WOBLER SALMO HORNET 3F 3,5cm 2,2g FGS (6911199554)

12 dni do końca
cena kup teraz
17,80 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: polska
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • marka: Dragon
  • płeć: kobieta, mężczyzna


  • kontakt
    tel.kom:602 187 857
    cear@wp.pl

    ­

  • w przypadku wygranej aukcji ,bardzo proszę w tytule przelewu wpisać numer aukcji oraz swój nick z allegro

  • WOBLER SALMO HORNET 3F 3,5cm


    HORNET 3,5cm / 2,2g
    Od momentu wprowadzenia tej rodziny do kolekcji Salmo do dziś absolutny bestseller. Niewielki, krępy, agresywny i ... niebezpieczny - taki właśnie jest każdy wobler z rodziny Hornet. Starannie opracowana i doskonalona przez lata konstrukcja i perfekcyjne wyważenie, generują niepowtarzalną akcję, wobec której rzadko jaka ryba pozostaje obojętna. Rodzina HORNET obejmuje pięć rozmiarów przynęt w wersjach pływającej i tonącej oraz Super Deep Runner (modele 4 i 5). Uwagę zwrócić należy w nadchodzącym sezonie na nowy rozmiar HORNETa - 5 cm oraz nowe kolory na bazie barwników luminescencyjnych
    Szczególnie zalecany do połowu: okoń, szczupak, kleń, jaź, pstrąg.
    Jak łowić na HORNETAa: doskonałe do łowienia z prądem wody. Prędkość prowadzenia przynęty powinna być wówczas tylko nieco większa od prędkości przepływu wody. Sprawdzają się również podczas łowienia pod prąd, przytrzymywane dłuższy czas w głębszych miejscach „podejrzanych” o grubą sztukę. W przypadku łowienia w wodach stojących bardzo skuteczne zarówno podczas tradycyjnego spinningowania, jak i trollingu. Aby maksymalnie wykorzystać walory tych przynęt, należy bezwzględnie trzymać się wskazówek producenta dotyczących sprzętu. Zalecamy możliwie delikatne wędziska, najmniejsze agrafki i jak najcieńsze żyłki.
    MODEL: H3F
    WERSJA: PŁYWAJĄCY
    DŁUGOŚĆ: 3,5cm
    WAGA: 2,2g
    KOTWICZKI: 2 x nr 10
    ZALECANA ŻYŁKA: 0,16mm
    GŁĘB. NURKOWANIA (SPINNING/TROLLING): 1,0 / 1,5m
    KOLOR: FGS

    wysyłka gratis
    Wysyłka gratis
    Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mikado_best za co najmniej 400 zł.
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • 50 1020 5558 1111 1637 6550 0088
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 20,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 100
    przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
    List polecony ekonomiczny 8,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 50
    przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
    Niemcy 20,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 50
    przybliżony czas realizacji: 8-10 dni roboczych
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 100
    przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje

    dane sprzedawcy

    scout-shop
    wysoka 63
    64-920 PIłA
    NIP: 764-001-09-04
    REGON: 570147718

    zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
    scout-shop
    wysoka 63
    64-920 PIłA
     
    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni adres do zwrotu: Mikado_Best ul.Wysoka 63 64-920 Piła Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej w serwisie Allegro, należy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia woli. Oświadczenie odstąpienia od umowy może zostać złożone: - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail cezargwda@wp.pl , - pisemnie na adres: ul. WYSOKA 63, 64-920 Piła. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty przesyłki zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu przesyłki, innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji wykonania prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Zwracane produkty należy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy odesłać na adres wskazany adres do zwrotów. Termin jest zachowany, jeśli produkty zostaną odesłane przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktów, w tym również w przypadku, gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    reklamacje

    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć klientowi produkt bez wad. Reklamacja może zostać złożona: - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail cezargwda@wp.pl, - pisemnie na adres: ul. Wysoka 63, 64-920 Piła. Zaleca się podanie przez klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Sprzedawca, przed rozpatrzeniem reklamacji, zwróci się do klienta o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie, jeżeli podane dane lub informacje, wymagają uzupełnienia. W takiej sytuacji Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania uzupełnionych danych zgłoszenia reklamacyjnego. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę produktu przewoźnikowi, przechodzą na klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. Sprzedawca w takim przypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania produktu do klienta za pośrednictwem przewoźnika, klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkt wobec klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Kupujący - będący konsumentem - ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.