WIESZAK NA ROWER ŚCIANĘ UCHWYT ROWEROWY HAK (6542418812)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
10,55 zł
z 196 sztuk
Koszty dostawy
  • Rosja 0,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • lokalizacja: Pokrzywnica
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
  • typ: ścienny

Przedmiotem aukcji jest: WIESZAK NA ROWER

Cena: 10,55 pln

Uniwersalny wieszak ścienny na rower- idealny do przechowywania Twojego roweru w ciasnym garażu, domu lub piwnicy.

Produkt fabrycznie nowy, wysokiej jakości.

Wieszak umożliwia wieszanie roweru na ścianie za obręcz przedniego koła.

Minimalizuje miejsce potrzebne do przechowywania roweru.

Pasuje do każdego typu roweru.

Uchwyt metalowy - dzięki temu jest niezwykle wytrzymały.

Mocowany do ściany za pomocą kołków rozporowych (w komplecie).

Uchwyt wieszaka pokryty gumową osłoną zabezpieczająca obręcz koła roweru przed uszkodzeniem.

Malowany proszkowo.

Kolor: czarny mat

Maksymalne obciążenie: 25kg

Wymiary całkowite: 25,5cm x 7cm x 13cm (dł x szer. x gr.)

W przypadku możliwości wyboru koloru lub wzoru, prosimy o informację tylko w formularzu dostawy.

Brak informacji skutkuje wysyłką losową.

Inny sposób informacji np. e-mail może nie zostać wzięty pod uwagę.

W przypadku braku danego koloru zastrzegamy sobie wysyłkę losową.

Prosimy w przypadku wyboru formy transportu Allegro Inpost list polecony oraz paczkomaty koniecznie wypełnić formularz dostawy.

Zwykły list
ekonomiczny
pri­orytetowy
List polecony
ekonomiczny
List priorytetowy
polecon­y
Przesyłka kurierska
48h biznesowa
Przesyłka
kurierska
Czas dostawy
(dni robocze)
3-14 dni
(od daty nadania)
3-14 dni
(od daty nadania)
1-3 dni
(od daty nadania)
1-2 dni
(od daty nadania)
24h
(od daty nadania)
Monitoring
przesyłek
Brak Tak Tak Tak Tak
Zaginięcia
przesyłek
Bardzo często Radzko Radzko Bardzo rzadko Brak
Reklamacje Brak Tak TAK Tak Tak
Ubezpieczenie Brak Brak Brak Tak Tak
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEINfTF581x­RCOW5/SwfZibvO8UFIV0­caJmaDKBJMBiwGWzB2N5­ij2s6[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 27 1090 1841 0000 0001 0102 8284
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Pocztex Kurier48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Rosja 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Serdecznie dziękujemy za zainteresowaniem naszymi aukcjami. Jesteśmy początkującą firmą jednak jak pokazują nasze komentarze godną zaufania. Kupując na naszych aukcjach postaramy się, aby zakupiony towar oraz obsługa spełniały Państwa oczekiwania. Towar na naszych aukcjach jest nowy i nieużywany. Jesteśmy poważną firmą i tak samo traktujemy wszystkich naszych klientów. Dołożymy wszelkich starań by pierwsze zakupy nie były ostatnimi jakich dokonacie Państwo na naszych aukcjach.

kontakt

  • 726 574 738
    Na pytania odpowiadamy w godzinach 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo do odstąpienie od umowy 1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Konsument może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 2. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: limkor@limkor.pl ewentualnie dostarczyć go drogą korespondencyjną lub osobiście na adres Dzierżenin 103b 06-121 Pokrzywnica 3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ( koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) 4.Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu równowartości ceny towaru oraz zwrócić konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 5. Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,w tym koszty dostarczenia towaru. Pieniądze powinny zostać zwrócone w taki sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (o ile nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością). 6. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). 7. Bieg terminu na odstąpienie od umowy: - dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: - obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, - polega na regularnym dostarczaniu Towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów, b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 8. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Jeżeli konsument nie uczyni tego w przepisowym czasie, odpowiada przed przedsiębiorcą za skutki swojej zwłoki, ale nie rzutuje to na skuteczność samego rozwiązania umowy w wyniku złożonego oświadczenia o odstąpieniu od niej. 9. Termin zwrotu towaru nie obowiązuje, jeżeli sprzedawca zobowiązał się, że sam go odbierze od konsumenta. 10. Przedsiębiorca ma obowiązek odebrać towar we własnym zakresie wtedy, gdy zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki: umowa została zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa; towar dostarczono do miejsca zamieszkania konsumenta; charakter towaru nie pozwala na odesłanie go w zwykły sposób pocztą – np. sprzęt AGD o dużych gabarytach (pralka, lodówka). 11. Konsument ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań, nie może używać jej dowolnie. Gdy tak się stanie i klient będzie chciał odstąpić od umowy, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. 12. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. 13. Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 14. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Procedura reklamacji 1. Produkty oferowane w Sklepie są nowe i nie używane. 2. Jeżeli oferowany przedmiot posiada gwarancję, to taka informacja będzie znajdowała się na danej aukcji. 3. Warunki, okres gwarancji oraz adresy autoryzowanych serwisów, są wyszczególnione w karcie gwarancyjnej. 4. Gwarancje realizowane są tylko na terenie Polski. 5. W przypadku braku gwarancji na dany produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza to uprawnień Konsumenta wynikających z rękojmi. 6. Roszczenia w ramach gwarancji Klient może zgłaszać bezpośrednio w wybranym serwisie autoryzowanym zgodnie z kartą gwarancyjną lub poprzez sklep internetowy. 7. Składając reklamację należy dostarczyć do siedziby Sklepu reklamowany produkt, jego dowód zakupu oraz zgłoszenie reklamacyjne. Dowodem zakupu może być paragaon, faktura Vat lub inny dokument potwierdzający jego nabycie np. dowód wpłaty na konto. 8. Reklamację można złożyć w następujący sposób : - pisemnie na adres Sprzedawcy: Limkor, Krzysztof Typiak, Dzierżenin 103b, 06-121 Pokrzywnica - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mai na adres: limkor@limkor.pl - osobiście w siedzibie Sprzedawcy : Limkor, Krzysztof Typiak, Dzierżenin 103b, 06-121 Pokrzywnica 9. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 10. Sprzedawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. Sprzedawca nie może po jego upływie odmówić spełnienia żądania konsumenta 11. Reklamowany towar może zostać naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe, wtedy Klient otrzyma zwrot pieniędzy zgodnie ze złożoną przez siebie dyspozycją. 12. Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne. 13. Konsument reklamujący rzecz u sprzedawcy w ramach rękojmi ma również prawo żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. 14. Koszty zwrotu zareklamowanego towaru ponosi Konsument. W przypadku uznania reklamacji koszty zostaną zwrócone. 15. Nie przyjmujemy przesyłek zwracanych w formie pobraniowej oraz na nasz koszt.

pozostałe informacje

Postanowienia ogólne 1. Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady sprzedaży wysyłkowej prowadzonej przez firmę Limkor na platformie Allegro.pl 2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w polskich złotych. 3. Podane ceny zawierają podatek VAT i nie obejmują kosztów przesyłki. 4. Zamówienia składane są za pośrednictwem portalu Allegro. 5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 6. Po złożeniu zamówienia Konsument otrzymuje potwierdzenie od Sprzedawcy o jego przyjęciu. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji. 7. W przypadku braku wybranego wzoru bądź koloru zostaną Państwo poinformowani drogą elektroniczną (e-mail) o ewentualnym braku. Jeżeli w przeciągu 3 dni nie uzyskamy odpowiedzi o wyborze innego wzoru lub koloru, to wysyłka następuje losowo. 8. W związku ze zmianami jakie wprowadziło Allegro dotyczących anulowania transakcji, informujemy, że brak koloru czy też wzoru nie jest powodem do rezygnacji z zamówienia. 9. Koszty i termin dostawy 1. Przesyłka wysyłana jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia. Sklep poinformuje Konsumenta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić. 2. Przy wyborze opcji płatności przelew lub płatność kartą lub przelewem online do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze). 3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem, który znajduje się na każdej aukcji w zakładce Dostawa i płatność. 4. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. 5. Sprzedający zobowiązuję się dostarczyć towar bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie. 6. W przypadku nieodebrania przesyłek Pocztex 48 i Pocztex 24, ponowna wysyłka możliwa będzie po dopłacie zwrotu w wysokości 9,4 zł jaki Poczta Polska nalicza nam za przesyłkę zwrotną. Sposoby płatności i terminy 1. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem ( przy odbiorze towaru ), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych payU.pl lub przelewem na konto bankowe Sklepu nr konta 27 1090 1841 0000 0001 0102 8284 w Banku WBK. W tytule przelewu prosimy umieścić Nick z Allegro lub dane z formularza dostawy. Brak tych danych może znacząco wydłużyć dostawę. 2. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z z dnia 26 lipca 2010 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz.U.10.138.930) domy wysyłkowe prowadzące sprzedaż wyłącznie wysyłkową i rejestrujące każdą wpłatę przez przelew bankowy, są zwolnione z prowadzenia kas fiskalnych. Znaczy to , że dowodem zakupu jest wpłata na rachunek bankowy. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę Vat. Dokonując zakupu na naszej aukcji akceptują Państwo otrzymanie Faktury VAT drogą elektroniczną. Terminy płatności Konsument zobowiązany jest dokonania płatności za zakupione artykuły w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży wybierając jako formę płatności - przedpłata. W przypadku wybory formy płatności płatne za pobraniem płatności następuję w momencie doręczenia i opłaconej odpowiedniej kwoty. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych 1. Wraz z akceptacją regulaminu Konsument wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Klient ma prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych. Postanowienia końcowe W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy: 1. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2012 r., poz. 1225), 2. Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 z pozn. zm.), 3.Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) 4. Oraz właściwe przepisy Kodeksu cywilnego. 5. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http:www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 6. Zabrania się kopiowania, przekazywania w/w regulaminu do celów innych niż związane z zakupem i zawarciem umowy sprzedaży.