Woal BELLY DANCE Melaya taniec brzucha kolory SALE (6541502797)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
29,90 zł
z 9 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • Paczka48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: damskie

Woal Belly Dance prostokątny

WYPRZEDAŻ!!!!! OSTATNIE SZTUKI

Kod produktu: P5

Woal obszyty złotą lub srebrną lamówką. Ładnie się układa, co jest ważne podczas tańca. Niezastąpiony rekwizyt podczas show tanecznego. Pokaz z ich użyciem stanie się niesamowitą podróżą w krainę orientu.

Materiał: szyfon

Rozmiar: 240 x 125 cm

Pełna satysfakcja, wysoko gatunkowo materiał.

Możliwość łączenia aukcji, jeden koszt przesyłki. Wystawiamy faktury vat, do każdego zamówienia dołączamy paragon. Realizujemy zamówienia hurtowe, zapraszamy do współpracy.

DOSTĘPNE KOLORY:

bordo złota lamówka

PRZYDATNE INFORMACJE:

GF PARTNERS PIOTR FRANASZCZYK AGNIESZKA NOWAK SPÓŁKA CYWILNA

ul. Starkiewicza 2

70-112 Szczecin

NIP PL852 256 58 57

godziny otwarcia: 8-17 pon-pt

tel. biurowy: 533-309-737

mobilny: 533-222-544, 501-780-810

email: phoenix.eu@onet.eu

Konto: mBank 59 1140 2004 0000 3402 6660 9231

(zobacz nas na google maps)


wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 533309737
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o ochronie niektórych praw konsumentów od umowy można odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni. WAŻNE: przesyłka ze zwracanym towarem powinna zawierać na opakowaniu wyraźny napis (ZWROT) Przesyłki bez widocznego napisu (ZWROT) mogą zostać nie odebrane.WAŻNE: nie podejmujemy przesyłek wysłanych do nas w formie (za pobraniem).

reklamacje

Zakupione na naszych aukcjach przedmioty są objęte gwarancją. Przed wysyłką towaru na reklamację prosimy o wcześniejszy kontakt e-mail lub telefoniczny. Reklamowany przedmiot należy wysłać na własny koszt, na dane zawarte w paragonie lub fakturze VAT. Do przedmiotu należy dołączyć : paragon lub kopię faktury i czytelnie wypełniony druk reklamacyjny, który zostanie wysłany przez sprzedającego w formie do druku. WAŻNE: przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać wyraźny napis ( REKLAMACJA ) Przesyłki bez widocznego napisu ( REKLAMACJA ) mogą zostać nie odebrane. Reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych, liczonych od momentu podjęcia przesyłki z reklamowanym towarem. Koszt związany z wysyłką towaru na reklamację ponosi nadawca przesyłki natomiast koszt odesłania towaru po naprawie czy wymianie ponosimy my, jako wysyłający. W każdym momencie można zasięgnąć informacji dotyczącej przebiegu naprawy, pisząc e-mail lub kontaktując się telefonicznie.REKLAMACJA PRZESYŁKIWszystkie paczki nadawane za pośrednictwem KURIERA są automatycznie ubezpieczone. Przesyłki listowne nadane za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ nie są ubezpieczone. W przypadku wystąpienia opóźnień z winy dostawcy przesyłki podajemy numer nadania paczki / listu celem lokalizowania przesyłki i wyjaśnienia przyczyn opóźnienia. W razie zaginięcia przesyłki w transporcie, co zdarza się niezmiernie rzadko, reklamację u dostawcy przesyłki możemy złożyć po 14 dniach od momentu nadania przesyłki. Procedura reklamacyjna trwa +- 30 dni roboczych (ustalenia dostawcy przesyłki). Po zakończonej przez dostawcę procedurze reklamacyjnej zwracamy wpłaconą należność lub wysyłamy dany przedmiot ponownie (więcej w dziale poniżej TOWAR USZKODZONY W TRANSPORCIE).TOWAR USZKODZONY W TRANSPORCIEPrzedmioty uszkodzone w trakcie transportu (zdarzenie występujące niezmiernie rzadko) wymieniamy tylko wówczas kiedy zostaje spisany ze strony klienta w obecności kuriera protokół reklamacyjny. Odbiorca, który nie dokonał czynności sprawdzenia stanu przedmiotu/ów podczas odbioru przesyłki ma prawo wezwać kuriera w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki w celu spisania protokołu szkody, w tym przypadku proszę zachować opakowanie towaru i przesyłki oraz wszystkie dokumenty. Należy zwrócić szczególną uwagę na opakowanie, jeżeli jest naruszone, należy zaznaczyć to w protokole szkody. Opakowanie może ulec przedziurawieniu, zduszeniu, wgnieceniu, itp. Protokół reklamacyjny dotyczący uszkodzonych przedmiotów dostarczonych przez POCZTĘ POLSKĄ, dotyczy listów w kopertach itp. można złożyć bezpośrednio w urzędzie pocztowym. Przedmioty uszkodzone w transporcie zostają wymienione na podstawie spisanego protokołu szkody. Spisany protokół szkody wraz z uszkodzonym przedmiotem należy wysłać pocztą z powrotem do nas w jak najszybszym terminie, bowiem czas w którym możemy złożyć reklamację w firmie kurierskiej, wynosi 7 dni liczonych od dnia, w którym protokół szkody został spisany.WAŻNE: przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać wyraźny napis ( REKLAMACJA ) Przesyłki bez widocznego napisu ( REKLAMACJA ) mogą zostać nie odebrane.WAŻNE: nie podejmujemy przesyłek wysłanych w formie ( za pobraniem ).

pozostałe informacje

Gwarantujemy miłą, rzeczową oraz indywidualną obsługę każdego klienta z osobna. Do każdego przedmiotu zostaje dołączony paragon fiskalny, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Prosimy o zachowanie paragonu lub faktury VAT, które stanowią podstawę do reklamacji towaru. Ceny towarów i przesyłek podane na aukcjach są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Koszty wysyłki są ujmowane na paragonie i na fakturze jako osobna pozycja. Udział w aukcjach jest równoznaczny z akceptacją regulaminu SKLEPU.Dane do przelewów:mBank 59 1140 2004 0000 3402 6660 9231GF PARTNERS Piotr Franaszczyk, Agnieszka NowakW treści przelewu proszę podać nazwę użytkownika (nick) z Allegro. Udział w aukcji powinien być wcześniej dokładnie przemyślany.Oferty w opcji Kup Teraz! nie można wycofać.Po udziale w aukcji Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą dane oraz niezbędne informacje, jak i wskazówki potrzebne do finalizacji transakcji.Informacje dotyczące wyboru formy wysyłki (wpłata na konto lub za pobraniem), zmiany danych do wysyłki, danych do faktury VAT oraz informację zawierającą np. kolor przedmiotu itp. należy podać za pośrednictwem formularza zakupowego Allegro, zaraz po udziale w aukcji.W szczególnych wypadkach (przewaga komentarzy negatywnych) zastrzegamy sobie prawo do odmowy wysyłki w formie (za pobraniem) o czym Kupujący zostanie poinformowany.Na wpłatę pieniężną na konto oczekujemy do 7 dni roboczych liczonych od momentu udziału w aukcji (7 dniowy termin dotyczy także odbioru osobistego). Jeżeli wpłata czy odbiór osobisty nie nastąpi w w/w terminie, prosimy Allegro o zwrot pobranej prowizji za niezrealizowaną transakcję.Allegro w w/w przypadku wyśle do Kupującego ostrzeżenie (opis : regulamin Allegro).Po otrzymaniu z Allegro zwrotu prowizji transakcję uważamy za zakończoną.W niektórych wypadkach, co zdarza się niezmiernie rzadko, może zaistnieć opóźnienie w wysyłce towaru, w takiej sytuacji Kupujący zostanie powiadomiony drogą e-mail lub telefonicznie.Jeżeli zaistnieje niejasna sytuacja, Kupujący zamierza wystawić komentarz neutralny czy negatywny, prosimy najpierw o kontakt z nami.Zawsze jesteśmy skłonni pójść na kompromis w celu pozytywnego rozwiązania zaistniałego problemu.Komentarze do transakcji, jako Sprzedający wystawiamy zbiorczo jako drudzy w kolejności, raz w miesiącu.Koszty oraz sposób wysyłki, reklamacja towaru czy reklamacja przesyłki są dokładnie opisane na tej stronie, w odpowiednich działach. WAŻNE:W kontaktach e-mail proszę przedstawiać się nazwą Użytkownika na Allegro, podając także numer aukcji której zapytanie dotyczy. Na e-mail który nie zawiera podpisu nazwą Użytkownika i nie zawiera podanego numeru aukcji, nie odpowiadamy. Nie odpowiadamy na wysyłane sms, Pytania dotyczące aukcji, jak i reklamacji proszę kierować na e-mail, chętnie udzielimy odpowiedzi. Na pytania kierowane na e-mail odpowiadamy w odpowiedniej kolejności, prosimy o cierpliwość. WAŻNE: PO UDZIALE W AUKCJI PROSZĘ PODAĆ W FORMULARZU ZAKUPOWYM ALLEGRO AKTUALNY NUMER TELEFONU DLA KURIERA W CELU UMÓWIENIA SIĘ Z PAŃSTWEM NA TERMIN I GODZINĘ DORĘCZENIA PRZESYŁKI.WAŻNE: PROSZĘ SPRAWDZIĆ STAN OPAKOWANIA PRZESYŁKI I PRZEDMIOTU ORAZ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI KURIERA. W PRZYPADKU WYKRYCIA USZKODZEŃ LUB BRAKÓW ILOŚCIOWYCH PROSIMY SPISAĆ Z KURIEREM PROTOKÓŁ SZKODY.KOSZT WYSYŁKI KILKU PRZEDMIOTÓW RAZEM, JEDNĄ PACZKĄ POZOSTAJE NIEZMIENNY, JEST LICZONY JAK ZA JEDEN PRZEDMIOT Z NAJWIĘKSZĄ CENĄ WYSYŁKI.Wyjątek stanowią lekkie przedmioty, wysyłane listem poleconym. W tym wypadku nie wysyłamy kilku przedmiotów jednym listem. Koszt wysyłki jest oddzielny do każdego przedmiotu, niezbędne informacje podane są w cennikach dostawy dostępnych na konkretnej stronie z przedmiotem. Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem: FIRMY KURIERSKIEJ oraz POCZTY POLSKIEJ.Kupujący ma możliwość wyboru dostawcy przesyłki wedle opisu informującego o kosztach, jak i o dostawcy przesyłki. Informacje takie są podane na każdej aukcji z danym przedmiotem. Wysyłki realizujemy do godz.15.00, do 2 dni roboczych liczonych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie lub informacji dotyczącej wyboru przesyłki w opcji za pobraniem. Jeżeli dane do wysyłki mają być inne niż dane zawarte w Państwa profilu na Allegro, prosimy o ich podanie w formularzu zakupowym Allegro, zaraz po udziale w aukcji. W przeciwnym razie przedmiot zostanie wysłany na dane adresowe otrzymane z Allegro.Istnieją trzy opcje zapłaty i wysyłki towaru:Wysyłka w opcji (wpłata na konto firmowe)Wysyłka w opcji (zapłata za pośrednictwem systemu płatności PayU)Wysyłka w opcji (za pobraniem) płatność za przedmiot i koszty wysyłki przy odbiorze paczki.Odbiór osobisty: jest możliwy w godzinach od 8:00 do 17:00 w siedzibie naszej firmy. Towar należy odebrać max. w terminie do 7 dni roboczych. Płatność za towar na miejscu tylko gotówką.