Wisior z bursztynem i szafirem POZŁACANY (6482282467)

zakończona
739,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
  • lokalizacja: Wejherowo
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • materiał: srebro pozłacane
  • kształt: inny kształt
  • typ: wyrób jubilerski
  • dostawa z Polski: tak
  • kamień : bursztyn, szafir

Szukaj po kategoriach

Przedmiotem sprzedaży jest:

Wisior ze srebra z

naturalnym bursztynem mlecznym

i szafirem syntetycznym POZŁACANY

Idealny na prezent dla ukochanej!


Surowiec: bursztyn naturalny

Długość zawieszki: 57mm Szer. max.: 32mm

Kamień dodatkowy: szafir syntetyczny średnica: 3mm

Kruszec: srebro; Próba: 925

Masa: 16,9g

Galeria zdjęć


Błyskawiczna wysyłka

Cennik oraz rodzaj wysyłek

  • Przesyłka kurierska - gratis!
  • Przesyłka pobraniowa - 19zł

* wszystkie wysyłki są realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

Satysfakcja 100%

Gwarantujemy 100% satysfakcji!

Każdy nasz produkt jest nowy i spełnia wszystkie najwyższe normy.


Kupując u nas na aukcji masz prawo na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aż 14 dni daje możliwość by przekonać się jak wysokiej jakości sprzedajemy produkty.

Kontakt z naszą firmą

Prosimy kontaktować się z nami w sposób następujący:

  • Firma: AMBER COLLECTION
  • Adres: ul. Narutowicza 30/2, 84-200 Wejherowo
  • Tel. kom.: +48 606 834 805
  • E-mail: sklep@ambercollectio­n.pl
  • NIP / REGON: 588-118-11-38 / 192762896

Wszelkie prawa zastrzeżone.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 89 1160 2202 0000 0002 4063 2534
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Od 2006r dbamy o zadowolenie klienta, oferując mu inspirowany nowymi trendami bursztyn – kamień znany od tysięcy lat. Naszym celem między innymi jest wydobycie głębi wyjątkowego ciepła koloru tego kamienia. Doświadczenie w jubilerstwie i pozycja na rynku zobowiązuje nas do poszukiwań na rynkach całego świata niepowtarzalnego wzornictwa i unikalnej oprawy bursztynu pasującej do klienta w każdym wieku.

kontakt

  • 606834805
    codziennie 9.00 – 16.00, w soboty 10.00 – 13.00

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru wygasa po upływie 30 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. Instrukcja zwrotu towaru: Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sklep Amber Collection o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży (np. poprzez przesłanie na adres e-mail: sklep@ambercollection.pl maila z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzą sobie Państwo zwrócić lub poprzez kontakt z telefoniczną obsługą sklepu Amber Collection: tel.: +48 606 834 805). W terminie do 14 dni od dnia, w którym poinformują Państwo sklep Amber Collection o odstąpieniu od umowy sprzedaży i zamiarze zwrócenia zamówionego towaru należy zwrócić towar wysyłkowo za pośrednictwem kuriera lub poczty (sposób wysyłki musi być taki sam jak sposób pierwotnej dostawy zamówionego towaru). Niezbędne są następujące czynności: a) należy zapakować towar w bezpieczny sposób i umieść go w oryginalnym opakowaniu. b) należy wysłać towar na adres sklepu: Amber Collection, ul. Narutowicza 30/2, 84-200 Wejherowo Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien posiadać metkę oraz oryginalne opakowanie. Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem kosztów wysyłki zwracanego towaru) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożą Państwo inną dyspozycję. Sklep Amber Collection może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych.

reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu przez sklep Amber Collection była najwyższej jakości. Jeśli w Państwa ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, prosimy o zastosowanie się do poniższych zaleceń: 1. Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania. 2. Klient ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową. 3. Mogą Państwo zgłosić reklamację poprzez kontakt z telefoniczny Amber Collection, tel.: +48 606 834 805 lub wysłać maila na adres e-mail: sklep@ambercollection.pl 4. Reklamowany towar prosimy przesłać na adres sklepu: Amber Collection, ul. Narutowicza 30/2, 84-200 Wejherowo Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O decyzji sklepu Amber Collection zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

pozostałe informacje

1. Wszystkie Towary oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych fizycznych oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. 2. Towary posiadają specyficzne właściwości, które należy uwzględnić dokonując zakupu. Zapoznając się z opisem produktu należy brać pod uwagę co następuje: – każdy z Towarów Amber Collection jest niepowtarzalny i minimalnie odróżnia się od innych egzemplarzy – co dotyczy również poszczególnych elementów towarów (odcienia surowca) oraz ich wymiarów. – Różnice w odcieniu Towarów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego klienta (np. kolor towaru, proporcje towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego Towaru. 3. Zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji wyrobów jubilerskich zamieszczone na allegro nie oddają ich rzeczywistej wielkości. Posiadają one jedynie charakter informacyjny. Z uwagi na indywidualne wykonanie każdego produktu, poszczególne egzemplarze tego samego modelu mogą nieznacznie różnić się między sobą. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za różnice w kolorze i odcieniach wyrobów jubilerskich prezentowanych na aukcjach allegro.