WINO - GRECJA - MAVRODAPHNE OF PATRAS (6908273985)

7 dni do końca
cena kup teraz
45,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.99 [kg]
  • kolor: czerwone
  • smak: słodkie
  • typ: inne
Kraj:Grecja
Region:Peloponesse
Producent:Creta Olympias Mediterra
Apelacja:Patras
Kolor:Czerwone
Smak:słodkie
Poj.:0,75
Zaw. Alk. %:15

To tradycyjne, greckie wino skomponowane z gron: Mavrodaphne i Korinthiaki z winnic ulokowanych na wzgórzach wznoszących się nad zatoką Patras. W procesie winifikacji fermentacja zostaje przerwana poprzez dodanie spirytusu gronowego utrzymując zawartość cukru resztkowego na wysokim poziomie, a następnie wino dojrzewa w beczkach przez minimum rok. Głęboka, czerwona barwa. Aromaty czerwonych, suszonych owoców, czekolady i kawy. To bogate, soczyste i pełne ciała słodkie, czerwone wino.

Duża Dostępność Przedmiotu

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u regionalneflaszk za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku od 8-19 , sobota od 7.30 do 17 w Regionalnych Flaszkach ul.Grójecka 97 nowa Hala" Zieleniak " 02-101 Warszawa Ochota . Proszę tylko o kontakt dzień przed odbiorem na e-mail regionalneflaszki@wp.pl lub na nr.telefonu 795-757-177 .
Na naszych aukcjach są jedynie wina które są importowane bezpośrednio z winnic tylko sprawdzonych w których proces winifikacji powstaje od samego początku po zabutelkowanie .
Wystawiam fakturę VAT

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: regionalneflaszki@wp.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Regionalne Flaszki ul.Grójecka 97 paw.47/48 02-101 Warszawa Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; - jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Regionalne Flaszki. gwarantują bezpieczeństwo transakcji i pewność zwrotów. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem w ciągu 14 dni od zgłoszenia żądania. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie. Oświadczenie może być złożone na formularzu Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot świadczeń Kupującego następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na adres: Regionalne Flaszki. ul.Grójecka 97 paw 47/48 02-101 Warszawa Reklamacje prosimy przesyłać mailowo na adres:Regionalne Flaszki@wp.pl Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji Klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, oprócz kosztu dostarczenia rzeczy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie będzie zobowiązany do zwrotu Klientowi dodatkowych poniesionych przez niego kosztów. Klient będący konsumentem w przypadku odstąpienia od umowy ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy które istniały w chwili wydania rzeczy Klientowi (w przypadku odbioru osobistego) lub w chwili wysłania rzeczy (w przypadku dostarczenia przez kuriera) jak też za wady które wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej chwili, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli Klientem jest konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

pozostałe informacje

Przed złożeniem zamówienia prosimy o dokładną weryfikację czy dane adresowe użytkownika Allegro są aktualne i kompletne. W razie wykrycia ich wadliwości prosimy o poprawienie danych lub uzupełnienie. Kupujący może wybrać inny adres dla doręczenia zamówienia. Zmiany jak i poprawę błędnych danych w zamówieniu Kupujący może dokonać aż do momentu wysłania zamówienia do Kupującego. Powyższe zmiany Kupujący może dokonywać drogą telefoniczną lub mailową. Kupujący po dokonaniu zakupu zobowiązany jest przekazać Firmie Regionalne Flaszki . informacje o wybranej formie płatności, sposobie dostawy, kolorze produktu (jeśli dostępnych jest kilka wersji kolorystycznych). Po złożeniu zamówienia, oraz każdym kolejnym etapie jego realizacji, klient zostaje poinformowany droga mailową o stanie realizacji jego zamówienia. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Kupujący składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie przez Firmę Regionalne Flaszki jego danych osobowych dla celów realizacji zawartej umowy. Dane osobowe Kupującego wysyła serwis Allegro.pl, w związku z zawartą z Kupującym umową i dla celów jej realizacji, zgodnie z Regulaminem serwisu Allegro.pl. Dane osobowe Kupującego są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. REGULAMIN AUKCJI Regionalneflaszk 1. Kupującym może być każda pełnoletnia osoba, posiadająca możliwości dokonywania transakcji finansowych. 2. Ceny towarów są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT. 3. Kupujący pokrywa koszty transportu, zgodnie z treścią aukcji. W przypadku przesyłek zagranicznych Kupujący pokrywa koszty transportu zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego Regulaminu. 4. Sprzedający do każdej transakcji dołącza dokument zakupu, tj. paragon fiskalny lub fakturę VAT, a oryginał tych dokumentów przesyła wraz z dostawą. 5. Wygląd, ceny produktu oraz jego właściwości są podane w opisie aukcji. 6. Cena towaru, jeśli w opisie nie zastrzeżono inaczej, nie obejmuje kosztu przesyłki, który ponosi Kupujący. 7. Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu należności na koncie: ING :76 1050 1041 1000 0092 2814 1132 w ciągu 48 godzin (dni robocze). 8. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź poprzez Paczkomaty InPost. Towar doręczany jest od poniedziałku do piątku. 9. Niniejszy regulamin nie narusza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązujących. 10. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązujące, a w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zmianami). 11. Po otrzymaniu towaru prosimy o wystawienie komentarza.Wtedy będziemy wiedzieć że paczka dotarła i wszystko jest w porządku. WYSYŁKA Paczki wysyłamy 3 razy w tygodniu korzystając z usług kurierów i usług InPost. Wysyłka najpóźniej 48 godzin po otrzymaniu wpłaty. Wszystkie towary starannie zabezpieczamy przed uszkodzeniami. ODBIÓR OSOBISTY (od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 - 19.00, sobota w godzinach: 7.30.00 - 17.00) ul.Grójecka 97 ,02-101 Warszawa ODBIÓR OSOBISTY JEST MOŻLIWY po uprzednim otrzymaniu od nas maila z informacją że zamówienie jest przygotowane do odbioru. Sprzedaż win: - Adres punktu sprzedaży alkoholu: Sklep Regionalne Flaszki ul.Grójecka 97,paw 47/48 02-101 Warszawa ,,Oświadczam, że prowadzę sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości od 4,5% do 18% alkoholu, z wyjątkiem piwa, na podstawie aktualnego i ważnego zezwolenia. Miejscem zawarcia umowy będącej wynikiem złożenia oferty na Aukcji jest adres punktu sprzedaży alkoholu. Warunkiem wydania Towaru jest weryfikacja przez dostawcę pełnoletniości kupującego oraz stanu jego trzeźwości". Uwaga: "Alkohol mogą kupować i odbierać tylko osoby pełnoletnie i trzeźwe. Dostawcy są uprawnieni do potwierdzenia wieku kupującego i jego trzeźwości. W razie wątpliwości mogą nie wydać towaru".