Włoskie Sandały PIAZZA 910728 r.36 Lato Buty SKÓRA (6911282322)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
197,90 zł

kolor/wzór:

Rozmiar:

Dostawa
  • Paczka24 Odbiór w Punkcie darmowa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
Zakupy od 399 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Biłgoraj, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • zapięcie: sprzączka
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • nosek: okrągły
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 36
  • rodzaj obcasa: płaski obcas
  • długość wkładki (cm): 23.5
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 0.5
  • kolor: biel, odcienie brązu i beżu, odcienie szarości i srebra, wielokolorowy, inny kolor
  • cechy dodatkowe: ażurowe, metaliczne
  • fason: gladiatorki, klasyczne

opis

Włoskie sandały PIAZZA 910728-3 Białe Piazza di Moda 910728-3 Weiss
Kod produktu:

27343

Producent:

PIAZZA

Model:

Piazza di Moda 910728-3 Weiss

Wysyłka:

W ciągu 24 godz.

Stan:

Nowe, I gatunek, Oryginalne

Opakowanie:

Fabryczne

Aukcja dotyczy
rozmiaru:

36

Cena katalogowa:

249.90 zł

Cena dla Ciebie:

197.90 zł

/ para brutto + koszt wysyłki
Oszczędzasz u nas 52.00 zł
Kolor Biały
Brązowy
Multik­olor
Materiał wierzchu Skóra Naturalna
Podszewka / Wyściółka Skóra Naturalna
Wkładka Skóra Naturalna
Podeszwa Flexible
Kraj pochodzenia Włochy / ITALY
Szukasz innego rozmiaru?
Opis produktu

Sandały damskie, włoskiej firmy PIAZZA di Moda, zapinane na sprzączkę, wykonane z skóry naturalnej najwyższej jakości, na elastycznej i lekkiej podeszwie typu Flexible o dobrej przyczepności do podłoża. Idealne do spódnicy, sukienki, a także spodni, rybaczek, do noszenia na co dzień, jak również w pracy, czy też na urlopie.

Na ulicy, w pracy... czy też na imprezie z przyjaciółkami, podkreślisz swój indywidualny styl. Idealne dla kobiety ceniącej sobie komfort, jakość i wygodę.

Obuwie posiada skórzaną wkładkę, mającą działanie antybakteryjne i antygrzybiczne.

Wysoka jakość wykonania oraz unikalny włoski styl, to niezaprzeczalne atuty tego obuwia. Marka PIAZZA di Moda od lat jest doceniana i lubiana, zarówno we Włoszech, jak i w całej Europie.

Tabela rozmiarów dla tego produktu
36 37 38 39 40
Długość wkładki (w cm) 23,5 24 24,5 25,5 26
Maksymalna długość stopy (w cm) 23,1 23,6 24,1 25,1 25,6
Skóra Naturalna to najlepszy materiał do produkcji obuwia. Posiada naturalne właściwości absorbowania wilgoci z wnętrza buta i oddawania jej na zewnątrz w postaci pary wodnej. W obuwiu tym zastosowano naturalne skóry najwyższej jakości, dzięki czemu buty są przyjazne dla stopy i odporne na niekorzystne czynniki atmosferyczne.
Wkładki w tych butach są wykonane z naturalnej skóry, dzięki czemu nawet podczas intensywnej aktywności fizycznej zostanie zachowana odpowiednia higiena Twoich stóp. Buty te są wygodne od pierwszego założenia i dają poczucie komfortu na długi czas.
Podeszwy typu Flexible zastosowane w tym obuwiu wykonane są z odpornych na ścieranie, elastycznych, wysokogatunkowych mieszanek gumowo-kauczukowych. Posiadają także komory powietrzne, aby osiągnąć lepszą amortyzację na twardym podłożu, co w połączeniu ze specjalnie zaprojektowanym wzorem bieżnika pozwala połączyć w tych butach wytrzymałość, amortyzację i dobrą przyczepność do podłoża.
Galeria zdjęć produktu

Popularne marki

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Biłgoraj, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u AFLIS za co najmniej 399,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

AFLIS - Adam Flis
ul. Tadeusza Kościuszki 11
23-400 Biłgoraj
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu.

Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:

- pisemnie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 11, 23-400 Biłgoraj;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aflis@onet.pl lub allegro@neptunobuwie.pl;

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. 

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 11, 23-400 Biłgoraj. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

- Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z:

- stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej

- postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

- bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są mailowo przez Konsumenckie Centrum E-porad pod  adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów  Polskich i Fundację Konsumentów pod numerem infolinii konsumenckiej 801  440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00). 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Zwroty
30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

AFLIS - Adam Flis
ul. Tadeusza Kościuszki 11
23-400 Biłgoraj

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

- pisemnie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 11, 23-400 Biłgoraj;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aflis@onet.pl lub allegro@neptunobuwie.pl;


Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.


Przykładowy wzór Oświadczenia o Odstąpieniu od Umowy (zwrotu rzeczy/towaru)

(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


Sprzedawca - Adresat:

AFLIS - Adam Flis, ul. Tadeusza Kościuszki 11, 23-400 Biłgoraj,

NIP 9180003854, e-mail: aflis@onet.pl, tel.: 84 686 65 35


Konsument:

Ja ......................................................................................,

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ............................................................................................

Data zawarcia umowy (zakupu) ..............................................

Data otrzymania rzeczy/towaru ..............................................

Imię i nazwisko: ...................................................................

Adres: ..................................................................................

Data: ...................................................................................

Podpis konsumenta ....................................

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń:

- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 11, 23-400 Biłgoraj.

- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

- Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

- świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;

- w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

- w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

- dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
AFLIS
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1083

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 84 686 65 35
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

     Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów internetowych, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności.

     Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego.

     Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów

AFLIS

Dane Sprzedającego:

     Sprzedającym w ramach Konta AFLIS jest Adam Flis prowadzący działalność gospodarczą pod firmą AFLIS - Adam Flis wpisanego do CEIDG, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Tadeusza Kościuszki 11, 23-400 Biłgoraj, NIP 9180003854, REGON 950166073

Pozostałe informacje

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce Dostawa i płatność

Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego

- Bank: Bank PeKaO SA I o/Biłgoraj

- Numer rachunku 40 1240 2845 1111 0000 3377 0646

b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki

c) płatność za pomocą systemu PayU

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

- w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,

- w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce Dostawa i płatność

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sposoby dostawy Towaru

Udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

- przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,

- przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,

- przesyłka paczkomatowa.

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:

- w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego.

- w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

- Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

-  Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel zbierania danych i odbiorcy danych

- Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.

- W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową, przesyłką kurierską, przesyłką paczkomatową Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

Prawo właściwe, język

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wymiana Towaru

Niniejsza możliwość nie narusza uprawnień Kupującego będącego konsumentem do złożenia reklamacji oraz do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Prawo wymiany produktu, o którym mowa, ma charakter dodatkowy, dobrowolny.

Kupujący będący konsumentem, który zakupił produkt, może w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania wymienić go na inny Produkt. W wypadku różnicy w cenie pomiędzy produktem wymienianym, a tym na który ma nastąpić wymiana, odpowiednio Kupujący będzie obowiązany do dopłaty różnicy albo Sprzedający do jej zwrotu. Kupujący będący konsumentem w przypadku wymiany produktu ponosi koszty odesłana produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o wymianie Produktu może zostać złożone na przykład:

- pisemnie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 11, 23-400 Biłgoraj;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aflis@onet.pl lub allegro@neptunobuwie.pl;

- telefonicznie pod numerem: 84 686 65 35;

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył oświadczenie o wymianie produktu, zwrócić produkt Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić produkt na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 11, 23-400 Biłgoraj.

Wymieniany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania. Nie dotyczy to sytuacji, gdy ślady użytkowania wynikają z korzystania z produktu w zakresie koniecznym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Kupujący będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Koszty zwrotu wymienianego produktu do Sprzedającego oraz koszty dostarczenia wymienionego produktu do Kupującego ponosi Kupujący.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi:

- czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy,

- skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty,

- zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy,

- metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych,

- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,

- warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,

- warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,

- tryb postępowania reklamacyjnego,

- dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną

PS Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli powyżej mówiliśmy o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.