Wlacznik swiatel awaryjnych Ford Focus 2 II 04-07r (6541230504)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Jasienica/k.Bielska-Bialej
  • stan: używany
  • funkcje: światła
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: ford
KONTAKT

Autoczęści_net
43-385 Jasienica
ul. Cieszyńska 1367
tel: +48 723 079 728
e-mail: autoczesci_net@inter­ia.pl

Godziny pracy:
poniedziałek-piątek: 9-17
sobota: 9-13

PŁATNOŚCI

Płatność za przedmiot zakupiony na naszych aukcjach mogą Państwo dokonać przelewem na konto bankowe lub gotówką przy odbiorze przesyłki u kuriera.
Na życzenie klienta wystawiamy fakture VAT.
Przedmioty wystawione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej (Pocztex).

NUMER KONTA:
66 1050 1070 1000 0023 1360 8586

ZWROTY/REKLAMACJE

Warunki i sposób postępowania w przypadku zwrotów I reklamacji regulują przepisy dotyczące handlu internetowego. Wszystkie informację znajdują sie w zakładkach REGULAMIN i O MNIE

Włącznik świateł awaryjnych do Ford Focus II od 2004 do 2007r

Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z wszystkimi informacjami w ofercie
oraz w zakładce O MNIE Więcej informacji pod numerem tel. +48 723 079 728

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 66 1050 1070 1000 0023 1360 8586
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 723079728
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00 w soboty 9:00 - 13:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Autoczesci_net
Cieszyńska 1367
43-385 Jasienica
Polska
 
1. Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument lub osoba trzecia wskazana przez Konsumenta, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie produktów zamówionych w Sklepie, a w przypadku umowy, która: a. obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b. polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy. Dla pozostałych umów, w tym Umów o świadczenie usług - od dnia zawarcia umowy. 2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od zawartej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pisemnie na adres:Autocześci_net ul.Cieszyńska 1367 43-385 Jasienica lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy formularza Kontakt zamieszczonego na stronie głównej Sklepu Internetowego(platformie sprzedaży/handlowej). W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przy pomocy formularza Kontakt, Sprzedający niezwłocznie prześle Kupującemu, na jego adres e-mail, potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 - dniowego terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 10 pkt 2. 4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia zamówionych produktów do Kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu ich dostarczenia, innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później, niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu przez niego prawa do odstąpienia od zawartej umowy. 5. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat związanych ze zwrotem płatności. 6. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwróconych przez Kupującego produktów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Produkty objęte odstąpieniem Konsument winien odesłać na adres: Autocześci_net ul.Cieszyńska 1367 43-385 Jasienica niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od zawartej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle produkty przed upływem terminu 14 dni. 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu uprzednio zamówionych produktów. Jeżeli ze względu na swój charakter towar nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą lub jeżeli nie można, rozsądnie oceniając wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów, przy czym wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 100 zł. 9. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia wykonania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 5 pkt 16 ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. 10. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości zamówionych produktów, wynikające z korzystania z nich w sposób inny, niż było to konieczne dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania tych produktów. 11. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji a lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. w której wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; j. zawartej w drodze aukcji publicznej; 12. Jeżeli czas trwania Umowy o świadczenie usług nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony uzgodniły krótszy termin wypowiedzenia.

reklamacje

1. Sprzedający ponosi względem Konsumentów odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne sprzedanych produktów w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1694 r. Kodeks Cywilny. 2. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę nie wskazaną w ofercie, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. 3. Zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady, Konsument może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i zakres stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 4. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. 5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada nie jest istotna. 6. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Konsument może żądać wymiany produktu na wolny od was albo usunięcia wady, a Sprzedający jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 7. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 8. Jeżeli Konsument zażądał wymiany produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie uznał za uzasadnione. 9. Reklamację należy składać w formie elektronicznej za pomocą poczty email lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, b. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta, c. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, d. okoliczności uzasadniające reklamację, 10. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz żądania Kupującego dotyczące sposobu załatwienia reklamacji Konsument winien, po wcześniejszym zgłoszeniu na adres e-mail: autoczesci_net@interia.pl odesłać na koszt Sprzedającego na adres i za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi kurierskie, które zostaną podane w zwrotnej wiadomości e-mail. 11. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji. 12. O rozstrzygnięciu reklamacji Klienta zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej. 13. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę produktu sprzedanego na wolny od wad przedawnia się z upływem roku od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej, niż przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.

pozostałe informacje

Wszystkie aukcję dotyczące używanych elementów karoseri przedstawiają ich stan faktyczny tzn. Informację dotyczące stanu, koloru, producenta oraz ewentualnych uszkodzeń. Wszystkie elementy blacharskie wymagają lakierowania ponieważ noszą ślady użytkowania oraz ewentualnych zarysowań lub uszkodzeń mogących powstać podczas magazynowania lub transportu.Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki kurierskie są ubezpieczone. Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie. Wszystkie ceny w naszych ofertach są cenami brutto. Właścielem sklepu autoczesci_net jest firma "A.K" F.H.U. Adam Knopek Punkt sprzedaży znajduję sie w Jasienicy na ulicy Cieszyńskiej 1367 godziny otwarcia to: od poniedziałku do piątku: od 9 do 17 w sobotę: od 9 do 13.