WISIOR SWAROVSKI BLUE CUBE KOSTKA 6MM ,SREBRO 925 (7016185527)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
27,00 zł
z 11 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Leszno, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: wyrób jubilerski
  • materiał: srebro
  • kamień : cyrkonia
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak
  • motyw: inny kształt
  • próba srebra: 925
  • cechy: nie zawiera niklu, występuje w komplecie

opis

669 918 153 | gg:46334286 | modelisa@wp.pl

Wysyłka

List polecony priorytetowy: 10 zł

Wysyłka kurierska: 15 zł

Wysyłka kurierska pobraniowa: 18 zł

List polecony priorytetowy

zagraniczny(Europa) - 20 zł




Przesyłki są pakowane w koperty bąbelkowe.
Niezależnie od ilości zakupionych rzeczy na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko jeden raz


Opakowanie gratis

Biżuterii zakupiona na naszych aukcjach zapakowana jest w ozdobne opakowanie.


Płatność


Bank:BZWBK

Nr. konta: 23 1090 2125 0000 0001 0393 0739


Na wpłatę czekamy do 7 dni, potem występujemy do allegro o zwrot prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie.

Regulamin

Proszę o rozważne i przemyślane zakupy.
Kupując na naszych aukcjach jednocześnie akceptujesz nasz regulamin
Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny.
Na życzenie wystawiamy faktury vat.


WISIOR SWAROVSKI BLUE CUBE KOSTKA 6MM ,SREBRO 925

Piękny wisior kryształowa kostka 6mm w odcieniu szafirowym .

Wisior w całości wykonany ze srebra najwyższej próby 925.

Kruszec: srebro 925

Waga (gram): 1,2 g.

Długość wisiorka: 2,0 cm

Szerokość wisiorka: 1,0 cm


Produkty posiadają cechy probiercze obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej zatwierdzone przez główny
urząd miar (Dz.U. nr 55/1993r, poz.249-Prawo Probiercze) i Unii Europejskiej.

ZDJĘCIA PRZEDMIOTU


ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA INNE NASZE AUKCJE:

PaneleAllegro.pl

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Leszno, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Modelisa za co najmniej 300,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Czechy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Irlandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Rosja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Słowacja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Szwecja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Holandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Litwa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Białoruś
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Norwegia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Ukraina
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Włochy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Francja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Belgia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Dania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Hiszpania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Austria
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie, nieuszkodzonego, bez wad.
  2. Sprzedawca  odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na  zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).
  3. Sprzedawcy  odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które zostaną stwierdzone  przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi przez  Sprzedającego.
  4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. Rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a)      nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu  na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;

b)     nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c)      nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy  zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej  przeznaczenia;

d)     została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

  1. W przypadku ujawnienia się wady produktu Klient ma prawo:

a)     odstąpić od umowy

b)     złożyć oświadczenie o obniżenie ceny produktu, określając kwotę o ile dana rzecz ma zostać obniżona

c)     żądać wymiany produktu na wolny od wad

d)     żądać usunięcia wady

  1. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  2. Zgłoszenie  o wadach można skierować do Sprzedającego pisemnie na adres jego  siedziby ul. Henryka Dembińskiego 75, 64-100 Leszno, lub drogą  elektroniczną modelisa@wp.pl , z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w pkt. 3.
  3. Klient  składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym  Sprzedawcy. Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego  opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.
  4. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

a)     dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy, adres e-mail

b)     opis wady produktu,

c)     informacje dotyczące czasu wykrycia wady,

d)     żądanie Klienta dotyczące usunięcia wady

10.  Klient, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, proszony jest o  dostarczenie Produktu wadliwego, na adres siedziby Sprzedawcy: ul.  Henryka Dembińskiego 75 , 64-100 Leszno

11. Dostawa Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady realizowana jest na koszt Sprzedawcy.

12. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez nas przesyłki.

13. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Modelisa Mateusz Majek
H. Dembińskiego 75
64-100 Leszno
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie, nieuszkodzonego, bez wad.
  2. Sprzedawca  odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na  zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).
  3. Sprzedawcy  odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które zostaną stwierdzone  przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi przez  Sprzedającego.
  4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. Rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a)      nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu  na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;

b)     nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c)      nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy  zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej  przeznaczenia;

d)     została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

  1. W przypadku ujawnienia się wady produktu Klient ma prawo:

a)     odstąpić od umowy

b)     złożyć oświadczenie o obniżenie ceny produktu, określając kwotę o ile dana rzecz ma zostać obniżona

c)     żądać wymiany produktu na wolny od wad

d)     żądać usunięcia wady

  1. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  2. Zgłoszenie  o wadach można skierować do Sprzedającego pisemnie na adres jego  siedziby ul. Henryka Dembińskiego 75, 64-100 Leszno, lub drogą  elektroniczną modelisa@wp.pl , z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w pkt. 3.
  3. Klient  składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym  Sprzedawcy. Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego  opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.
  4. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

a)     dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy, adres e-mail

b)     opis wady produktu,

c)     informacje dotyczące czasu wykrycia wady,

d)     żądanie Klienta dotyczące usunięcia wady

10.  Klient, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, proszony jest o  dostarczenie Produktu wadliwego, na adres siedziby Sprzedawcy: ul.  Henryka Dembińskiego 75 , 64-100 Leszno

11. Dostawa Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady realizowana jest na koszt Sprzedawcy.

12. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez nas przesyłki.

13. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

Dane Klienta

Imię i nazwisko................................................

Adres...............................................................

E-mail..............................................................

Telefon.............................................................

Informacje o przedmiocie reklamacji

Towar(nazwa, opis produktu)..............................................................................................

Data   zakupu........................................................................................................................

Wada polega na..................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

Kiedy stwierdzono wadę.....................................................................................................

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

☐wymiany towaru na nowy

☐nieodpłatną naprawę towaru

☐obniżenia ceny towaru o kwotę ........... (słownie: ...................................................) zł, 

Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ...........................................................................

☐odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto

............................................

(Podpis klienta)

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Modelisa Mateusz Majek
H. Dembińskiego 75
64-100 Leszno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. 

2. W przypadku rezygnacji z zakupu, Klient zobowiązany jest poinformować sprzedawcę oraz wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go w formie pisemnej lub e-mailowo  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: modelisa@wp.pl bądź też listownie na adres: F.P.H.U ModeLisa Mateusz Majek, Ul. H. Dembińskiego 75, 64-100 Leszno

3. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu, który stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu. Formularz odstąpienia od umowy można pobrać klikając tutaj: formularz odstąpienia od umowy. 

4. Klienta prosi się również o przesłanie paragonu oraz informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.

5. W przypadku, gdy Klient odstępuje od Umowy zobowiązany jest do zwrotu Sprzedawcy zakupionego Towaru, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

6. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą

7. Pieniądze zostaną zwrócone na konto podane w oświadczeniu w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

8. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwracanego towaru.

9. W przypadku zwrotu towaru przez Klienta sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Klientowi wartość zakupionego towaru a także poniesione przez Klienta koszty przesyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

10. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.

11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru towaru.

12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach towarów o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

O sprzedającym
Modelisa
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

696

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 669-918-153
  • 669-918-153
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep jubilerski Modelisa zajmuje się sprzedażą najwyższej jakości wyrobów jubilerskich wykonanych ze złota próby 585 oraz srebra próby 925. Każdego dnia staramy sie powiększać nasz asortyment o nowe wzory, zgodnie z najnowszymi trendami mody.

Większość naszych wyrobów pochodzi od polskich i włoskich producentów.

Pozostałe informacje

Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Modelisa" Mateusz Majek Ul. H. Dembińskiego 75 64-100 Leszno Nip. 6972136486 Regon 302424060   e-mail: modelisa@wp.pl Tel: 669-918-153