘDKARSKI WOBLER
ul. Jagiellońska 73
85-027 Bydgoszcz

czynny pn-pt 10-18 sob. 10-14

Między KOMFORTem a FOCUSem
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Wędkuję od dziecka, czyli już dwadzieścia parę lat. Na początku było to wędkarstwo spławikowe i gruntowe. W związku z coraz większym brakiem czasu, kilkanaście lat temu zafascynowałem się wędkarstwem spinningowym i od tego czasu z upodobaniem oddaje się tej metodzie. Przez wiele dni spędzonych na wyprawach wędkarskich zdobyłem niemałe doświadczenie. Od kilku lat próbuję również przygody z wędkarstwem muchowym, na razie z różnymi efektami, ale jest to bardzo emocjonująca metoda, którą polecam wszystkim lubiących wędrowanie z wędką nad dziką rzeką. Moja pasja do wędkarstwa zaowocowała powstaniem Sklepu Wędkarskiego WOBLER ukierunkowanego szczególnie na spinning. Jak sama nazwa wskazuje, również na woblery, których w sklepie jest bardzo szeroka oferta, podobnie jak innych sztucznych przynęt. Jednak niezależnie od tego jaką metodą wędkujesz, na pewno znajdziesz coś ciekawego dla siebie. Sam służę pomocą przy doborze sprzętu, jak i fachową poradą.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Wędkarski WOBLER
Jagiellońska 73
85-027 Bydgoszcz
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować: - Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem) - Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres: Sklep wędkarski „Wobler” ul.Jagiellońska 73 85-027 Bydgoszcz - My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt. * W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru. b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!! c). Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta. W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176) d). Produkty firmy Salmo, należy odsyłać bezpośrednio do producenta.W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę: wysłać email na adres: kontakt@sklepwobler.pl lub dzwonić pod numer: (52) 524 35 95

pozostałe informacje

Sklep Internetowy prowadzony jest przez firmę IMPACT – Piotr Gogolewski z siedzibą w Bydgoszczy a). Dane rejestrowe firmy: IMPACT – Piotr Gogolewski ul. Skromna 4/32 85-684 Bydgoszcz NIP: 967-104-97-88 NIP-EU: PL9671049788 REGON: 34086575 Wpis do ewidencji działalności gospodarczej przeprowadzony przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy pod nr 113448 b). Dane biura do kontaktu pocztowego: Sklep wędkarski „Wobler” Jagiellońska 73 85-027 Bydgoszcz Tel. : (52) 524 35 95 Tel. : 530 884 886 email: kontakt@sklepwobler.pl www: http://wedkarski-bydgoszcz.pl www: http://sklepwobler.pl c). Numer konta BZ WBK 90 1090 1072 0000 0001 1559 1557 UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia. Jest to niezmiernie ważne i pomocne !!! IMPACT wysyłając wiadomość email na adres: kontakt@sklepwobler.pl lub dzwoniąc pod numer (52) 524 35 95 lub 530 884 886 g). Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o wpisanie w polu uwagi: Zamawiam fakturę VAT oraz poprawne dane do jej wystawienia. Faktura VAT może zostać wystawiona do 7 dni od daty dokonania zakupu. h). Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym. Poniżej link do polskojęzycznej wersji Kodeksu: http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html i). Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po wcześniejszym ustaleniu. j). W wypadku drastycznego naruszenia przez klienta warunków regulaminu, firma IMPACT ma prawo usunąć profil klienta z bazy sklepu. k). Produkty opisane jako sprowadzane na zamówienie klienta, zamówione zostaną w magazynie dostawcy/producenta dopiero po wpłaceniu zadatku w wysokości 40% wartości takiego produktu/produktów. Kwota zadatku zostanie każdorazowo indywidualnie potwierdzona klientowi po sprawdzeniu dostępności w magazynie producenta/dystrybutora. Prosimy o wpłatę dopiero po otrzymaniu indywidualnego potwierdzenia. l). Do korzystania z Serwisu wymagane są: dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa w możliwie najbardziej aktualnej wersji. Korzystanie z Usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej wymaga posiadania czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej. m). Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Możliwe metody złożenia zamówienia, zmiany w zamówieniu a). Zamówienie poprzez sklep internetowy sklepwobler.pl b). Zamówienie telefoniczne Zamówienia można składać dzwoniąc pod następujące numery telefonów: (52) 524 35 95 530 884 886 Koniecznie trzeba mieć przygotowane następujące dane produktów: nazwę, indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), ilość oraz cenę. c). Zamówienie e-mailem Przy zamówieniu składanym w taki sposób prosimy o podanie następujących informacji: - dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena - dane do wysyłki - telefon kontaktowy Formy płatności a). Dostępne formy: - Płatność przy odbiorze osobistym (tylko gotówka) - Pobranie (płatność przy odbiorze paczki) - Przedpłata na konto - w wypadku niezapłacenia w ciągu 10 dni roboczych od tej daty zamówienie zostaje automatycznie anulowane. b). SklepWobler.pl zastrzega sobie prawo do zmiany formy płatności realizowanego zamówienia. Dane prezentowanych produktów Informujemy iż opisy oraz zdjęcia produktów są wykonywane na podstawie katalogów oraz innych informacji handlowych przekazywanych przez dystrybutorów, producentów. Sklep nie odpowiada za błędy w katalogach naszych dostawców, albowiem to dostawcy są ich twórcami. Informacja ta w niczym nie wyłącza, nie ogranicza, i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towarów z umową, a IMPACT ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność oferty sklepu z opisem umieszczonym na jego stronie. Wysyłka, odbiór zamówienia a). Zamówione towary z opcją zapłaty: pobranie przy dostawie towaru, zostaną wysłane do kupującego w ciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia. Wg naszych statystyk średni okres realizacji zamówienia to 4 dni. Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy. Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym. Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce kontakt. b).W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej. c). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu (nie dotyczy odebrania przez klienta przesyłki uszkodzonej) lub utratę przesyłki odpowiada firma General Logistic Systems GLS. d). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu. Po odbiorze paczki bez zastrzeżeń na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że towar został uszkodzony w transporcie (zgodnie z Art. 76 pkt. 4 Prawa przewozowego). e). Podczas odbioru przesyłki jest wskazane, aby odbiorca sprawdził stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki jest wskazane spisanie przez klienta, w chwili odbioru paczki w obecności kuriera firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego i nie odbierania przesyłki oraz prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z obsługą sklepu. f). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera firmy spedycyjnej otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie konieczności jest wskazane spisanie przez klient w chwili odbioru paczki protokołu reklamacyjnego. Prosimy również o szybkie skontaktowanie się z naszym sklepem. Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez uiszczenia opłaty. g). Protokół, o którym mowa z podpunktach f i g jest jednym z dokumentów mających wpływ na rozpatrzenie reklamacji. Jest wskazane, aby protokół został spisany w chwili doręczenie przesyłki. Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić. Jednak należy tego dopilnować. h). Przy wyborze formy płatności przedpłata na konto, Sklep Wobler zastrzega sobie prawo do zmiany firmy dostarczającej zamówienie z Poczty Polskiej na firmę kurierską, bez obciążania klienta dodatkowymi kosztami. i). Terminy dostarczania przesyłek Poczta Polska nie gwarantuje terminów dostawy. Przeciętny czas trwania przesyłki do 7 dni roboczych. Firmy kurierskie dostarczają w terminie od 1 do 3 dni roboczych. 9. Gwarancje a). Sklep internetowy SklepWobler.pl odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe. b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem. Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji. c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie. 10. Zasady postępowania reklamacyjnego a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować: - Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem) - Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres: Sklep wędkarski „Wobler” ul.Jagiellońska 73 85-027 Bydgoszcz - My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt. * W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru. b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!! c). Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta. W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176) wysłać email na adres: kontakt@sklepwobler.pl lub dzwonić pod numer: (52) 524 35 95 d). Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt!!! Prawa autorskie Wszystkie informacje i zdjęcia produktów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach SklepWobler.pl oraz wedkarski-bydgoszcz.pl użyte są w celach informacyjnych. Zdjęcia produktów mogą odbiegać kolorystycznie w stosunku do rzeczywistych produktów. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli.