Włóczka YarnArt ALPINE MAXI bardzo gruba 1szt-250g (7110628660)

zakończona
24,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
Zakupy od 200 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 0.25 [kg]
  • kolor: biel, czerń, żółcie, pomarańcze i czerwienie, róże, fiolety, błękity, zielenie, beże i brązy, szarości, srebrny, złoty, inny kolor

opis

ALPINE MAXI to bardzo gruba włóczka. Przyjemna w dotyku i miękka.
Jeden motek ma aż 250 gram. Idealna na zimowe wyroby.
W promocyjnej cenie 24,99 zł do końca listopada.
Polecamy!
Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Wrocław, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Panna_Moher za co najmniej 200.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Patrycja Saniuk
ul. Lubińska 28/76
53-624 Wrocław
Dodatkowe informacje

W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wad ukrytych towaru, niezgodności towaru z zamówieniem lub brakach, prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami. Każdą sytuację da się wyjaśnić i zakończyć polubownie a pomyłki i niedopatrzenia mogą się niestety zdarzyć i nie są przez nas zamierzone. W przypadku niezgodności towaru z zamówionym - towar wymieniamy na nowy pokrywając koszty wysyłki/zwrotu. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres panna.moher@gmail.com lub pisemnie na adres firmy. Jest to warunek niezbędny do rozpatrzenia reklamacji. W tytule maila należy wpisać "Reklamacja". Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: - nick z allegro (dotyczy użytkowników zarejestrowanych w serwisie Allegro) - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - telefon kontaktowy, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (zdjęcie wad/nieprawidłowości). Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie czy przesyłka nie jest uszkodzona i nie nosi śladów otwarcia. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody. Jest on niezbędny aby móc rozpocząć proces reklamacyjny. Firma spedycyjna rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamację zawsze staramy się rozpatrzyć niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W tym terminie ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Kupującego o dalszym postępowaniu. Sposób postępowania zależy od rodzaju stwierdzonej wady. Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany przez Kupującego adres e-mail. Jeżeli zajdzie konieczność odesłania reklamowanego towaru, prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia sposobu zwrotu.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Patrycja Saniuk
ul Lubińska 28/76
53-624 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827), kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, bez podania przyczyny,a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. O zamiarze odstąpienia od umowy zawartej na odległość kupujący zobowiązany jest poinformować nas drogą mailową na adres panna.moher@gmail.com, załączając stosowne oświadczenie. Zwracany towar nie może być uszkodzony ani używany. Do zwracanego towaru kupujący zobowiązuje się dołączyć podpisane oświadczenie. Kupujący dokonuje zwrotu towaru na własny koszt, nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość powinno zawierać Dane kupującego, datę zawarcia transakcji, nick allegro w przypadku zarejestrowanych użytkowników, numer konta bankowego niezbędnego do zwrotu środków za odsyłany towar. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
Panna_Moher
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1397

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48531779406
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Patrycja Saniuk

ul. Lubińska 28/76

53-624 Wrocław


Witamy w sklepie Panna_Moher

Nasza firma zajmuje się wysyłkową sprzedażą detaliczną włóczek.

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.

Sprzedawane przez nas produkty są nowe.

Cena podana na aukcji dotyczy jednej sztuki przedmiotu i nie zawiera kosztów wysyłki.

Pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU

1. Niniejszy Regulamin Sklepu dotyczy aukcji internetowych prowadzonych za pośrednictwem portalu aukcyjnego allegro.pl przez firmę Patrycja Saniuk z siedzibą we Wrocławiu ul. Lubińska 28/76 , 53-624 Wrocław, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki (www.firma.gov.pl) pod numerem NIP: 8942883713 , REGON:  366228478 (zwaną dalej "Sprzedawcą").

2. Adres dla Klientów na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów:

Patrycja Saniuk

ul. Lubińska 28/76

53-624 Wrocław

e-mail: panna.moher@gmail.com

3. Rodzaje, koszty i terminy dostaw znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność" na stronie każdej aukcji.

3a. Kupujący bezpośrednio na naszych aukcjach Allegro (klient) automatycznie udziela sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z Pocztą Polską realizującą odpłatną dostawę zamówionych towarów na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt kupującego.

4. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT jeśli jest należny).

5. Wszelkie podane w Regulaminie Sklepu oraz na aukcjach terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.

6. Zawarcie Umowy Sprzedaży (zwanej dalej "Umową") między Klientem a Sprzedawcą następuje po potwierdzeniu przez Klienta skorzystania z opcji Kup Teraz lub dla ofert z licytacją - po jej przybiciu.

7. Sprzedający, po dokonaniu zakupu przez Klienta, przystąpi niezwłocznie do realizacji zamówienia zgodnie z danymi otrzymanymi w formularzu opcji dostawy i zapłaty.

8. W przypadku zmiany danych otrzymanych w formularzu opcji dostawy i zapłaty Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o nich Sprzedawcę poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: panna.moher@gmail.com, za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na profilu Sprzedawcy w portalu allegro.pl lub telefonicznie na numer kontaktowy podany na stronie aukcji. Klient otrzyma mailowo potwierdzenie dokonania zmiany lub informację o braku takiej możliwości.

9. Wysłanie zamówionego produktu nastąpi w terminie do 2 dni roboczych od dokonania zakupu (w przypadku dostaw płatnych za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych) chyba, że w aukcji zaznaczono inaczej lub wystąpią inne okoliczności, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.

10. Konsumentowi (tj. osobie fizycznej dokonującej czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres.

11. Konsumentowi jednak zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy:

a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy;

h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

12. Konsument w przypadku odstąpienia od Umowy ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem Umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

13. Termin na odstąpienie przez konsumenta od Umowy zawartej na odległość wynosi 30 dni (kalendarzowych) od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres podany w pkt. 2 Regulaminu Sklepu. Oświadczenie konsument może złożyć na formularz  zgodnie z Prawem konsumenckim.

14. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem na adres podany w pkt. 2 Regulaminu Sklepu. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem Umowy, od której odstąpił, na własny koszt.

15. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy złożonego przez konsumenta Sprzedawca zwróci mu wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy przy zakupie towaru, ale jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany na aukcji, Sprzedawca nie zwróci konsumentowi tych dodatkowych kosztów (zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego).

16. Sprzedawca świadczy usługi i sprzedaje rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.

17. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od Umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na adres do korespondencji podany w pkt. 2 Regulaminu Sklepu. Sprzedawca zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na otrzymane pismo jak najszybciej, nie później niż w terminie 14 dni.

18. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.

19. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.

20. Sprzedawca zobowiązuje się przestrzegać zbioru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.

21. Kwestie sporne, jeśli Klient wyrazi taką wolę, będą rozwiązywane na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzygnie sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji z obowiązującym prawem deklarujemy bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiem błędu, a nie celowym działaniem.

Użyte pojęcia:

Kodeks cywilny - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

Prawo konsumenckie - ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

Numer oferty:7110628660
Zgłoś naruszenie zasad