Wiem co kupuję! Poradnik konsumenta (6481712850)

18,75 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 3,49 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,49 zł
  • Paczkomaty 24/7 7,99 zł
Zakupy powyżej 299 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2014
  • kondycja: bez śladów używania
PWN Księgarnia internetowa
telefon (22) 695 45 86
(od pon. do pt. w godz. 9:00-17:00)
okladka

Wiem co kupuję! Poradnik konsumenta

Sylwia Maj-Sawicka, Dorota Frontczak, Katarzyna Bosacka

Ilość stron: 248
Oprawa: miękka
Data wydania: 2014
Wydawca: Publicat
EAN: 9788324519316
Opis produktu:
Po bestsellerowym poradniku konsumenta „Czy wiesz, co jesz?” przyszedł czas na „Wiem, co kupuję!”

Kasia Bosacka wraz ze swoją ekipą testuje oferowane przez handel przedmioty codziennego użytku. Podpowiada, jak wybierać artykuły najbardziej odpowiednie do naszych potrzeb i w najlepszych cenach. Pokazuje, na co zwracać uwagę, by nie dać się nabrać na puste hasła i nic nie znaczące obietnice producentów. Sprawdza, czy przedmioty szeroko reklamowane w prasie, radio i telewizji czy na billboardach zawsze są warte swojej ceny. Przekonuje, że nasze decyzje w chwili zakupu są ważne, bo ich skutki będziemy odczuwać przez długi czas nie tylko my sami, ale i nasze rodziny.
Drżyjcie producenci, jednoczcie się konsumenci! Bosacka znów na tropie. Do zobaczenia w sklepie!
W książce między innymi:
  • Jak nie połamać sobie siekaczy, wybierając pastę do zębów?
  • Od nadmiaru jakich lekarstw przeciwbólowych głowa rozboli nas jeszcze bardziej?
  • Co wysmażyli nam producenci patelni?
  • Jak się nie naciąć, kupując noże kuchenne?
  • Co oznaczają tajemnicze symbole na opakowaniach?
  • Czemu Wanda nagle chce Niemca, czyli czy rzeczywiście niemieckie proszki do prania są lepsze od polskich?
  • Jak nie psioczyć po zakupie karmy dla Azorka?
  • Kontakt:
    dostawa

    Biuro Obsługi Klienta

    telefon infolinia:
         22 695-45-86

    mail Adres e-mail:
         allegro@ravelo.pl

    (czynne od pon.do pt.
    w godz:9:00-17:00)

    Dostawa:
    dostawa
    ruch poczta kurier Dostawa do kiosku Ruchu dostępna jest tylko przesyłek opłaconych z góry.
    Nie wysyłamy paczek za granicę.
    Płatność:
    dostawa
    • VPłatność gotówką przy odbiorze
    • VPrzez V

    Jesteśmy w Grupie
    telefon

    Jak nie płacić za dostawę?
    dostawa
    1. Przy zakupie dowolnego produktu oznaczonego: dostawa Nie płacisz za dostawę
    2. Do produktów oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    Jak kupić kilka produktów:
    dostawa
    1. Dodaj produkty do koszyka wybierając przycisk ruch
    2. Przejdź do koszyka, i wybierz przycisk ruch
    Uwaga!
    Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.

    Dane sprzedawcy:

    Ravelo Sp. z o.o., ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa.
    Wpis do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
    Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000442101.

    wysyłka gratis
    Wysyłka gratis
    Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SMA_Ravelo za co najmniej 299 zł.
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • BNP Paribas Bank Polska S.A. 35160011271842844580000001
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    List polecony ekonomiczny 6,49 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 4 dni
    Przesyłka kurierska 12,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 20
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    PACZKA W RUCHu 3,49 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 3
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
    Paczkomaty 24/7 7,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 20
    przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
    E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,49 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 20
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
    Pocztex Kurier48 11,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 20
    przybliżony czas realizacji: 3 dni
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 13,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 20
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    Paczkomaty 24/7 8,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 20
    przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
    E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 20
    przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
    Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 20
    przybliżony czas realizacji: 3 dni
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Usługa Pocztex Kurier 48:
    -dostawa bezpośrednio pod wskazany adres,
    -dwukrotne awizo,
    -możliwość sprawdzenia gdzie znajduje się przesyłka (na stronie Poczty Polskiej),
    -ubezpieczenie paczki.

    Numer konta do zwykłego przelewu: 35 1600 1127 1842 8445 8000 0001, Ravelo Sp. z o.o. W tytule przelewu wpisz nick Allegro + numer aukcji.
    Wystawiam faktury VAT
    Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

    dane sprzedawcy

    kontakt

    zwroty

    czas na zwrot: 14 dni

    adres do zwrotu:
    OSDW Azymut (Ravelo.pl) Magazyn Zwrotów
    Smolice 1M Hala G
    95-010 Stryków
    Polska
     
    ODSTĄPIENIE OD UMOWY Masz prawo jako konsument odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie drogą mailową lub telefonicznie w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien zostać zwrócony na adres magazynu, który podajemy po kontakcie telefonicznym lub mailowym. Do przesyłki należy dołączyć dane identyfikacyjne: login z Allegro i nr aukcji. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia umowy przez Kupującego. Nie możesz odstąpić od umowy w przypadku następujących towarów: Produktu w postaci elektronicznej (np. e-book). Rezygnacja jest możliwa tylko i wyłącznie w przypadku, gy plik nie został jeszcze pobrany. Nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu ich oryginalnego opakowania.

    reklamacje

    Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonej publikacji wad technicznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu lub niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu będącemu Konsumentem. Kupujący traci uprawnienia do żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedającego. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Reklamacje można składać na adres: allegro@ravelo.pl lub telefonicznie: +48 22 695-45-86. Reklamowany towar należy dostarczyć na adres magazynu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Kupującego – Sprzedający nieodpłatnie naprawi lub wymieni towar na nowy. Oznacza to, że Sprzedający zwraca poniesione przez Kupującego koszty oraz ponosi koszty naprawy lub wymiany. Zgłoszenia reklamacyjne będą na bieżąco rozpatrywane przez Sprzedającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania reklamacji. W przypadku braku możliwości wymiany towaru (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający gwarantuje zwrot kwoty równej cenie, jaką zapłacił Kupujący. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. O przebiegu procedury reklamacyjnej Kupujący będzie powiadamiany indywidualnie. DODATKOWE INFORMACJE: Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [adres e-mail], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@ravelo.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres : OSDW Azymut (Ravelo.pl) Magazyn Zwrotów: Smolice 1M Hala G, 95-010 Stryków Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): OSDW Azymut (Ravelo.pl) Magazyn Zwrotów: Smolice 1M Hala G, 95-010 Stryków Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

    pozostałe informacje

    UWAGA ! Odbiór osobisty - tylko przedpłaty. Po odbiór paczki zapraszamy po otrzymaniu maila o zrealizowaniu zamówienia, najwcześniej następnego dnia roboczego.