WKŁAD LUSTERKA LEWY ZWYKŁY MERCEDES CL W215 03 (6542122511)

zakończona
100,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Przyszowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: lewe
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

opis

tel. (32)270 64 85

kom: 512 130 121

GG: 13770631

E-mail: robcar2007@o2.pl

68 1050 1298 1000 0022 8234 3827

ORIENTACJA KIERUNKOWA W POJEŹDZIE


Zeskanuj poniższy kod aby mieć dostęp do naszych ofert w serwisie allegro.pl na swoim smartfonie!

#1016

Przedmiotem oferty jest: WKŁAD LUSTERKA LEWY ZWYKŁY

do:

MERCEDES W215 CL 500 COUPE LIFT


Data dostarczenia: 13.02.2003
Kod lakieru: 197U OBSIDIAN BLACK
Silnik: 113960 30 479656
Automatyczna skrzynia biegów:722633 04 293882
Wyposażenie wewnętrzne:

571A ANTHRACITE EXCLUSIVE LEATHER

KONTAKT W RAZIE PYTAŃ:

tel:
(32) 270 64 85

(32) 301 43 50

tel.kom:
512 130 121

602 323 094

WARUNKI OFERTY
Na każdy zakup udzielana jest gwarancja rozruchowa na 14 dni.
Prawo do zwrotu bez podania przyczyny lub reklamacji, przysługuje do momentu usunięcia plomb zabezpieczających przed ingerencją we wnętrze/podzespoły.

Prosimy nie usuwać plomb i/lub znaków cechowych!

Ich usunięcie/modyfikacj­a jest równoznaczne z naruszeniem zapisu ustawy o szczególnych prawach konsumenta, mówiącym o tzw. "granicach zwykłego zarządu".
Oznacza on że zwrot użytego przedmiotu jest możliwy. Ale traci się to prawo naruszając plomby zabezpieczające, gdyż wykracza to poza granice zwykłego zarządu.
Koszt zwrotu w przypadku procedury zwrotu bez podania przyczyny, ponosi Kupujący.

W przypadku reklamacji należy odesłać jej przedmiot najtańszym środkiem transportu (np. poczta priorytet) bez pobrania (Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!). Tylko za taką formę odesłania Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić należność.
Można również w toku ustaleń indywidualnych, wnieść o transport własny Sprzedawcy tj. zostaje wysłany do Kupującego przewoźnik, po odbiór przedmiotu reklamacji. W tym przypadku należy wskazać miejsce odbioru, zakres godzin (muszą to być godziny robocze) oraz dane osoby przekazującej przedmiot reklamacji oraz uprzednio spakować towar tak aby pozostał zabezpieczony na czas transportu.

ZGODNIE Z USTAWĄ DO PROCEDURY ZWROTU CZY REKLAMACJI NIE JEST WYMAGANE POSIADANIE ORYGINALNEGO OPAKOWANIA A ODESŁANIE PARAGONU NIE JEST WYMOGIEM DETERMINUJĄCYM ZACHOWANIE PRAWA DO REKLAMACJI LUB ZWROTU.

Firma ROBCAR Sp. z o.o. zastrzega sobie 14 dniowy okres na rozpatrzenie reklamacji.

Cena Kup Teraz oraz koszt transportu są cenami BRUTTO.
Faktury o preferencyjnej stawce VAT 0% wystawiane są tylko kontrahentom spoza terenu Polski a w granicach UE.
W przypadku obrotu wewnątrzwspólnotoweg­o, wymagane jest zachowanie procedur powiązanych (CMR).

Standardowy termin doręczenia wynosi 1 do 2 dni roboczych od momentu wysłania. Maksymalna waga wysyłanego sprzętu to 70 kg (przy większych wagowo zamówieniach możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport). Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg (nie
dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania).

W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Każda następna próba doręczenia jest płatna. Koszty te ponosi Kupujący. W przypadku nieudanych prób doręczenia, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy).

W chwili odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody, w protokole
należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania i następnie podpisany protokół przesłać pocztą tradycyjną lub e-mail do ROBCAR Sp. z o.o.
Tylko w tym przypadku firma ROBCAR Sp. z o.o. zobowiązuje się do przyjęcia toku reklamacji z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie.
Podstawa prawna, Art. 429. kc .

Dane identyfikacyjne firmy oraz adres korespondencyjny:
.
ROBCAR Sp. z o.o.
Ul. Gliwicka 34
44-178 Przyszowice
.
KRS: 0000392535
NIP: 969-13-74-907
REGON: 278215274
.
Powyższe dane oraz warunki oferty zostały zamieszczone w myśl ustawy o szczególnych prawach konsumenta, oraz zapisu o zawieraniu umów na odległość.
W związku z tym użycie przycisku Kup Teraz oraz potwierdzenie zakupu w ofercie w kolejnym kroku, skutkuje domniemaniem że Kupujący został należycie poinformowany o jego prawach i obowiązku zapłaty.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
30,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Dodatkowe informacje

Paczka pocztowa priorytetowa - wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty
Przesyłka kurierska - wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty
Przesyłka kurierska pobraniowa - dostawa w ciągu 24 - 48 godzin w dni powszednie : 99,9% paczek na jutro !!!

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

 

Gwarancji udzielamy standardowo każdemu kupującemu, włącznie z przedsiębiorcami.

Okres gwarancji to 1 (jeden) miesiąc kalendarzowy.

Zgłaszane reklamacje należy przesyłać na adres mail info.robcar@gmail.com lub listownie.

Do opisu usterki należy dołączyć kopię faktury otrzymanej z warsztatu/serwisu który dokonywał naprawy.

Wysyłany przez nas towar zawsze jest znakowany/plombowany. Usunięcie plomb czy odesłanie towaru bez naszego oznakowania, skutkuje utratą prawa do reklamacji.

Reklamacji nie podlega kolorystyka towaru. W wyniku stosowania doświetlania zdjęć czy indywidualnych ustawień monitora u odbiorcy, kolory na zdjęciu mogą się różnić od rzeczywistych na co nie mamy wpływu.

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

ROBCAR Sp. z o.o.
Gliwicka 34
44-178 Przyszowice
Dodatkowe informacje

 W przypadku reklamacji należy odesłać jej przedmiot najtańszym środkiem transportu (np. poczta priorytet) bez pobrania (Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!). Tylko za taką formę odesłania Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić należność. Można również w toku ustaleń indywidualnych, wnieść o transport własny Sprzedawcy tj. zostaje wysłany do Kupującego przewoźnik, po odbiór przedmiotu reklamacji. W tym przypadku należy wskazać miejsce odbioru, zakres godzin (muszą to być godziny robocze) oraz dane osoby przekazującej przedmiot reklamacji oraz uprzednio spakować towar tak aby pozostał zabezpieczony na czas transportu. 

  • Zgodnie z ustawą, do procedury zwrotu/reklamacji NIE JEST WYMAGANE posiadanie oryginalnego opakowania czy paragonu. 
  • Firma ROBCAR Sp. z o.o. zastrzega sobie 14 dniowy okres na rozpatrzenie reklamacji.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ROBCAR Sp. z o.o.
Gliwicka 34
44-178 Przyszowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Celem skutecznego odstąpienia od zakupu/zwrotu bez podania przyczyny, 

wymagamy  oświadczenia woli na piśmie (mail, notatka dołączona do zwracanego  towaru) najlepiej wg. wzoru zalecanego przez UOKiK lub Allegro:  http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html 

W  razie wątpliwości, zalecamy lekturę praw obowiązujących obecnie w  zakresie ochrony konsumenta:  http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/ 

Podstawą  prawną powyższych zapisów jest: Dz.U. 2014 poz. 827 - Ustawa z dnia 30  maja 2014 r. o prawach konsumenta (z datą wejścia w życie 25.12.2014).  Niedopełnienie obowiązków konsumenta wynikających z zapisów owej ustawy i  orzecznictwa UOKiK, skutkuje utratą prawa do odstąpienia od  umowy/zwrotu bez podania przyczyny. 

Prawo konsumenta do zwrotu  bez podania przyczyny, przysługuje do momentu usunięcia plomb  zabezpieczających przed ingerencją we wnętrze/podzespoły. 

Ich usunięcie/modyfikacja jest równoznaczne z naruszeniem zapisu ustawy o  szczególnych prawach konsumenta, mówiącym o tzw. "granicach zwykłego  zarządu". 


Koszt zwrotu ponosi Kupujący. Prawo do zwrotu nie  dotyczy zakupów dokonanych w ramach prowadzonej działalności  gospodarczej (zakupy na fakturę VAT).

O sprzedającym

robcar2007
97,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

109

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 507070213
  • 512130121
poniedziałek - piątek
sobota
08:00 - 16:00
08:00 - 14:00

Informacje o sprzedającym

Robcar Sp. z o.o. 

ul. Gliwicka 34,  44-178 Przyszowice 

NIP: 9691374907 

REGON: 278215274 

KRS: 0000392535 

Pozostałe informacje

Cena Kup Teraz oraz koszt transportu są cenami BRUTTO. Faktury o preferencyjnej stawce VAT 0% wystawiane są tylko kontrahentom spoza terenu Polski a w granicach UE. W przypadku obrotu wewnątrzwspólnotowego, wymagane jest zachowanie procedur powiązanych (CMR). 

Standardowy termin  doręczenia  wynosi  1  do  2   dni  roboczych od momentu    wysłania.  Maksymalna  waga  wysyłanego   sprzętu  to 70  kg  (przy   większych wagowo  zamówieniach  możliwość   indywidualnego  ustalenia    ceny  za  transport).  Kurierzy mają  obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej  30 kg (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania).    

W  przypadku  Państwa  nieobecności,  kurier  pozostawia  awizo  z     informacją, kiedy i gdzie można  odebrać  przesyłkę.  Dostawa     awizowanej  przesyłki  dokonywana  jest  bezpłatnie. Każda  następna     próba  doręczenia  jest  płatna.  Koszty  te  ponosi  Kupujący. W    przypadku nieudanych  prób  doręczenia,  towar  zostaje  zwrócony  do   Sprzedawcy. 

Ponowne dostarczenie  towaru będzie możliwe po  zapłaceniu   kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom  dostawy).    

W  chwili  odbioru  przesyłki  Kupujący  powinien  sprawdzić  jej     zawartość  i  ogólny stan zamówionego  towaru  w  obecności  kuriera.     Jest  to  możliwe  po  podpisaniu  listu przewozowego, a w przypadku    przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności. W  przypadku uszkodzenia przesyłki  podczas  transportu  lub  zastrzeżeń,  co  do ilości dostarczonego  towaru,  należy  w  obecności  kuriera,  spisać protokół  szkody, w protokole należy  wpisać  datę,  godzinę  doręczenia  oraz  opis uszkodzeń  lub braków  towaru  i opakowania. 

Dane identyfikacyjne firmy oraz adres korespondencyjny: .

 ROBCAR Sp. z o.o. 

Ul. Gliwicka 34 

44-178 Przyszowice . 

KRS: 0000392535 

NIP:  969-13-74-907 

REGON: 278215274 . 


Powyższe dane oraz warunki oferty zostały zamieszczone w myśl ustawy o   szczególnych prawach konsumenta, oraz zapisu o zawieraniu umów na   odległość. W związku z tym użycie przycisku Kup Teraz oraz potwierdzenie zakupu w  ofercie w kolejnym kroku, skutkuje domniemaniem że Kupujący został należycie poinformowany o jego prawach i obowiązku zapłaty.