Wiertarko wkrętarka METABO BS 18 LT 2x5.2Ah 18V (6541619526)

zakończona
1 065,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Dębica
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
664 738 895
KONTAKT

e-mail:
sklep@seger.pl
tel. +48 14 680 39 57

kom. 509 744 428
Rozpoczęcie działalności: 1994
Jesteśmy do Państwa dyspozycji
od poniedziałku do piątku
w godzinach 7:00 - 16:30
PŁATNOŚCI
Nr konta:
Podkarpacki Bank Spółdzielczy
O. w Dębicy
67 8642 1139 2013 3907 7839 0001
WYSYŁKA
Przesyłka kurierska - 15zł
Przesyłka pobraniowa 19zł
Powyżej 1000zł wysyłka Gratis!
REGULAMIN
  1. Do każdego produktu wystawiany jest paragon lub F-VAT
  2. Produkty objęte są 2 letnią gwarancją z możliwością przedłużenia do 3 lat dla wybranych marek
  3. Kupującemu przysługuje prawo zwrotu towaru do 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Towar nie może posiadać śladów użytkowania.
Zapraszamy do bezpiecznych zakupów

Hurtownia Narzędzi "SEGER" Zygmunt, Ozga Sp.Jawna
ul. Konarskiego 32A
39 - 200 Dębica

NIP: 872-10-01-436
REGON: 850057520
KRS: 96408

Metabo Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa BS 18 LT

2x 5,2Ah 18V

Charakterystyka wyposażenia

Numer artykułu: 602102650

  • Mocny silnik 4-szczotkowy umożliwiający szybkie wiercenie i wkręcanie
  • Wrzeciono z gniazdem sześciokątnym do końcówek wkrętakowych umożliwia pracę bez uchwytu wiertarskiego
  • Wbudowana lampka do oświetlania miejsca pracy
  • Z praktycznym zaczepem do paska i pojemnikiem na końcówki wkrętakowe, do zamocowania z prawej lub lewej strony.
  • Z akumulatorem 5,2 Ah zapewniającym wyjątkowo długi czas pracy na jednym ładowaniu
  • Akumulatory ze wskaźnikiem stanu naładowania
  • Technologia Ultra-M - maksymalna moc, efektywne ładowanie, optymalne wykorzystanie energii i długa żywotność
  • 3 lata gwarancji na akumulator dzięki zastosowaniu technologii Ultra-M

Parametry techniczne:

Rodzaj akumulatora Li-Ion
Napięcie akumulatora 18 V
Pojemność akumulatora 5,2 Ah
Maksymalny moment obrotowy przy wkręcaniu miękkim 34 Nm
Maksymalny moment obrotowy przy wkręcaniu twardym 60 Nm
Regulowany moment obrotowy 0,7 - 8 Nm
Średnica wiercenia w stali 13 mm
Ø wiertła do drewna miękkiego 38 mm
Prędkość obrotowa na biegu jałowym 0 - 450 / 0 - 1.600 /min
Zakres średnic mocowania w uchwycie wiertarskim 1,5 - 13 mm
Ciężar (z akumulatorem) 1,8 kg

Zakres dostawy:

  1. Szybkomocujący uchwyt wiertarski
  2. Zaczep do paska i magazynek na bity
  3. 2 akumulatory Li-Power (18 V/5,2 Ah)
  4. Ładowarka ASC 30-36 V "AIR COOLED"
  5. walizka narzędziowa z tworzywa sztucznego
Zobacz nasze pozostałe aukcje:


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

INFORMACJE OGÓLNE Sklep internetowy działający pod adresem www.seger.pl prowadzony jest przez HURTOWNIĘ NARZĘDZI "SEGER" ZYGMUNT, OZGA SPÓŁKA JAWNA, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, Wydziale XII Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000096408, NIP 8721001436, REGON 850057520, ul. Konarskiego 32, 39-200 Dębica. Korzystanie z serwisu/sklepu www.seger.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail z informacjami handlowymi.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Do reklamacji Towarów zakupionych w Sklepie, zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego Jeżeli zakupiony wysyłkowo Towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Sprzedawca. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Sprzedawcę, który stwierdzi czy usterka wynikła z wady tkwiącej uprzednio w Towarze. Jeżeli do zakupionego Towaru została dołączona karta gwarancyjna, uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w karcie gwarancyjnej oraz podanych w karcie punktach serwisowych. Warunki gwarancji jakości Towarów są określane przez ich producentów lub przedstawicieli na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W sytuacji zakupu Towaru przez konsumenta zastosowanie będzie mieć ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakładająca odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. W myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. W takim przypadku Sprzedawca rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej wpłynięcia. Zgłoszenie Reklamacji, rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z obsługą Sprzedawcy i podaniem przyczyny reklamacji. Następnie po ustaleniu z konsultantem sposobu wysyłki – odesłanie na adres z którego nadany został Towar wraz z informacją identyfikującą zakup i opisem stwierdzonych wad lub niezgodności z umową. Uznana reklamacja wiąże się z usunięciem wad lub wymianą na nowy i wysyłką towaru, ewentualnie zwrotem Ceny Przesłany w ramach reklamacji Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające jego bezpieczny transport. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. Do przesłanego Towaru powinien być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną informacją od kiedy dana usterka występuje. Powyższe umożliwi szybszą realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu rękojmi, gwarancji lub niezgodność towaru z umową). Do reklamowanego sprzętu należy dołączyć oryginał bądź kserokopię gwarancji, jeżeli została wydana oraz dokument zakupu. Reklamacja powinna być zgłoszona na adres z którego dokonano wysyłki. Jeżeli dostarczony w ramach reklamacji Towar okaże się pozbawiony wad, koszty jego przesyłki oraz uzasadnione koszty diagnostyki poniesie Klient.

reklamacje

Do reklamacji Towarów zakupionych w Sklepie, zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego Jeżeli zakupiony wysyłkowo Towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Sprzedawca. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Sprzedawcę, który stwierdzi czy usterka wynikła z wady tkwiącej uprzednio w Towarze. Jeżeli do zakupionego Towaru została dołączona karta gwarancyjna, uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w karcie gwarancyjnej oraz podanych w karcie punktach serwisowych. Warunki gwarancji jakości Towarów są określane przez ich producentów lub przedstawicieli na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W sytuacji zakupu Towaru przez konsumenta zastosowanie będzie mieć ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakładająca odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. W myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. W takim przypadku Sprzedawca rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej wpłynięcia. Zgłoszenie Reklamacji, rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z obsługą Sprzedawcy i podaniem przyczyny reklamacji. Następnie po ustaleniu z konsultantem sposobu wysyłki – odesłanie na adres z którego nadany został Towar wraz z informacją identyfikującą zakup i opisem stwierdzonych wad lub niezgodności z umową. Uznana reklamacja wiąże się z usunięciem wad lub wymianą na nowy i wysyłką towaru, ewentualnie zwrotem Ceny Przesłany w ramach reklamacji Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające jego bezpieczny transport. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. Do przesłanego Towaru powinien być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną informacją od kiedy dana usterka występuje. Powyższe umożliwi szybszą realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu rękojmi, gwarancji lub niezgodność towaru z umową). Do reklamowanego sprzętu należy dołączyć oryginał bądź kserokopię gwarancji, jeżeli została wydana oraz dokument zakupu. Reklamacja powinna być zgłoszona na adres z którego dokonano wysyłki. Jeżeli dostarczony w ramach reklamacji Towar okaże się pozbawiony wad, koszty jego przesyłki oraz uzasadnione koszty diagnostyki poniesie Klient.