WKŁAD NOWA POMPA PALIWA KIA SPORTAGE 2004- 2.0CRDi (6910862623)

zakończona
120,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ silnika: diesel
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

indeks: 2KH089
24 miesiące gwarancji
FABRYCZNIE NOWA WYSOKIEJ JAKOŚCI POMPA PALIWA - WKŁAD

dane katalogowe:
Wtyczka na dwa odsłonięte piny
Wysokość całkowita 120mm
Szerokość 42,5mm
Typ / Moc kW KM / Pojemność / Cylindry / Lata produkcji / Silniki
--------------------­--------------------­--------------------­----------------

HYUNDAI

ACCENT II (LC)

1.5 CRDi 60 82 1493 3 04-2002 11-2005 D3EA

ACCENT II sedan (LC)

1.5 CRDi 60 82 1493 3 01-2002 11-2005 D3EA

ELANTRA (XD)

2.0 CRDi 83 113 1991 4 04-2001 07-2006 D4EA

ELANTRA sedan (XD)

2.0 CRDi 83 113 1991 4 04-2001 07-2006 D4EA

GETZ (TB)

1.5 CRDi 60 82 1493 3 03-2003 09-2005 D3EA
1.5 CRDi 65 88 1493 4 08-2005 06-2009 D4FA
1.5 CRDi GLS 81 110 1493 4 08-2005 06-2009 D4FA

MATRIX (FC)

1.5 CRDi 60 82 1496 3 10-2001 08-2010 D3EA

SONATA V (NF)

2.0 CRDi 100 136 1991 4 02-2006 D4EA
2.0 CRDi 103 140 1991 4 02-2006 D4EA
2.0 CRDi 110 150 1991 4 03-2009

TERRACAN (HP)

2.5 TD 74 101 2476 4 12-2001 12-2006 D4BH
2.9 CRDi 110 150 2902 4 11-2001 07-2003 J3
2.9 CRDi 4WD 110 150 2902 4 12-2001 12-2006 J3
2.9 CRDi 4WD 120 163 2902 4 11-2003 12-2006 J3

TUCSON (JM)

2.0 CRDi 83 113 1991 4 08-2004 03-2010 D4EA
2.0 CRDi 100 136 1991 4 01-2006 03-2010 D4EA
2.0 CRDi 103 140 1991 4 01-2006 03-2010 D4EA-V
2.0 CRDi 110 150 1991 4 01-2009 03-2010 D4EA
2.0 CRDi Napęd na 4 koła 83 113 1991 4 08-2004 03-2010 D4EA
2.0 CRDi Napęd na 4 koła 100 136 1991 4 01-2006 03-2010 D4EA
2.0 CRDi Napęd na 4 koła 103 140 1991 4 01-2006 03-2010 D4EA-F, D4EA-V
2.0 CRDi Napęd na 4 koła 110 150 1991 4 01-2009 03-2010 D4EA

KIA

CARENS II (FJ)

2.0 CRDi 103 140 1991 4 11-2005 D4EA

CARENS III (UN)

2.0 CRDi 115 85 115 1991 4 05-2007 D4EA
2.0 CRDi 135 100 136 1991 4 08-2009 D4EA
2.0 CRDi 140 103 140 1991 4 09-2006 D4EA

CERATO (LD)

2.0 CRDi 83 112 1991 4 04-2004 D4EA

CERATO sedan (LD)

2.0 CRDi 83 112 1991 4 04-2004 D4EA

MAGENTIS (MG)

2.0 CRDi 100 136 1991 4 11-2005 12-2008 D4EA
2.0 CRDi 103 140 1991 4 04-2006 D4EA
2.0 CRDi 110 150 1991 4 04-2006 D4EA

SPORTAGE (JE_, KM_)

2.0 CRDi 4WD 83 113 1991 4 09-2004 D4EA
w wypisanych powyżej modelach aut mogą występować dwa rodzaje pomp

Podane powyżej zastosowanie nie uwzględnia zmian w rodzajach montowanych części których mógł dokonywać producent danej marki samochodu. Zakres dat jest okresem produkcji określonego modelu a niekoniecznie okresem montażu części. Jeżeli nie masz pewności czy oferowana część będzie pasować zadzwoń lub wyślij zapytanie z informacją o posiadanym samochodzie oraz numerem nadwozia vin.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

MD Grupa
Gdańska 17 (DPD Pickup)
84-230 Rumia
Dodatkowe informacje


Formularz reklamacji: 

http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_reklamacji.php 

-------------------------------- 

Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, niewłaściwej zawartości przesyłki, a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym podczas dostarczenia przesyłki). Nie odpowiadamy za wszelkie szkody lub zagubienie przesyłki listowej ekonomicznej przez Pocztę Polską. 
 

Procedura reklamacyjna wygląda następująco: 


1. Zgłoszenie reklamacji musi mieć formę pisemną w postaci czytelnie i kompletnie wypełnionego formularza reklamacji obowiązkowo załączonego do przesyłki. Przy wypełnionym nieprawidłowo formularzu lub jego braku, reklamacje nie będą rozpatrywane. 


2. Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt na dane adresowe w formularzu reklamacji. 

3. Do przesyłki reklamowanej należy dołożyć: 


- formularz reklamacji (kompletnie wypełniony drukowanymi literami przez klienta) 

- oryginał paragonu, kopie faktury VAT, oryginał faktury imiennej (przy wysyłkach za pobraniem) 

- protokół szkody spisany podczas doręczenia  (w przypadku zniszczeń mechanicznych przez wybranego przy zakupie przewoźnika )


4. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowo przygotowany towar do przesyłki reklamowanej. Firma MD Grupa nie bierze odpowiedzialności za zniszczenia powstałe na skutek słabo zabezpieczonej przesyłki reklamacyjnej. 


5. Przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji to około 30 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Czas ten może się wydłużyć w zależności od konieczności wykonania ekspertyz przez rzeczoznawcę producenta reklamowanego towaru (nawet do kilku miesięcy w przypadku ekspertyz dokonywanych za granicą naszego kraju). Wszelkie informacje odnoście procesu reklamacji są przekazywane na bieżąco wyłącznie na adres email Kupującego podany nam w formularzu reklamacji. 

6. W przypadku uznanej reklamacji firma MD Grupa wysyła na własny koszt nowy egzemplarz towaru lub na polecenie Kupującego zwraca wpłacone środki na wskazane konto (w wysokości z dokumentu sprzedaży oraz kosztami dostarczenia wadliwej części). 

7. W przypadku nieuznanej reklamacji (część jest sprawna lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) przekazujemy opinię własną lub producenta Klientowi poprzez wiadomość na podany przez niego adres email. Reklamowana część zostanie następnie odesłana z powrotem na adres Kupującego. Nieodebranie przez Klienta przesyłki od kuriera jak również z oddziału przewoźnika w określonym terminie może spowodować protokolarne zniszczenie towaru (przez firmę kurierską) którego Kupujący nadal jest właścicielem.

8. W przypadku posiadania protokołu szkody spisanego z kurierem podczas doręczenia przesyłki (konieczna zgodność dat), firma MD Grupa zwraca koszty przesyłki reklamowanej. 

9. Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym w momencie doręczenia przesyłki). 

10. Nie zwracamy kosztów związanych z montażem i demontażem reklamowanych części. Można jednak złożyć wniosek do producenta na podstawie dokumentów potwierdzających taką usługę. Na dokumentach powinien widnieć numer nadwozia auta zgodny z tym na naszym formularzu reklamacji.