WKŁADKA GRAMOFONOWA MM GOLDRING 1042 1/2 SALON GW (6911999513)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 899,00 zł
z 20 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Paczka48 gratis
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
Zakupy od 450 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]

Wkładka gramofonowa typu MM
Goldring 1042

Wkładka gramofonowa typu MM wyposażona w klasyczny szlif eliptyczny igły Gyger S renomowanej marki Goldring.

Wkładkę Goldring 1042 wyposażono w kontakt igły o o szlifie Gyger S z rowkiem płyty, zapewniając wyjątkową dynamikę dźwięku, zarówno w skali mikro jak i makro oraz ultralekką konstrukcję dla wygenerowania wnikliwego i analitycznego odsłuchu.

Złocone wtyki zastosowane w modelu 1042 nie tylko eliminują korozję, ale także zapewniają najlepszą jakość mechanicznego połączenia.

Wkładkę 1042 wyposażono w diamentową igłę ze szlifem Gyger S, oferując dzięki temu wyjątkową spójność mechaniczną.

Dane techniczne

Marka/model: Goldring 1042
Mocowanie: 1/2 cala
Kąt nachylenia igły: 24 stopnie
Szlif: Gyger S
Pasmo przenoszenia: 20 - 20.000 Hz
Separacja kanałów: 25 dB
Pojemność wejściowa MM: 150 - 200pF
Rezystancja wewnętrzna: 660 Ohm
Waga: 6.3 g

Goldring to brytyjski producent wkładek i akcesoriów gramofonowych. Korzenie marki sięgają Berlina, gdzie w 1906 roku pod nazwą "The Scharf Brothers" powstała pierwsza manufaktura tego znanego i cenionego na całym świecie producenta. Wkładki z oznaczeniem w nazwie 2000 z miejsca stały się najbardziej utytułowanymi produktami Goldringa podtrzymując opinię o firmie, jako najlepszym europejskim producencie wkładek gramofonowych. Seria 2000 podtrzymuje dumną tradycję ręcznej produkcji wkładek Goldringa - w fabrykach na terenie Wielkiej Brytanii i Japonii.

Zaufaj możliwie najwyższej jakości

Długotrwały kontakt z rowkiem Gyger-S zapewnia wkładce Goldring 1042 niespotykaną rozdzielczość modulacji drobnych rowków, dając wyjątkowe, gładkie i muzyczne brzmienie.

Bardzo spójne
połączenie

Wkładka Goldring 1042 zapewnia bardzo spójne i liniowe połączenie, a także jest bardzo neutralna, oferując jednocześnie przy tym wyjątkową dynamikę dźięku w skali makro jak i mikro.

Zobacz również:

GOLDRING1042WK K9000
ZOBACZ NASZE AUKCJE

Dane do przelewu

Nr konta
93 1140 2017 0000 4202 0870 7442

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u avstore_pl za co najmniej 450 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 93 1140 2017 0000 4202 0870 7442
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka48 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 15,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Zamówienie można odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym. Adres sklepu:

AVstore
Al. Niepodległości 19
02-653 Warszawa

Godziny otwarcia sklepu:

Od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DSS Systems Przemysław Golach
Al. Niepodległości 19 lok. 4
02-653 Warszawa
NIP: 521-325-42-01
REGON: 141267260

Sklep AVstore zajmuje się sprzedażą akcesoriów niezbędnych do instalacji audiowizualnych.

Każdy klient znajdzie tutaj rozwiązanie spełniające jego oczekiwania. Szybko reagujemy na zmieniające się trendy w świecie Audio/Video i potrafimy błyskawicznie dostosować do nich naszą ofertę. Ponadto posiadamy doświadczenie w zakresie instalacji Audio/Video, dlatego potrafimy doskonale doradzić i pomóc w wyborze konkretnego produktu.

Jesteśmy realnie działającym sklepem. Możesz do nas przyjść bezpośrednio z ulicy, zobaczyć i dotknąć interesujący Cię produkt. Dzięki dogodnej lokalizacji bardzo szybko możesz do nas dotrzeć samochodem lub komunikacją miejską. Obok sklepu jest duży, bezpłatny parking, na którym zawsze znajduje się wolne miejsce parkingowe. Bliskość stacji metra oraz przystanków autobusowych i tramwajowych sprawia, że korki oraz natężenie ruchu w Warszawie nie stanowią już żadnego problemu.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Wysyłka w dniu zamówienia i dostawa w 24 godziny.

Co to oznacza?

Jeśli złożysz i opłacisz zamówienie do godziny 16:00 (w dni robocze) nadamy Twoją przesyłkę tego samego dnia. Pamiętaj jednak, że pozostały czas od wydania przesyłki kurierów, do doręczenia paczki pod Twoje drzwi nie jest zależny od nas. Nasz sklep to profesjonalna ekipa, która z całych sił pracuje abyś otrzymał zamówienie na czas.

Wysyłka i dostawa to nie to samo.

Kupujący często mylą te dwa słowa, dlatego postanowiliśmy wyjaśnić różnicę abyś mógł dobrze zrozumieć naszą pracę.

Wysyłka to inaczej nadanie przesyłki, czyli to co nasi pracownicy muszą zrobić od momentu przyjęcia zamówienia, do odbioru paczki przez kuriera (przygotowanie towaru, wydruk dokumentów oraz spakowanie paczki).

Dostawa to czynność, którą wykonuje firma kurierska lub Poczta Polska i obejmuje wszystko co dzieje się od momentu odbioru Twojej przesyłki z naszego sklepu, aż do doręczenia jej do Twoich rąk.

Nasi pracownicy ciężko pracują aby pilnie zrealizować wysyłkę, niestety na tym kończy się nasz wpływ na czas doręczenia. Pamiętaj o tym oceniając naszą pracę, ponieważ często „obrywa nam się” za błędy i niekompetencje firm przewozowych i Poczty Polskiej.

Jak otrzymać przesyłkę w 24 godziny?

Dostarczenie przesyłki do Ciebie w ciągu 24 godzin jest możliwe w przypadku kiedy wybierzesz przesyłkę kurierem. W takim przypadku, zamówienie złożone do 16:00 zostanie do Ciebie dostarczone następnego dnia roboczego.

Oznacza to, że jeśli złożysz zamówienie z przesyłką kurierską w środę do 16:00, otrzymasz ją w czwartek. Jednak jeśli dokonasz tego w piątek, przesyłka dotrze do Ciebie w poniedziałek.

Mimo naszych starań, mogą zdarzyć się opóźnienia. Ma na to wpływ wiele czynników, często niezależnych od nas, jednak możemy zapewnić, że 95% przesyłek kurierskich dociera do kupujących w ciągu obiecanych 24 godzin.

Wyjątkiem tutaj, może być okres świąteczny, kiedy firmy kurierskie są przeciążone pracą. Wtedy termin dostawy może się wydłużyć. Pamiętaj o tym robiąc zakupy w grudniu.

Inne formy dostawy

W przypadku innych form dostawy, takich jak  list polecony pocztowy czy Inpost nie możemy zagwarantować, że przesyłka zostanie dostarczona tak szybko, dlatego jeśli zależy Ci na czasie, zawsze wybieraj wysyłkę kurierem. Np. Czas doręczenia listu poleconego ekonomicznego może wynieść nawet 5 dni roboczych.

Dostawa w weekendy

Dostępne opcje dostawy, zarówno kurierem jak i Pocztą Polską, nie przewidują możliwości dostawy w soboty i niedziele.

Jeśli chciał(a) byś otrzymać paczkę w sobotę, skontaktuj się z obsługą sklepu. Spróbujemy zorganizować dostawę specjalną. Pamiętaj jednak, że zarówno koszt jak i możliwości jej realizacji zależne są od wielu czynników i ustalane są indywidualnie.

Tabela – Orientacyjny czas doręczenia w zależności od formy wysyłki

Przesyłka kurierska - ok. 24 godziny (w dni robocze)

List polecony priorytetowy - ok. 1-2 dni robocze

List polecony ekonomiczny - ok. 3-4 dni robocze

Allegro Paczkomaty InPost - 1-2 dni (dostawa do paczkomatów w soboty)

Allegro Kurier InPost - 1-2 dni

Paczka pocztowa priorytetowa - 1-2 dni

Allegro MiniPaczka Inpost - 1-2 dni

Odbiór osobisty - Natychmiast

Wybierając jako formę dostawy przesyłkę kurierską, możesz być pewien, że towar dotrze pod Twoje drzwi najpóźniej w ciągu 24 godzin od nadania. W wypadku innych form czas może się nieznacznie wydłużyć, ale zapewniamy Cię że wszystkie przesyłki są u nas traktowane priorytetowo i wysyłane na bieżąco.

Koszty wysyłki

Nasz sklep nie zarabia na przesyłkach i niezależnie od ilości zakupionych u nas przedmiotów w ciągu jednego dnia, za wysyłkę płacisz tylko raz.

Każda wysłana do Ciebie paczka jest solidnie i profesjonalnie zabezpieczona.

Kwota za wysyłkę będzie uwzględniona na paragonie lub fakturze VAT i zawiera koszty transportu wraz pakowaniem.

Jeśli w Twoim przypadku koszty przesyłki zostały naliczone błędnie lub odniosłeś wrażenie, że coś zostało zrobione nie tak jak sobie tego życzyłeś, skontaktuj się z naszą obsługą wysyłając e-mail na adres: sklep@avstore.pl.

Postaramy się poprawić błąd i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Sklep AVstore realizuje zamówienia na terenie Polski zgodnie z informacjami wyświetlonymi w czasie składania zamówienia.

Możliwa jest realizacja i wysyłka do krajów Unii Europejskiej. Uprzejmie prosimy o kontakt z działem obsługi klienta sklepu (sklep@avstore.pl) w celu ustalenia kosztów wysyłki i terminu dostawy przesyłek zagranicznych.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Salon AVstore
al. Niepodległości 19
02-653 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumenta klient, który spełnia definicję konsumenta z wcześniej wymienionej ustawy dysponuje prawem do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.


Koszt zwrotu towaru.


Zgodnie z postanowieniami ustawy klient zwraca zakupiony produkt na swój koszt. W przypadku niestandardowych wymiarów lub wagi przesyłki powodujących wykluczenie wysyłki za pomocą Poczty Polskiej uprzejmie prosimy o kontakt w sprawie ustalenia sposobu i kosztu dostawy.


Obowiązujące terminy.


Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Datą uznawaną za moment odstąpienia jest moment wysłania oświadczenia o odstąpieniu. Klient zobowiązuje się do odesłania towaru do siedziby sprzedawcy w terminie możliwie najkrótszym i nie przekraczającym 14 dni od daty odstąpienia. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu wszystkich kosztów (w tym kosztu wysyłki) poniesionych przez klienta w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot nastąpi za pomocą tego samego sposobu płatności którego użył klient. 


Ograniczenia


Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ponosi odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Niektóre produkty dostępne w naszej ofercie wykonywane są na zamówienie według specyfikacji kupującego. Prawo odstąpienia od umowy, w myśl ustawy nie dotyczy tych produktów i nie przysługuje kupującym. Przykład: Niektóre ekrany projekcyjne oraz przewody głośnikowe cięte z rolki. 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:


1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 


2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 


3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 


4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 


5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 


7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 


8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 


9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 


11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 


12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 


13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Salon AVstore
al. Niepodległości 19
02-653 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Sklep AVstore zobowiązuje się realizować zamówienia oraz wysyłać towar bez żadnych widocznych i ujawnionych wad. Wyjątkiem może być towar z dokładnie opisaną wadą lub brakiem który sprzedawany jest w formie promocyjnej wyprzedaży. 


W wypadku wad ukrytych o których obsługa sklepu nie wie, a które ujawnią się po realizacji dostępne są dwie drogi reklamacji: Reklamacja gwarancyjna zgodnie z obowiązującym prawem rozpatrywana jest przez gwaranta konkretnego towaru. Gwarantem na terenie Polski może być producent lub dystrybutor towaru importowanego spoza Unii Europejskiej.


Pełne informacje o zasadach i terminie obowiązującej gwarancji znajdują się zawsze w dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej. W karcie zawarte są także informacje na temat autoryzowanych serwisów lub punktów naprawy gwarancyjnej oraz obowiązującym czasie oczekiwania na odpowiedź serwisu i naprawę reklamowanego towaru. Jeżeli do zakupionego towaru nie została załączona karta gwarancyjna, uprzejmie prosimy o kontakt w sprawie ustalenia warunków gwarancji. 


Reklamacja w drodze rękojmi jest możliwa jeżeli zakupiony towar jest niezgodny w stosunku do zawartej ze sprzedawcą umowy. Podstawą rozpatrzenia takiej reklamacji jest zgłoszenie jej sprzedawcy w terminie określonym obecnie obowiązującym w kraju prawem.


Informacje kontaktowe: 


AVstore Warszawa

Al. Niepodległości 19

02-653 Warszawa

tel. 22 852 00 50 

kom. 881 22 33 22

e-mail: sklep@avstore.pl 


Na wszystkie zgłoszenia reklamacyjne sklep AVstore zobowiązuje się odpowiedzieć w ciągu 14 dni od wpłynięcia.


Polubowne rozstrzyganie sporów.


Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 


Pamiętaj! Przynosząc/wysyłając do sklepu do reklamacji wadliwy produkt, dołącz do niego kompletne wyposażenie. W wielu przypadkach jest one niezbędne przy czynnościach serwisowych. Dodatkowo pamiętaj o dowodzie zakupu - paragonie lub fakturze, jest to dokument znacznie przyspieszający rozpoczęcie procesu reklamacji, niezależnie od sposobu zgłoszenia wady.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Gwarancja na towar zgodnie z  obowiązującym prawem rozpatrywana jest przez gwaranta. Gwarantem na  terenie Polski może być producent, dystrybutor lub importer towaru (w  przypadku  importu spoza Unii Europejskiej).  


Pełne informacje o  zasadach i terminie obowiązującej gwarancji znajdują się zawsze w  dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej. W karcie zawarte są także  informacje na temat autoryzowanych serwisów lub punktów naprawy  gwarancyjnej oraz obowiązującym czasie oczekiwania na odpowiedź serwisu i  naprawę reklamowanego towaru.

Jeżeli do  zakupionego towaru nie została załączona karta gwarancyjna lub  informacja nie jest jasno widoczna na stronie produktu, uprzejmie  prosimy o kontakt w sprawie ustalenia dokładnych warunków gwarancji.