Włącznik czujnik świateł STOP AUDI VW 1K2945511 (6912079892)

zakończona
19,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Bralin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: audi (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

WITAM WSZYSTKICH NA MOJEJ AUKCJI


Przedmiotem aukcji jest włącznik świateł STOP do samochodów

AUDI, VOLKSWAGEN

1K2 945 511

Na innych aukcjach posiadam więcej części do tego modelu.

Na wszystkie części udzielam 14-dniowej gwarancji rozruchowej.

Wysyłka kurierem

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt pod nr tel. 667 260 959

autoczesci.eb@onet.e­u

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

AUTO CZĘŚCI Elwira Wittek
Tabor Wielki 3b
63-640 Bralin
email: autoczesci.eb@onet.eu
tel.: 667 260 959

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
  • Sobota 08:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

AUTO CZĘŚCI ELWIRA WITTEK
UL. WROCŁAWSKA 91C
63-640 BRALIN
Dodatkowe informacje

  

1. Reklamacje 

· Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Wszystkie oferowane na stronach sklepu części przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych. 

· Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych za pośrednictwem Sklepu. 

· Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: 

· wad fabrycznych,

· uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, 

· niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. 

W przypadku stwierdzenia, iż otrzymana przesyłka została mechanicznie uszkodzona, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego egzemplarza (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy) oraz o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi Klienta Sklepu pod numerem telefonu  667-260-959 w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

Brak możliwości odstąpienia od umowy: 

1) Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy w momencie, gdy towar posiada znaczne ślady użytkowania niż zaznaczone w ofercie (inne niż uszkodzenia powstałe w trakcie transportu)

 Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jakościowej jest potwierdzenie zakupu towaru w Sklepie tj. paragon lub Faktura VAT. Identyfikacja Kupującego dokonywana jest na podstawie numeru zamówienia, paragonu lub faktury.

 W przypadku towarów, na które Sklep udzielił gwarancji, Klient ma do wyboru dwa sposoby reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:

-  Klient ma możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy jakim jest firma AUTO CZĘŚCI Elwira Wittek. Taką reklamację należy zgłosić pisemnie i przesłać ją poprzez e-mail na adres autoczesci.eb@onet.eu lub drogą pocztową na adres firmy,

-  Skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje towar bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) - dotyczy to tylko towaru fabrycznie NOWEGO, a Sklep jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.

Reklamację należy zgłosić w miejscu zakupu towaru, czyli w naszym Sklepie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Pracownicy Działu Reklamacji niezwłocznie skontaktują się z Państwem i poinformują o procedurze reklamacyjnej.

W przypadku uznania reklamacji jakościowej lub stwierdzenia niezgodności towaru z umową wymiana zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym Sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę Sklep zobowiązuje się do zwrotu środków pieniężnych za uznane w procesie reklamacji części samochodowe.

· Naprawiony lub wymieniony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

· W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu  667-260-959.

· Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Gwarancja i rękojmia obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia (wahacze, sworznie, końcówki, tuleje gumowo-stalowe, osłony itp.).

Roszczenia z tytułu gwarancji, czy rękojmi dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości) - nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż, demontaż, badania diagnostyczne etc.


  

2. Zwroty i wymiany

· Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Kupujący jest obowiązany do odesłania towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na adres: AUTO CZĘŚCI Elwira Wittek, pod adresem 63-640 Bralin, ul. Wrocławska 91C. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

· Zwrot środków pieniężnych nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

· Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

· W przypadku błędnie zamówionego towaru Sprzedawca nie zwraca poniesionych kosztów wysyłki. Zwrotowi kosztów podlega tylko cena zamówionego towaru.

· Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt. Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma AUTO CZĘŚCI Elwira Wittek, pod adresem 63-640 Bralin, ul. Wrocławska 91C, zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione części.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AUTO CZĘŚCI ELWIRA WITTEK
UL. WROCŁAWSKA 91 C
63-640 BRALIN

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

    

Zwroty i wymiany

· Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Kupujący jest obowiązany do odesłania towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na adres: AUTO CZĘŚCI Elwira Wittek, pod adresem 63-640 Bralin, ul. Wrocławska 91C. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

· Zwrot środków pieniężnych nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

· Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

· W przypadku błędnie zamówionego towaru Sprzedawca nie zwraca poniesionych kosztów wysyłki. Zwrotowi kosztów podlega tylko cena zamówionego towaru.

· Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt. Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma AUTO CZĘŚCI Elwira Wittek, pod adresem 63-640 Bralin, ul. Wrocławska 91C, zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione części.



FORMULARZ ZWROTU TOWARU

DATA ZAMÓWIENIA: .................................................. 

NUMER FAKTURY/PARAGONU: ...................................................................................................

IMIĘ I NAZWISKO: .......................................................................................................................

ADRES: .............................................................................................................................................. .....................................................................................................................................................

TELEFON: ................................................................... 

Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta) nazwa Banku: .............................................................................................

Numer rachunku ………………………………………………………………………………………………………………..

NAZWA TOWARU ………………………………………………………………………………………………………………

ILOŚĆ …………………………………………………………………………

CENA BRUTTO …………………………………………………………..

PRZYCZYNA ZWROTU ………………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Uwagi Klienta: ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu. 

....................................................................................

(czytelny podpis Klienta)