WIESZAK STOJĄCY W52 PŁASZCZ KURTKA DOM PUB czarny (6856152621)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
139,00 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj montażu: stojące
  • kolor mebla: czarny
  • materiał: metal
  • głębokość mebla (cm): 35.0 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 35.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 179.0 [cm]

WIESZAK STOJĄCY

W - 52

CHARAKTERYSTYKA

WYMIARY

Wysokość 179 cm

Podstawa 35 cm

MATERIAŁ

Metal Malowany Proszkowo Kolor CZARNY

GWARANCJA PRODUCENTA 2 LATA

Pytania proszę kierować na adres

szczepanbydgoszcz@wp­.pl

TELEFON

602716302

SKLEP

Bydgoszcz

ul. Szajnochy 3

( 1 piętro przy firmie " R - R " )

TEL / FAX : ( 052 ) 348 50 49

KOM : 602716302

MEBEL IMPORTOWANY

szczegółowe informacje o terminie realizacji – znajdziesz w Regulaminie Sprzedaży
PODANA CENA JEST CENĄ BRUTTO

PROPONUJEMY MEBLE WYSTAWIONE NA OSOBNYCH AUKCJACH

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 67102014620000790200204149
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H.U.P. SZCZEPAN
Śnieżna 1/23
85-794 Bydgoszcz
NIP: 554-182-23-25
REGON: 092983710
WITAM SERDECZNIE NA NASZYCH AUKCJACH KONTAKT P.H.U.P. "SZCZEPAN " MARCIN SZCZEPANSKI UL : ŚNIEŻNA 1 / 23 85 - 794 BYDGOSZCZ NIP : 554 - 182 - 23 - 25 konto : 67 1020 1462 0000 7902 0020 4149 SKLEP UL : SZAJNOCHY 3 ( 1 piętro przy firmie " R - R " ) 85 - 738 BYDGOSZCZ TEL / FAX ( 052 ) 348 50 49 KOM :602716302 szczepanbydgoszcz@wp.pl

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P.H.U.P. SZCZEPAN MARCIN SZCZEPANSKI
SZAJNOCHY 3
85 - 738 BYDGOSZCZ
Polska
 
§6 USTALENIA OGÓLNE 1. Rozwiązanie zawartej umowy sprzedaży może nastąpić jedynie na podstawie zgodnego oświadczenia stron złożonego pod rygorem nieważności na piśmie: 2. W przypadku zwrotu towarów zakupionych przez kupującego na podstawie uprawnień wynikających z niniejszego regulaminu, zwrot kwoty zapłaconej sprzedającemu następuje w terminie 14 dni liczonych od następnego dnia roboczego występującego po dacie odebrania mebli przez sprzedającego na wskazany przez sprzedającego rachunek bankowy. Zwrot pieniędzy następuje wyłącznie po sprawdzeniu towaru przez sprzedającego i braku zastrzeżeń co do ich stanu; 3. Sprzedawca nie odbiera zwrotów wcześniej nieuzgodnionych , po uzgodnieniu ze sprzedającym przy odstąpieniu od umowy towar można odesłać przesyłką pobraniową. 4. Zwroty towarów należy wysyłać wyłącznie na adres podany przez sprzedawcę P.H.U.P. SZCZEPAN MARCIN SZCZEPANSKI SKLEP UL : SZAJNOCHY 3 85 – 738 BYDGOSZCZ TEL : 602716302 Przesyłki wysłane na inny adres nie będą odbierane i na koszt nadawcy odsyłane do niego. 5. W przypadku kiedy kupującym jest podmiot gospodarczy, w sprawach uprawnień kupującego, w szczególności prawa do rękojmi i zwrotu towaru oraz odstąpienia od umowy mają zastosowanie przepisy dotyczące umów zawieranych między przedsiębiorcami;

reklamacje

§5 REKLAMACJA 1. Prawo do zgłoszenia sprzedającemu reklamacji ma wyłącznie kupujący (strona umowy). 2. Reklamacji podlegają wady fizyczne rzeczy, które powstały w wyniku przyczyn tkwiących już poprzednio w rzeczy sprzedanej lub wady inne powstałe z winy sprzedającego; 3. Reklamacji u sprzedającego nie podlegają uszkodzenia mechaniczne rzeczy które powstały w wyniku transportu, załadunku lub ułożenia albo wynikające z innych czynności podejmowanych przez przewoźnika lub jego przedstawiciela w celu realizacji dostawy a także powstałe z winy kupującego; 4. Reklamacji nie podlegają rzeczy których wady opisane były w ofercie i o których wiedział lub miał możliwość przed zakupem dowiedzieć się kupujący; 5. Reklamacji uszkodzeń mechanicznych ujawnionych po dostawie towaru przez przewoźnika do końcowego odbiorcy, podlegają przedmioty co do których kupujący przedstawi sprzedającemu stanowisko przewoźnika w którym przewoźnik skutecznie wykaże kupującemu brak swojej winy w uszkodzeniu towaru w wyniku transportu, załadunku lub ułożenia albo wynikające z innych czynności podejmowanych przez przewoźnika lub jego przedstawiciela w celu realizacji dostawy, a także wady tkwiące w samej rzeczy lub powstałe z winy sprzedającego; 6. Okres podlegania towaru reklamacji określony jest indywidualnie dla każdego wystawionego przedmiotu w ofercie i zależy od długości udzielonej sprzedawcy gwarancji przez producenta; w braku takich danych okres skorzystania z prawa do rękojmi mija dla konsumentów po upływie 24 miesięcy od daty dostarczenia im towaru; 7. Reklamację zgłasza kupujący sprzedającemu pisemnie (list polecony zwykły) opisując cechy przedmiotu które sprawiają, że przedmiot stracił właściwości prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przyczyny i okoliczności ujawnienia się wady – załączając do opisu zdjęcia tego przedmiotu, a w przypadku wad fizycznych (odpryski, złamania, pęknięcia itp.) dodatkowo informację o podjętych czynnościach wyjaśniających powstanie wad z dostawcą wraz z oświadczeniem dostawcy; oraz propozycję załatwienia reklamacji (obniżenie ceny, wymiana towaru na nowy 8. W ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego sprzedający wskaże kupującemu dalsze kroki reklamacyjne, w tym czy należy przedmiot dostarczyć sprzedającemu do analizy lub czy należy uzupełnić informacje zawarte w zgłoszeniu reklamacyjnym lub że reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia bez konieczności uzupełnienia informacji; 9. Sprzedający za wady przedmiotu odpowiada na zasadach rękojmi również w stosunku do kupującego nie będącego przedsiębiorcom a będącym konsumentem w rozumieniu przepisów kc; 10. W przypadku otrzymania przez kupującego od sprzedającego dokumentacji gwarancyjnej, kupujący może reklamację zgłosić gwarantowi lub skorzystać z prawa rękojmi i reklamację zgłosić sprzedawcy; 11. W przypadku skorzystania przez kupującego z gwarancji i odmowie gwaranta wykonania swoich obowiązków, kupujący może skorzystać z rękojmi i zgłosić reklamację sprzedającemu; 12. W ciągu 14 dni roboczych liczonych od daty udzielenia sprzedającemu uzupełniających informacji lub od daty dostarczenia mu towaru do analizy sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i sposobie jej realizacji lub o odmowie uznania reklamacji podając krótkie uzasadnienie swojej decyzji; 13. Reklamowany towar podlegający bezpośredniej analizie przez sprzedającego, kupujący przesyła sprzedającemu na koszt sprzedawcy, zabezpieczając go na czas transportu w sposób uniemożliwiający powstanie nowych uszkodzeń lub pogłębienia się wady; koszt ten jest jednak zwracany przez kupującego sprzedającemu w przypadku uznania reklamacji za bezzasadną; towar zbadany i nieuznany za podlegający reklamacji zostaje odesłany kupującemu na jego koszt; 14. W przypadku nieodebrania przez kupującego, nieuznanego w reklamacji przez sprzedającego towaru za wadliwy z przyczyn tkwiących po stronie samego towaru lub z winy sprzedającego, przechowanie tego towaru odbywa się na koszt kupującego; 15. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego za uzasadnioną, sprzedawca wykona reklamację zgodnie z żądaniem kupującego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty potwierdzenia uznania reklamacji; 16. Kupujący będący przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi do reklamacji wadliwego towaru, którego wady powstały z przyczyn leżących po stronie towaru, jeżeli niezwłocznie nie zawiadomi sprzedawcy o wadzie po jej wykryciu, a w wypadku kiedy miał obowiązek zbadać rzecz przy odbiorze, traci te uprawnienia jeżeli niezwłocznie od daty odebrania rzeczy od przewoźnika o tym na piśmie pod rygorem nieważności nie zawiadomił sprzedającego. Prawo to nie zwalnia kupującego z obowiązku wyjaśnienia ujawnionych uszkodzeń mechanicznych z przewoźnikiem;

pozostałe informacje

Pełen regulamin sprzedaży klient otrzymuje po zakupie w wiadomości od sprzedającego. Dostępny jest także pod adresem: http://szczepan.cal24.pl/ 1. Kupujący po przystąpieniu do oferty, dokonuje zapłaty za towar określonej ceny i kosztów związanych z jego dostawą, przygotowaniem do dostawy i innych kosztów ustalonych przez sprzedawcę - w zgodzie ze wskazanym sposobem w określonej ofercie, po otrzymaniu potwierdzenia dostępności przedmiotu z oferty na dany dzień, od sprzedającego; 2. Kupujący w tytule przelewu obowiązany jest wpisać numer aukcji i swoją nazwę użytkownika; 3. Podane ceny towarów w ofertach internetowych obowiązują wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej; 4. Sprzedający po prawidłowym zawarciu umowy dokonuje realizacji zamówienia od 2 do 30 dni roboczych – a w przypadku mebli z importu, których w dniu zamówienia nie ma na stanie magazynowym termin ten może być przedłużony do 90 dni. Kupujący w dniu wysyłki jest powiadamiany @ o nadaniu przesyłki Do każdej przesyłki dołączona jest faktura zakupu która znajduje się pod listem przewozowym 5. Jeżeli oferta wskazywała zapłatę z góry, przelewem za zamówiony towar, czas realizacji liczy się od następnego dnia roboczego od daty zaksięgowania na koncie sprzedającego wskazanej w ofercie kwoty – dotyczy zgodnego z regulaminem zamówienia; 6. W przypadku zapłaty za pobraniem, czas realizacji sprzedaży liczony jest od następnego dnia roboczego liczonego od daty przystąpienia kupującego do oferty – dotyczy zgodnego z regulaminem zamówienia; 7. Czas realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu bez skutków prawnych i finansowych dla sprzedającego, jeżeli spowodowane to jest czynnikami za które nie ponosi odpowiedzialności sprzedający np. przyczyny leżące po stronie podmiotów innych takich jak przewoźnik, producent itp. z przyczyn leżących po stronie przyrody (śnieżyce, powodzie itp.); po stronie kupującego – np. zły adres odbiorcy końcowego lub inne informacje błędne; 8. Sprzedający nie ma obowiązku weryfikowania przekazanych danych przez kupującego i z góry uznaje je za prawdziwe i składane w dobrej wierze; 9. Zamówiony towar po przygotowaniu go do wysyłki przez sprzedającego dostarczany jest do odbiorcy końcowego za pośrednictwem przewoźnika z którym sprzedawca zawarł umowę (firmy kurierskiej). 10. Kupujący lub wskazany przez niego końcowy odbiorca, po dostarczeniu towaru przez przewoźnika powinien dokonać, niezwłocznie sprawdzenia towaru pod kątem ujawnienia uszkodzeń mechanicznych mogących powstać podczas transportu, najlepiej w obecności przewoźnika lub jego przedstawiciela, jeszcze przed podpisaniem karty odbioru towaru od przewoźnika w celu uniknięcia powstania wątpliwości co do osób lub podmiotów odpowiedzialnych za określony stan rzeczy; 11. W przypadku ujawnienia, po niezwłocznym sprawdzeniu dostarczonego towaru, jego uszkodzeń o których mowa w punkcie wyżej, kupujący powinien podjąć wszelkie czynności niezbędne do ustalenia, w pierwszej kolejności, odpowiedzialności przewoźnika, a po ich zakończeniu powinien niezwłocznie elektroniczną pocztą zawiadomić o rezultacie ustaleń sprzedającego i przystąpić do czynności reklamacyjnych u przewoźnika; 12. Sprzedający jako pierwszy nie ma prawnego obowiązku wyjaśniania za kupującego lub za końcowego odbiorcę z przewoźnikiem okoliczności powstania uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru końcowemu odbiorcy – obowiązek ten z mocy prawa (art.545 § 2 kc) w pierwszej kolejności spoczywa na kupującym; 13. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej na kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo utraty lub uszkodzenia rzeczy – dotyczy również podpisania dostawcy karty odbioru rzeczy bez sprawdzenia jej stanu; 14. Jeżeli kupujący dopuści się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, rzecz ta zostanie oddana na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego; 15. Podpisanie przez kupującego lub końcowego odbiorcę potwierdzenia odbioru rzeczy przewoźnikowi przed jej sprawdzeniem przez końcowego odbiorcę, stanowi uznanie przez kupującego faktu, że sprzedający właściwie zabezpieczył towar przed uszkodzeniami mogącymi powstać podczas transportu a wady ujawnione po rozpakowaniu towaru później powstały nie z winy sprzedającego, chyba, że wady powstały z winy tkwiącej w samym przedmiocie i mogą stanowić o prawie skorzystania przez kupującego z rękojmi; 16. Meble są do samodzielnego montażu zgodnie z dołączoną instrukcją. Producent zastrzega sobie prawo do zmian konstrukcyjnych , usunięcia produktów z ofert , zmian w palecie wykończeń . Zaprezentowane kolory wykończeń produktów mogą różnić się od kolorów rzeczywistych . Podane wymiary mogą się różnić od rzeczywistych 3 %