WIKULA-KP LUX EKSKLUZYWNA KOSZULA OMBRE S (6541448413)

zakończona
59,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • rozmiar: 36 (S)
  • marka: Inna marka
  • rodzaj: kołnierzyk
  • długość rękawa: długi rękaw
  • wzór dominujący: ombre
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, odcienie szarości i srebra

KOSZULA

PRODUKT TURECKI

SUPER JAKOŚĆ

SKŁAD SUROWCOWY:100%pamuk

materiał miły elastyczny

WYMIARY :

ROZMIAR S

pachy 44->52cm po naciągnięciu *2

talia 42->50cm*2

szer dołu 46->54cm

dł całk 57cm

dł spod pachy 36cm

dł rękawa spod pachy 49cm

+-1cm

KOLOR MOŻE SIĘ NIEZNACZNIE RÓŻNIĆ

Kontakt

Numer telefonu: 500-865-043
Adres e-mail: wikula-kp@wp.pl

Wysyłka

KURIER POCZTEX 48

Cennik dostępny na aukcji
Koszt wysyłek za granice - proszę o kontakt

Platnosci

Millennium Bank 60 1160 2202 0000 0002 0225 3454
Przelew bankowy, PayPal, Western Union

Na wpłate czekam do 5 dni od zakupu towaru

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u wikula-kp za co najmniej 350 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar ma być w takim samym stanie jak został doręczony - czysty , bez wad i zapachów Nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.Wszystkie zakupione przedmioty można zwrócić/wymienić po uprzednim poinformowaniu nas o tym @ w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po przesłaniu nam rezygnacji pisemnej towar należy zwrócić w ciągu 14 dni. wraz z paragonem i czytelnie wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy .Przesyłke odsyłamy listem poleconym . Zwracamy cenę wylicytowanego towaru. Zwrot gotówki nastąpi w terminie 14 dni przelewem na wskazane konto bankowe FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Wikula ul. Zakładowa 25 04-683 Warszawa wikula-kp@wp.pl Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawynastępujących rzeczy:_____________________________________________________________ Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________ Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________ Adres Konsumenta:_______________________________________________________________ Numer konta bankowego ______________________________________________________ Nick allegro _____________________________________________________________________________ Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowejData: __________________________________________________

reklamacje

Reklamacje1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepureklamowany towar wraz z opisem niezgodności i PARAGONEM . Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. Adres,pod który Klient/Przedsiębiorca winien odesłać towar:Wikulaul. Zakładowa 2504-683 Warszawa2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotutowaru wraz z opisem niezgodności.3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowegotowaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszta wysyłki za list polecony ekonomiczny5. Każdy Klient/Przedsiębiorca może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji idochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta/Przedsiębiorcy zmediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są iudostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnierozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stroniehttp://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php6. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.7.Reklamacji nie podlegają zle umieszczone cyrkonie ,ćwieki,dżety lub też pojedyńczy ich brak8.Towar niepodlega gwarancji - nie jestem ich producentem 9. Klient/Przedsiębiorca w momencie wystąpienia wady może zażądać od Sklepu (w ramach prawawymiany towaru na nowy;odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta/Przedsiębiorcy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania.Sklep rozpatrzy żądania Klienta/Przedsiębiorcy biorąc pod uwagę następujące okoliczności: jeśli skaza faktycznie była *cyrkonie i kamienie niepodlegają reklamacji *ubrania prane lub noszene nie podlegają reklamacji *reklamacje uwzględniam tylko po otrzymaniu paczki *towar niemoże nosić oznak użytkowania 10. Sklep może odmówić żądania Klienta/Przedsiębiorcy dotyczących wymiany bądź naprawy towarupod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względuna zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu zdrugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzeniana nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sklep zaproponuje w takimwypadku alternatywne rozwiązanie. FORMULARZ REKLAMACYJNYWikulaul. Zakładowa 2504-683 Warszawawikula-kp@wp.plJa ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących1. _________________________________________________Data wykrycia wady: _______________________________________Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________Adres Klient:_______________________________________________________________Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy –*niepotrzebne skreślićInformacje dodatkowe:_________________________________________________Podpis Konsumenta**:_____________________________________________________________**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowejData: __________________________________________________