WISIOR SERDUSZKO OZDOBIONE SYMILKAMI,SERCE 925 (6697726429)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
33,00 zł
z 10 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
Zakupy od 1 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Leszno, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 0 [kg]
  • materiał: srebro
  • motyw: serce
  • rodzaj: wyrób jubilerski
  • dostawa z Polski: tak
  • kamień : cyrkonia, inny kamień

Opis

Wisiorek w całości wykonany ze srebra próby 925 ozdobiony symilkami.

Nowy z metką.

Kruszec: srebro 925

Waga: 1,5 grama

Kamień: symilka

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Leszno, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Modelisa za co najmniej 1000.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Czechy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Irlandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Holandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Norwegia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Belgia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Dania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie, nieuszkodzonego, bez wad.
  2. Sprzedawca  odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na  zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).
  3. Sprzedawcy  odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które zostaną stwierdzone  przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi przez  Sprzedającego.
  4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. Rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a)      nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu  na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;

b)     nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c)      nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy  zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej  przeznaczenia;

d)     została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

  1. W przypadku ujawnienia się wady produktu Klient ma prawo:

a)     odstąpić od umowy

b)     złożyć oświadczenie o obniżenie ceny produktu, określając kwotę o ile dana rzecz ma zostać obniżona

c)     żądać wymiany produktu na wolny od wad

d)     żądać usunięcia wady

  1. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  2. Zgłoszenie  o wadach można skierować do Sprzedającego pisemnie na adres jego  siedziby ul. Henryka Dembińskiego 75, 64-100 Leszno, lub drogą  elektroniczną modelisa@wp.pl , z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w pkt. 3.
  3. Klient  składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym  Sprzedawcy. Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego  opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.
  4. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

a)     dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy, adres e-mail

b)     opis wady produktu,

c)     informacje dotyczące czasu wykrycia wady,

d)     żądanie Klienta dotyczące usunięcia wady

10.  Klient, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, proszony jest o  dostarczenie Produktu wadliwego, na adres siedziby Sprzedawcy: ul.  Henryka Dembińskiego 75 , 64-100 Leszno

11. Dostawa Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady realizowana jest na koszt Sprzedawcy.

12. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez nas przesyłki.

13. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.P.H.U ModeLisa Mateusz Majek
Dembińskiego 75
64-100 Leszno
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie,

nieuszkodzonego, bez wad.

2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i

prawne na zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia

1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).

3. Sprzedawcy odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które zostaną

stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi

przez Sprzedającego.

4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. Rzecz

sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze

względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności

lub przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił

Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę

przy zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do

takiego jej przeznaczenia;

d) została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

5. W przypadku ujawnienia się wady produktu Klient ma prawo:

a) odstąpić od umowy

b) złożyć oświadczenie o obniżenie ceny produktu, określając kwotę o ile dana

rzecz ma zostać obniżona

c) żądać wymiany produktu na wolny od wad

d) żądać usunięcia wady

6. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli

doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego

w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim

możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży

wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi

Sprzedawca.

7. Zgłoszenie o wadach można skierować do Sprzedającego pisemnie na adres

jego siedziby ul. Henryka Dembińskiego 75, 64-100 Leszno, lub drogą

elektroniczną modelisa@wp.pl , z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w

pkt. 3.

8. Klient składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym

Sprzedawcy. Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego

opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.Formularz

reklamacyjny można pobrać tutaj – formularz reklamacyjny

9. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

a) dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon

kontaktowy, adres e-mail

b) opis wady produktu,

c) informacje dotyczące czasu wykrycia wady,

d) żądanie Klienta dotyczące usunięcia wady

10. Klient, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, proszony jest o

dostarczenie Produktu wadliwego, na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Henryka

Dembińskiego 75 , 64-100 Leszno

11. Dostawa Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za

wady realizowana jest na koszt Sprzedawcy.

12. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez nas

przesyłki.

13. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że

Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

14. Sprzedawca nie udziela gwarancji na powłoki złocone

i anodowane, gdyż mogą one ulegać stopniowemu ścieraniu się.

15. Każda modyfikacja produktu poprzez osoby trzecie powoduję utratę gwarancji

na biżuterię. Modyfikacją produktu nazywamy:

a) zmianę rozmiaru pierścionka,

b) wymianę kamienia jubilerskiego,

c) grawerowanie powierzchni,

d) skracanie i lutowanie,

e) wszelkiego rodzaju usługi jubilerskiej wykonane poza działalnością

sklepu internetowego www.modelisa.pl

16. Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia

zewnętrznego, tj: pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia, zgniecenia na

skutek wynikającej siły zewnętrznej, jak i przebarwieniami powstałymi na

skutek użycia środków, które mogą wpływać na powłokę produktu tj: środki

czystości, perfumy, kwasy itp. Lub w skutek nieprawidłowego użytkowania

płynu do czyszczenia biżuterii srebrnej, a także w przypadku gdy przesłany do

siedziby firmy Modelisa produkt jest nie kompletny (brak któregoś z

elementów biżuterii) Klient nie może się powołać na uprawnienia

przysługujące mu z tytułu rękojmi.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.P.H.U ModeLisa Mateusz Majek
Dembińskiego 75
64-100 Leszno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

WYMIANA TOWARU 

1.Kupującemu przysługuje prawo wymiany danego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu. 

2. Jeżeli chcesz wymienić towar na inny skorzystaj z możliwości zwrotu towaru  i złóż nowe zamówienie.

O sprzedającym
Modelisa
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

862

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Mateusz Majek
F.P.H.U ModeLisa
H.Dembińskiego 75
64-100 Leszno
REGON: 302424060
NIP: 697-213-64-86

Kontakt

  • 669******** (pokaż)
  • 669******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep jubilerski Modelisa zajmuje się sprzedażą najwyższej jakości wyrobów jubilerskich wykonanych ze złota próby 585 oraz srebra próby 925. Każdego dnia staramy sie powiększać nasz asortyment o nowe wzory, zgodnie z najnowszymi trendami mody.

Większość naszych wyrobów pochodzi od polskich i włoskich producentów.

Pozostałe informacje

Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Modelisa" Mateusz Majek Ul. H. Dembińskiego 75 64-100 Leszno Nip. 6972136486 Regon 302424060   e-mail: modelisa@wp.pl Tel: 669-918-153

Wyświetlenia:23
Numer oferty:6697726429
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Na czasie